Урок "Складання та виконання лінійних алгоритмів, алгоритмів із розгалуженням та повторенням"

Про матеріал
Складання та виконання лінійних алгоритмів, алгоритмів із розгалуженням та повторенням
Перегляд файлу

Складання та виконання лінійних алгоритмів, алгоритмів із розгалуженням та повторенням

Мета:

  • навчальна: закріпити алгоритмічні структури всіх вивчених типів алгоритмів, навчитися складати алгоритми попередньо побачивши результат їхнього виконання та навпаки;
  • розвивальна: розвивати логічне мислення, формувати вміння діяти за інструкцією та працювати в команді, планувати свою діяльність, аналізувати і робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку: комбінований (застосування знань, умінь і навичок; узагальнення та систематизації знань; перевірки і корекції знань, умінь і навичок).

Обладнання та наочність: підручники, комп’ютери, проектор, відео-гра «Kahoot», мова програмування «Scratch».

Час: 90 хв. (1 пара).

Хід уроку

  1. Організаційний етап
  • Привітання з класом

Доброго дня, діти.

  • Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ми пригадаємо та застосуємо всі знання, які отримали з цієї теми раніше, а також проведемо змагання «Майстер над алгоритмами» і визначимо, хто носитиме це звання.

  1. Мотивація навчальної діяльності

Хто з Вас бачив колись телевізійну гру «Найрозумніший»?

Чи виникало у Вас колись запитання «Чи міг/могла Я б колись стати учасником цього дійства?»

Ось сьогодні у Вас виникла унікальна можливість випробувати свої знання. Проте нашу гру ми назвемо «Майстер над алгоритмами».

Проте спочатку ми повторимо правила поведінки та безпеки під час роботи у комп’ютерному класі (с. 9-10 підр.).

  1. Актуалізація опорних знань

Провести сьогоднішнє змагання над допоможе вже знайома Вам відеогра «Kahoot».

Правила гри:

  1. Ділимося на дві команди (вчитель пропонує скриньку у якій є певна кількість кольорових квадратів двох кольорів: жовті та зелені).
  2. Кожна команда обирає собі капітана і вони за допомогою всім відомої гри «Камінь-ножиці-папір» визначають, хто починатиме гру.
  3. Перша команда обирає категорію якою буде працювати, потім друга.
  4. Перша команда стає в шеренгу довільним чином. На проекторі запускаються завдання, кожен учень по-черзі відповідає на запитання, яке йому дісталося і відповівши стає в кінець шеренги, так протягом 10-ти запитань.
  5. За такими правилами учні працюють два кола (тобто обирають по-дві категорії).
  6. Виграє та команда, яка дала більше правильних відповідей у двох раундах.

* До уроку додається посилання на категорії гри.

https://create.kahoot.it/details/7c9e6e7c-1c6e-4238-b995-b18ba204faba

https://create.kahoot.it/details/03e5bee8-a6ff-4b4a-8f57-6fc9bc538872

https://create.kahoot.it/details/8c2ab076-60dd-4d7a-a451-0c6f6e9e202e

https://create.kahoot.it/details/fb140f41-6ecc-4a42-b695-04324fbb0938

Час на кожне запитання обмежений від 5-10 с; друге коло розпочинає та команда, яка перемогла за результатами першого туру.

  1. Формування вмінь та навичок
  • Практичне завдання

Учні переглядають по-черзі 5 коротких відео (на кожному із них певний виконавець виконує якісь команди). Потрібно відтворити дії на відео за допомогою засобів Scratch.

*До уроку додаються 5 відео-фрагментів.

  1. Релаксація

Вправи для зняття втоми з очей.

  1. Підведення підсумків уроку

Асоціативне гроно на тему: «Алгоритми та їх структури».

  1. Домашнє завдання

Повторити пройдений за тему матеріал.

 

 

docx
Додано
26 травня 2021
Переглядів
388
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку