Урок "Розв’язування задач. Самостійна робота"

Про матеріал

Урок узагальнення та систематизації знань учнів про види механічного руху, вміння знаходити швидкість, шлях і час при розв'язуванні задач, визначати середню швидкість нерівномірного руху.

Перегляд файлу

Тема.  Розв’язування задач. Самостійна робота  (7 клас)

Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів про види механічного руху, продовжити формувати  вміння знаходити  швидкість, шлях і час при розв’язуванні задач, визначати середню швидкість нерівномірного руху.          Розвивати логічне мислення, вдосконалювати навички розв’язування експериментальних задач, вміння працювати з додатковою літературою. Продовжити розвивати в учнів базові компетентності: навчальні, соціальні, інформаційні, загальнокультурні..  Виховувати вміння працювати індивідуально, отримувати  задоволення від колективної праці, пов’язаної з процесом мислення

Хід уроку

1.Організаційний момент.

Перевірка присутності учнів у клас та їх готовності до уроку

2. Актуалізація опорних знань

Розгадати ребус

              

                                ( Переміщення )                                           ( Траєкторія      

                     

Гра «Снігова грудка» Один учень називає поняття або явище, що вивчив , другий – повторює сказане і називає своє, і так далі, поки учень не допустить помилку.

 

3. Розв’язування задач

   Задача. На рисунку  наведено  графік польоту стрижа. Уважно розгляньте  рисунок  і знайдіть швидкість стрижа на окремих проміжках часу і середню швидкість.  Побудуйте              графік  швидкості  руху               стрижа.

                        

 

 

 

 

4. Самостійна робота

 

    Варіант № 1

   На рисунку  наведено  графік , який характеризує рух зайця. Уважно розгляньте  рисунок  і              дайте відповіді на запитання. Побудуйте              графік  швидкості  руху  зайця.

 

       1.Скільки часу рухався заєць?

       2.Скільки часу заєць  відпочивав?

       3.Який шлях подолав заєць за перші 20 с свого руху?

       4.На якій відстані від початкового положення був заєць  через 30 с після   початку руху?

       5.Якою є середня  швидкість зайця на всьому шляху?

          Варіант № 2

. На рисунку  наведено  графік , який характеризує рух слона. Уважно розгляньте  рисунок  і              дайте відповіді на запитання. Побудуйте              графік  швидкості  руху  слона.

       1.Скільки часу рухався слон?

       2.Скільки часу слон  відпочивав?

       3.Який шлях подолав слон за першу годину свого руху?

       4.На якій відстані від початкового положення був слон  через 2 години  після   початку руху?

       5.Якою є середня  швидкість слона  на всьому шляху?

5. Підсумок уроку

6. Домашнє завдання.

docx
Додав(-ла)
Fodor Antonina
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
До уроку
§ 12. Нерівномірний рух
Додано
24 липня 2018
Переглядів
4436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку