Урок: "Середньовічний світ Західної Европи."

Про матеріал

Мета: краще розуміти той далекий час - Середньовіччя, побачити живих людей, глибше і ближче познайомитися з їх життям, побутом та звичаями.

Очікувані результати:

Після проведення заходу учні зможуть:

- пояснювати поняття –Середньовіччя + ….

- розрізняти статус різних верств населення Середньовіччя

- розповідати про повсякденне життя населення Середньовіччя

- розв'язувати інтерактивні вправи з теми;

Основні поняття:

Середньовіччя , феодалізм, феод ,васалітет, ратуша, ремісники, учні та підмайстри, цех, рицарські традиції, рицарський турнір, середньовічний замок.

Тип уроку: комбінований урок

Перегляд файлу

 

Тема : Середньовічний світ Західної Европи.

   Мета:  краще розуміти той далекий час - Середньовіччя, побачити живих людей,             глибше і ближче познайомитися з їх життям, побутом та звичаями.

 

Очікувані результати:
Після проведення заходу учні зможуть:

- пояснювати поняття –Середньовіччя + ….

- розрізняти статус різних верств населення Середньовіччя

-  розповідати про повсякденне життя населення Середньовіччя

- розв’язувати інтерактивні вправи з теми;

 

Основні поняття:

 Середньовіччя , феодалізм, феод ,васалітет, ратуша, ремісники, учні та підмайстри, цех, рицарські традиції, рицарський турнір, середньовічний замок. 

Тип уроку: комбінований урок

Обладнання:
Підручник: Щупак І., Бурлака О., Піскарьова Всесвітня історія .7 кл. ,

Відео : «Середньовічний світ Західної Европи»,  Інтерактиві вправи на https://learningapps.org,              https://jamboard.google.com 

 

 

 

ХІД Заходу

І. ЕТАП ОРІЄНТАЦІЇ

1. «Психологічна  настанова»

Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці  із завданнями, будьте старанними і слухняними.

Використайте для побажання смайлики

 

 Сьогодні ми вирушаємо в захопливу подорож.

Середньовіччя – це складна і суперечлива епоха.

Одні вважають середні віки часом занепаду, варварства і жорстокості.

 Інші – часом, коли розширювалось коло народів, освоювалися нові простори, виникали замки, міста, держави.

Я сподіваюся, що наша подорож у Середньовіччя допоможе нам краще зрозуміти той далекий час, побачити живих людей, глибше і ближче познайомитися з їх життям, побутом та звичаями.

Хоч колесо історії нелегко зараз повернути, Але знання нам допоможуть відстань всю минути. Вперед! І в добру путь. Отже, починаємо!

 

 

Що таке  Середньовіччя?

І.Теорія трьох станів

 

Вправа: Стани середньовічного суспільства

https://learningapps.org/32516740

 

ІІ.Відео ( частина ) Середньовічний світ Західної Европи. РИЦАРІ

https://www.youtube.com/watch?v=wMYjVznmU-Y&authuser=0

  +

 Повідомлення учнів « Озброення рицаря»:

    1

    2

    3

Відео ( частина ) « Поєтапне вбрання рицаря» https://www.youtube.com/watch?v=dXNQ8MYvMYo&authuser=0

Зверніть увагу - не зовсім проста справа ... Не було гудзиків, важке обмундирування і т. інш.

 

 

Вправа: «Феодали і селяне. Права та обовязки.»

                https://learningapps.org/21428204?authuser=0

 

Вправа: « Середновіччний замок»

               https://learningapps.org/27319700

    У Середньовіччя поєдинки на ристалищі ( рицарські турнири )являли собою змагання у мистецтві володіти зброєю, керувати бойовим конем.

Повідомлення учнів « Рицарські турнири. Правила. Кодекс честі.»  

    1

    2

    3

Відео ( частина ) « Середньовічні бої. Сучасна реконструкція» Сhttps://www.youtube.com/watch?v=1aS9L1R2oWA&authuser=0

Як підсумок з Риц. Турніра

Вправа : Рицарські традиції

https://learningapps.org/22027025

ІІІ Середньовічна мода - один з яскравих атрибутів минулого, який вимагає ретельного вивчення. 

Оскільки в середньовічній Європі існувало чітке класове розділення людей, то і одяг відрізнявся по достатку і, що важливо, місцю в суспільстві: навіть раптом розбагатілий селянин не міг носити шовки і оксамит, а його дружина — пишну коштовностями сукню.

Не можна: потрібно було знати своє місце, рівноправ'ям ніяким тоді і не пахло.

 

Приклад:

У Бургундії в 14 - 15 століттях було в моді «носате взуття». Принцам дозволялося носити взуття з носами у дві з половиною ступні (до 70 см), родовитих дворянам-у дві ступні (60 см), городянам-в одну ступню (до 30 см). Простолюдини повинні були обмежуватися половиною ступні-15 см. Довгі носи заважали ходити; іноді ланцюжками їх пристібали до браслету у коліна. А щоб виглядати імпозантно, носи взуття прикрашали фігурками звірів, дзвіночками і навіть мініатюрними дзеркальцями.

 

Фон - Відео ( частина ) « Середньовічна мода» 

Повідомлення учнів « Середньовічна мода »:

    1

    2

    3

IV. КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП

Ось і закінчилася наша подорож у Середньовіччя. Сподіваюся, вам було не нудно на нашому заході

 

Підведить підсумок однім реченням:

Мені сподобалось …

Я запам’ятал …

Мене вразило …        

     Як казав би Герольд на закінченні риц. турніру:

       «Закінчилася гра. Прощатися нам пора. Як сонце щедро дарує Тепло і світло рослинам, Так дарує добрим людям Наука. Так будьте ж допитливі, І до вас прийде успіх!

        Дякуємо за участь вам у нашему заході та бажаемо отримати богато знаннь з історії !!!»

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку