Тема. Складання таблиці множення числа 4. Обчислення довжини ламаної лінії.
Розв’язування задач.
Очікувані результати:
- прогнозує результат множення;
- обчислює довжину ламаної, розуміючи сутність дії множення;
- коментує виконання обчислень;
- розв’язує прості і складені задачі.
Навчальні цілі: навчати дітей складати таблицю множення на «4»; навчати дітей застосовувати дію множення під час розв’язування задач та математичних виразів; вдосконалювати вміння обчислювати довжину ламаної, вміння виділяти головне, Розвивати критичне мислення у школярів, використовуючи діяльнісний підхід.
Формування ключових компетентностей:
- уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес.
- комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням термінів;
- соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату.
Освітні галузі: математична, соціальна і здоров’язбережувальна.
Тип уроку: засвоєння та формування знань, умінь і навичок.
Обладнання: мультимедійний проектор, картки, цеглинки лего, роздатковий матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
У ранковий ,добрий час
Я рада ,діти ,бачить вас.
Треба всім нам привітатись.
Вліво ,вправо поверніться,
Один одному всміхніться.
Чи готові до уроку?Молодці!
https://www.youtube.com/watch?v=xblc1CilZXU
2. Вправа «Очікування»
- Яким би ви хотіли, щоб був у нас урок?
- Що ви очікуєте від уроку?
-Я сподіваюся, що сьогоднішній урок буде уроком натхнення, творчості, продуктивності.
ІІ. Контроль та корекція знань і вмінь учнів.
1. Фронтальне опитування. Вправа «Мікрофон».
- Продовжити речення.
- Як називаються числа при додаванні?
- Додавання однакових чисел називається…
- Як називаються числа при множенні?
- Від перестановки множників…
2. Усний рахунок з цеглинками лего (картки).
3. Каліграфічна хвилинка.
- Записати відповіді у порядку зростання.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
- Ми будемо вчитися складати таблицю множення числа «4».
Вправа «Коло ідей». (Діти висловлюють свої думки.)
- Чи потрібно нам вміти множити число 4?
Асоціативний кущ.
- Давайте охарактеризуємо число 4.
Чотири щаслива цифра дуже
Але трохи вона тужить
Буква «Че» на мене схожа
Переплутати нас можуть.
одноцифрове
парне
стоїть перед числом 5
має сусідів 3 і 5
«магічне» число (часто зустрічається у казках
тризуб
чотирикутник.
IV.Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
Робота з підручником с.107
V. Закріплення вивченого матеріалу.
1. Читання таблиці учнями (мовчки).
Для кращого запамʹятовування пропоную музичну таблицю множення числа
https://www.youtube.com/watch?v=9xor4QX0PcE
- Якщо у прикладі є кілька однакових доданків, а також інші дії, то доцільно спочатку замінити суму однакових доданків дією моження. У таких прикладах спочатку виконується дія множення, а потім дія додавання чи віднімання.
Фізкультхвилинка. (Руханка https://www.youtube.com/watch?v=2-cMlobCjuI )
2.Розвязування задачі № 4. с.107
5. Робота з рівностями.с.107 №5
6. Робота з геометричним матеріалом.
— Знайти довжину ламаної (кожна дитина отримує індивідуальне завдання)
— Як називаються частини ламаної?
— Скільки ланок має ламана?
— Як знайти довжину ламаної?
— Яку геометричну фігуру можна отримати з цієї ламаної, якщо її замкнути? (Квадрат, рівносторонній ромб) Чому?
— Які ще геометричні фігури ви знаєте?
VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.
«Якби я був чарівником»(демонструю на проектор фразу Якби я був чарівником, то сьогодні б я….та наступні недокінчені фрази
- Виправив…
- Зробив…
- Додав…
- Похвалив…
VІІ. Домашнє завдання.
- Вивчити таблицю множення числа 4, виконати № 6,на с.107.