Theme: Shapes in the Circus 2d Form
Тип уроку: урок-розвага відповідно вимогам НУШ на основі освітнього прєкту «На Крилах успіху»
Outcomes
Обладнання: набір карток Алфавіту, фігури, тваринки, магнітні дощечки, набір для викладання слів |
||
Організаційний момент. Привітання |
Усі діти стають у коло по середині класу та роблять хвилю вітання. В одну сторону кажуть ‘Hello, nice to see you!”, а в іншу “How are you today?”
|
Song “Hello” |
Warming-up
What animal is it?
|
T: Hello, my dear friends. Look who is here. It’s a puppet tiger. It works in the CIRCUS. He is a magician. He likes doing magic.
Let’s help our Tiger to guess the animals in the circus. (діти дивляться відео та вгадують зображених на ньому тваринок) T: Do you like circus? What animals do you like? |
Song- game “What animal is it? |
Основна частина уроку |
||
Reading Corne
Game “ Trick Rope
Letter Ii Sounds [i] and[ai]
Game The Best clapper
Reading Game “Juggler”
Презентація та активізація назв фігур
Вираз What is it? Game “A Key hole”
Закріплення матеріалу On-line Game
|
T: As we are in the circus today, let’s do different tricks with our animals. This shape dog helps us to remember letters. What letter is it?
T: Look at this letters’ line. Do you remember all of them? Now you should close your eyes and I will mix them up. Notice, what has changed. OK? (На дошці у вигляді гірлянди на нитці висять букви. Учні заплющують очі, вчитель міняє їх місцями. Діти повинні вказати, що змінилось)
T: Great. Super let’s continue
T: And now let’s read with our Shape Dog Sound [i] Sound [ai]
T: Now let’s play a game. Boys, you will clap your hands if you hear the word with sound [i] – lip, tip, pip, kin, in, it, little … Girls, you will clap your hands if you hear the word with sound [ai] – five, nice, like, Mike, bike …
T: let’s juggle with your letters and make up short words. Діти беруть набори з буквами та поле для читання. Вчитель називає коротке слово, а діти його викладають
Знайомство з новими ЛО, їх тренування та запис вивчених вже букв в їхніх назвах. 7-43-5 Line, triangle, square, circle
T: Let’s play again. Look. This is a Key Hole. Guess what is hidden there. What colour is it?
Працюючи в парах, учні наводять назви зображених тварин. - Перевірка фронтально: What is number 1? Is it happy or sad? What colour is it? Is it big or little? How many circles can you see? How many black circles?
https://www.topmarks.co.uk/early-years/shape-monsters
https://www.topmarks.co.uk/ordering-and-sequencing/shape-patterns
|
Shape song
|
Listening
Game “Grab it”
Cards “How many sides has is got? |
Учням пропонується відповісти на загальні питання до малюнку: - What is it? - What colour is it? - What shapes can you see? How many? Are they big or small? - Учні слухають аудіозапис та нумерують зображення рибки відповідно до почутої інструкції:
На магнітній дошці слова разом з фігурами. Вчитель називає слово, а один з учнів повинен «заграбастати» його.
T: What shape do you like? What shapes can you draw? Can you count the shapes? Then, let’s do it. Count and colour.
Plural – Singular
|
Shapes in the Circus |
Заключний етап |
||
Усне монологічне висловлювання Storytelling
|
Let’s create our shape animal and describe it/. Виготовлення аплікації «Тварина з геометричних фігур» та складання розповіді про нього
|
|
Урок-розвага відповідно вимогам НУШ
на основі освітнього прєкту «На Крилах успіху»
у 2-Б класі на тему
“Shapes in the Circus”
Вчитель англійської мови: Кривонос Т.В.