Урок."Складання таблиці множення числа 4.Обчислення довжини ламаної лінії.Розв'язування задач".

Про матеріал
Конспект уроку побудовано з урахуванням основних положень Концепції "Нова українська школа" на засадах компетентнісного ,діяльнісного підходів,використання сучасного медійного обладнання як складової нового освітнього середовища
Перегляд файлу

Тема. Складання таблиці множення числа 4. Обчислення довжини ламаної лінії.        

            Розв’язування задач.

Очікувані результати:

-         прогнозує результат множення;

-         обчислює довжину ламаної, розуміючи сутність дії множення;

-         коментує виконання обчислень;

-         розв’язує прості і складені задачі.

Навчальні цілі: навчати дітей складати таблицю множення на «4»; навчати дітей застосовувати дію множення під час розв’язування задач та математичних виразів; вдосконалювати вміння обчислювати довжину ламаної, вміння виділяти головне, Розвивати критичне мислення у школярів, використовуючи діяльнісний підхід.

Формування ключових компетентностей:

-         уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес.

-         комунікативної: розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням термінів;

-         соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату.

Освітні галузі: математична, соціальна і здоров’язбережувальна.

Тип уроку: засвоєння  та формування знань, умінь і навичок.

Обладнання: мультимедійний проектор, картки, цеглинки лего, роздатковий матеріал.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

У ранковий ,добрий час

Я рада ,діти ,бачить вас.

     Треба всім нам привітатись.

    Вліво ,вправо поверніться,

  Один одному всміхніться.

       Чи готові до уроку?Молодці!

                                           

               

  1. Фонетична зарядка.

https://www.youtube.com/watch?v=xblc1CilZXU

 

2. Вправа «Очікування»

- Яким би ви хотіли, щоб був у нас урок?

- Що ви очікуєте від уроку?

-Я сподіваюся, що сьогоднішній урок буде уроком натхнення, творчості, продуктивності.

ІІ. Контроль та корекція знань і вмінь учнів.

1. Фронтальне опитування. Вправа  «Мікрофон».

- Продовжити речення.

     -    Як називаються числа при додаванні?

-         Додавання однакових чисел називається…

-         Як називаються числа при множенні?

-         Від перестановки множників…

2. Усний рахунок з цеглинками лего (картки).

3. Каліграфічна хвилинка.

- Записати відповіді у порядку зростання.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

-         Ми будемо вчитися складати таблицю множення числа «4».

Вправа «Коло ідей». (Діти висловлюють свої думки.)

-         Чи потрібно нам вміти множити число 4?

Асоціативний кущ.

-         Давайте охарактеризуємо число 4.

     Чотири щаслива цифра дуже

Але трохи вона тужить

Буква «Че» на мене схожа

Переплутати нас можуть.

     одноцифрове

     парне

     стоїть перед числом 5

     має сусідів  3 і 5

     «магічне» число (часто зустрічається у казках

     тризуб

     чотирикутник.

IV.Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

     Робота з підручником с.107

V. Закріплення   вивченого матеріалу.

1. Читання таблиці учнями (мовчки).

       Для кращого запамʹятовування  пропоную музичну таблицю множення числа

    https://www.youtube.com/watch?v=9xor4QX0PcE

- Якщо у прикладі є кілька однакових доданків, а також інші дії, то доцільно спочатку замінити суму однакових доданків дією моження. У таких прикладах спочатку виконується дія множення, а потім дія додавання чи віднімання.

Фізкультхвилинка.  (Руханка   https://www.youtube.com/watch?v=2-cMlobCjuI )

2.Розвязування задачі  № 4. с.107

5. Робота з рівностями.с.107 №5

6. Робота з геометричним матеріалом.

     Знайти довжину ламаної (кожна дитина отримує індивідуальне завдання)

     Як називаються частини ламаної?

     Скільки ланок має ламана?

     Як знайти довжину ламаної?

     Яку геометричну фігуру можна отримати з цієї ламаної, якщо її замкнути? (Квадрат, рівносторонній ромб) Чому?

     Які ще геометричні фігури ви знаєте?

 

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

«Якби я був чарівником»(демонструю на проектор фразу Якби я був чарівником, то сьогодні б я….та наступні недокінчені фрази

-         Виправив…

-         Зробив…

-         Додав…

-         Похвалив…

 

 

VІІ. Домашнє завдання.

- Вивчити таблицю множення числа 4, виконати № 6,на с.107.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого
Переглядів
129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку