Урок "School and teashers. Школа та вчителі" 6 клас

Про матеріал

Тема: School and teachers. Школа та вчителі

Мета:

навчальна: вдосконалювати навички усного мовлення й аудіювання, розвивати мовленнєву реакцію учнів

розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;

виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів.

Перегляд файлу

 

Плужнянська загальноосвітня санаторна школа

Хмельницької обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку:

«School and teachers.

Школа та вчителі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             Підготував:

                                                                                             вчитель англійської мови

                                                                                             Козлюк Ольга Юріївна

 

 

 

 

Плужне – 2018 р.

 

Урок № 24

Клас: 6        

Дата:­­­­­____________

Тема: School and teachers. Школа та вчителі

Мета:

 навчальна: вдосконалювати навички усного мовлення й аудіювання, розвивати мовленнєву реакцію учнів

 розвивальна: розвивати компетентність спілкування іноземною мовою; комунікативні здібності учнів; критичне мислення; уміння висловлювати й аргументувати власну точку зору, аналізувати, порівнювати;

 виховна: виховувати культуру спілкування; почуття дружби, товариськості; виховувати толерантність, уміння працювати в колективі, повагу до співрозмовника, охайність у веденні записів.

Тип уроку: формування вмінь і навичок

Методи: пояснення, «ланцюжок», ігрова діяльність, парна робота, фронтальне опитування, робота біля дошки, знайди відповідність, пошукове завдання, робота з словником, «мікрофон», «асоціативний кущ», робота в парах та групах;

Обладнання: підручник, зошит,  словник,  презентація, картки для роботи в парах, роздатковий матеріал;

Основні поняття: connect, correct, international, improve, language, pronunciation, skill, opinion

Procedure

 

I. Організаційний етап уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

 

1. Привітання

T. Good morning, boys and girls!

Ps.      Good morning, good morning!
           Good morning to you!
           Good morning, good morning ,
           We are glad to see you!

T. Thank you. I am glad to see you too. Let’s start our lesson.

 

2. Організація класу. Підготовка до уроку. Звіт чергового. Вправи для правильної постави. Дихальні вправи

 

3. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: The topic of our lesson is “School and teachers”, learn new words and do many exercises! Lets go! Be active!

4. Уведення в іншомовну атмосферу

Асоціативний кущ

 

 

 

II. Основна частина уроку

 

5. Перевірка домашнього завдання

Exercise 6, p. 60 

 

6.  Презентація нової лексики

«Пошукове завдання»

Vocabulary box on page 61

T: Repeat after me and translate with vocabulary

 

7. Розвиток навичок письма

Доповни  речення

Exercise 2, p.61

T: Choose the word from the box and fill in the text

 

8. Розвиток навичок говоріння

«Мікрофон»

Exercise 2, p.61

T: Read the names of the jobs and say who has to know English and why

 

9. Physical Activity

Учитель називає слова та жестами показує учням, що треба робити, спонукаючи учнів повторювати фрази та дії.

  • Stand up!

Учні підводяться та повторюють слова.

  • Hello!

Учні підводяться та повторюють слова.

  • Goodbye!

Учні махають один одному рукою.

  • Sit down!

Учні сідають, повторюючи слова.

Stand up, sit down (встати і сісти)

Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)

Point to the window, (показати пальчиком на вікно)

Point to the door, (показати пальчиком на двері)

Point to the board, (показати пальчиком на дошку)

Point to the floor. (показати пальчиком на підлогу)

Stand up, sit down (встати і сісти)

Clap, clap, clap. (поплескати в долоні)

 

10. Розвиток навичок діалогічного мовлення

Робота в парах

Exercise 3, p.62

Т: Ask and answer in pairs

11. Розвиток навичок читання

Exercise 4, p.62

T: Read and match both colums

 

12. Розвиток навичок говоріння

Робота в групах

1. Tell us about your favourite subjects.

2. What activities do you usually have at different lessons?

3. Try to retell the story very shortly. Use the words in the box.

advised

the worst

system

imagine

difficult

spelling

best

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Jimmy was … pupil in his form. It was very … for him to remember the … of the words. And once he asked Lilly, the … pupil of the class, to help him. Lilly … him to … the words on the same rule. Jimmy liked this … very much.

 

IIІ. Заключна частина уроку

 

Рефлексія

Answer the questions.

1. What foreign languages do you study at school?

2. Is it easy (difficult) for you to study them?

3. What activities do you like most — listening, reading, speaking or maybe writing?

4. What foreign language would you like to study? Why?

 

12. Домашнє завдання

Exercise 4, p. 62 – письмово  

 

13. Підбиття підсумків уроку

 

T. The lesson is over. Thank you for your work and attention! Your marks are… Good luck!

Cl. Thank you teacher. Goodbye!

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку