Урок-розвага "Shapes in the Circus" відповідно вимогам НУШ на основі освітнього прєкту «На Крилах успіху»

Про матеріал
Захоплюючий урок для учнів 2го класу для активізаціїї лексичного матеріалу (називи тварин, фігур, цифр та кольорів), закріплення граматичних конструкцій “What’s your favorite color?”, “What animals do you like?”, “What shape is it?”, “Is it a …?”, “How many circles has it got?” Розвиток умінь учнів розрізняти поняття big – little, short, long, happy, sad, OK, складати прості речення типу It is a tiger. It is big. It has got three circles - та вміння будувати міні - текст - опис тварин, зроблених з фігур за схемою
Перегляд файлу

Theme:   Shapes in the Circus       2d Form

 

Тип уроку: урок-розвага відповідно вимогам НУШ на основі освітнього прєкту «На Крилах успіху»

 

Outcomes

  • Знає вирази привітання
  • Називає тварин, фігури, цифри та кольори англійською мовою
  • Утворює множину іменників
  • Відповідає на запитання “What’s your favorite color?”, “What animals do you like?”, “What shape is it?”, “Is it a …?”, “How many circles has it got?”  
  • Розрізняє поняття big – little, short, long, happy, sad, OK
  • Складає прості речення типу It is a tiger. It is big. It has got three circles
  • Описує тварину, зроблену з фігур за схемою

 

Обладнання: набір карток Алфавіту, фігури, тваринки, магнітні дощечки, набір для викладання слів

Організаційний момент. Привітання

Усі діти стають у коло по середині класу та роблять хвилю вітання. В одну сторону кажуть ‘Hello, nice to see you!”, а в іншу “How are you today?”

 

Song “Hello”

Warming-up

 

 

 

What animal is it?

 

 

 

T: Hello, my dear friends. Look who is here. It’s a puppet tiger. It works in the CIRCUS. He is a magician. He likes doing magic.

 

Let’s help our Tiger to guess the animals in the circus.

(діти дивляться відео та вгадують зображених на ньому тваринок)

T: Do you like circus? What animals do you like?

Song-  game

“What animal is it?

Основна частина уроку

Reading Corne

 

 

Game “ Trick Rope

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Letter Ii

Sounds [i] and[ai]

 

Game

The Best clapper

 

 

 

 

Reading Game “Juggler”

 

 

 

 

 

 

Презентація та активізація назв фігур

 

 

 

 

 

 

 

Вираз What is it?

Game

“A Key hole”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Закріплення матеріалу

On-line Game

 

 

 

T: As we are in the circus today, let’s do different tricks with our animals.

This shape dog helps us to remember letters. What letter is it?

 

 T: Look at this letters’ line. Do you remember all of them? Now you should close your eyes and I will mix them up. Notice, what has changed. OK?

Картинки по запросу "ангийский алфавит гирлянда"(На дошці у вигляді гірлянди на нитці висять букви. Учні заплющують очі,  вчитель міняє їх місцями. Діти повинні вказати, що змінилось)

 

T: Great. Super let’s continue

 

T: And now let’s read with our Shape Dog

Sound [i]         Sound [ai]

 

T: Now let’s play a game.

 Boys, you will clap your hands if you hear the word with sound [i] – lip, tip, pip, kin, in, it, little …

Girls, you will clap your hands if you hear the word with sound [ai] – five, nice, like, Mike, bike …

 

T: let’s juggle with your letters and make up short words.

Картинки по запросу "ангийский алфавит набор для чтения"Діти беруть набори з буквами та поле для читання. Вчитель називає коротке слово, а діти його викладають

 

Знайомство з новими ЛО, їх тренування та запис вивчених вже букв в їхніх назвах.

7-43-5

Line, triangle, square, circle

 

 

 

 

 

T: Let’s play again. Look. This is a Key Hole.

E:\2 кл\на крилах успыху\SHAPES\depositphotos_148860983-stock-illustration-keyhole-silhouette-outline-vector-symbol.jpgGuess what is hidden there.

What colour is it?

 

 

Працюючи в парах, учні наводять назви зображених тварин.

- Перевірка фронтально:

 What is number 1? Is it happy or sad?

 What colour is it? Is it big or little?

 How many circles can you see?

 How many black circles?

 

https://www.topmarks.co.uk/early-years/shape-monsters

 

https://www.topmarks.co.uk/ordering-and-sequencing/shape-patterns

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Shape song

 

 

 

 

Listening

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Game “Grab it”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cards

“How many sides has is got?

Учням пропонується відповісти на загальні питання до малюнку:

- What is it?

- What colour is it?

- What shapes can you see? How many? Are they big or small?

- Учні слухають аудіозапис та нумерують зображення рибки відповідно до почутої інструкції:

 

На магнітній дошці слова разом з фігурами. Вчитель називає слово, а один з учнів повинен «заграбастати» його.

 

Картинки по запросу "shapes picture"T: What shape do you like?

What shapes can you draw?

Can you count the shapes?

Then, let’s do it. Count and colour.

 

 

 

 

 

E:\2 кл\на крилах успыху\SHAPES\346718c4413e9eb188338026f536c37a.jpg 

 

 

 

 

 

Plural – Singular

 

 

 

 

Shapes in the Circus

Заключний етап

Усне монологічне висловлювання

Storytelling

 

 

 Let’s create our shape animal and describe it/.

Виготовлення аплікації «Тварина з геометричних фігур» та складання розповіді про нього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок-розвага відповідно вимогам НУШ

на основі освітнього прєкту «На Крилах успіху»

у 2-Б класі на тему

“Shapes in the Circus”

E:\2 кл\на крилах успыху\SHAPES\цирк-и-к-оун-шаржа-счаст-ивые-животные-60519333.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель англійської мови: Кривонос Т.В.

docx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку