Складання та виконання лінійних алгоритмів, алгоритмів із розгалуженням та повторенням
Мета:
Тип уроку: комбінований (застосування знань, умінь і навичок; узагальнення та систематизації знань; перевірки і корекції знань, умінь і навичок).
Обладнання та наочність: підручники, комп’ютери, проектор, відео-гра «Kahoot», мова програмування «Scratch».
Час: 90 хв. (1 пара).
Хід уроку
Доброго дня, діти.
Сьогодні на уроці ми пригадаємо та застосуємо всі знання, які отримали з цієї теми раніше, а також проведемо змагання «Майстер над алгоритмами» і визначимо, хто носитиме це звання.
Хто з Вас бачив колись телевізійну гру «Найрозумніший»?
Чи виникало у Вас колись запитання «Чи міг/могла Я б колись стати учасником цього дійства?»
Ось сьогодні у Вас виникла унікальна можливість випробувати свої знання. Проте нашу гру ми назвемо «Майстер над алгоритмами».
Проте спочатку ми повторимо правила поведінки та безпеки під час роботи у комп’ютерному класі (с. 9-10 підр.).
Провести сьогоднішнє змагання над допоможе вже знайома Вам відеогра «Kahoot».
Правила гри:
* До уроку додається посилання на категорії гри.
https://create.kahoot.it/details/7c9e6e7c-1c6e-4238-b995-b18ba204faba
https://create.kahoot.it/details/03e5bee8-a6ff-4b4a-8f57-6fc9bc538872
https://create.kahoot.it/details/8c2ab076-60dd-4d7a-a451-0c6f6e9e202e
https://create.kahoot.it/details/fb140f41-6ecc-4a42-b695-04324fbb0938
Час на кожне запитання обмежений від 5-10 с; друге коло розпочинає та команда, яка перемогла за результатами першого туру.
Учні переглядають по-черзі 5 коротких відео (на кожному із них певний виконавець виконує якісь команди). Потрібно відтворити дії на відео за допомогою засобів Scratch.
*До уроку додаються 5 відео-фрагментів.
Вправи для зняття втоми з очей.
Асоціативне гроно на тему: «Алгоритми та їх структури».
Повторити пройдений за тему матеріал.