Урок СПО "Взуття. Правила догляду за взуттям. Зав’язування шнурків"

Про матеріал

Корекційно-розвиткове заняття соціально-побутового орієнтування для дітей з порушеннями зору, направлене на доповнення життєвого досвіду учнів, розвиток мілкої моторики, корекцію навичок самообслуговування.

Перегляд файлу

Тема. Взуття. Правила догляду за взуттям. Завязування шнурків.

Мета. Ознайомити учнів із правилами догляду за взуттям; навчати зав'язувати шнурки на черевиках; розвивати увагу, кмітливість, охайність, самостійність у роботі; виховувати бажання бути завжди чистими та охайними, працьовитість. Корегувати сприйняття, зосередженість, просторові уявлення, корекція навичок та вмінь виконувати різноманітні дії під час процесу навчання, розвиток мілкої моторики.

Обладнання: шаблон для зав'язування шнурків, предметні малюнки, таблиця «Засоби догляду за взуттям»

                                                              Хід уроку

І. Організаційний момент.

                                      Ось і пролунав дзвінок,

                                      Всіх зібрав він на урок.

                                      Тож тихенько всі сідайте,

                                      Все, що знали, пригадайте.

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:

       Сьогодні на уроці ми продовжимо навчатися доглядати за взуттям, будемо навчатися зав’язувати шнурки па черевиках.

1. Відгадування загадок

* Що ж влітку на ногах? -

Влітку жарко в чоботях!

Щоб раді були ніжки,

Я одягну. (Босоніжки)

* Завжди крокуємо ми удвох, 
Схожі, як брати. 
Ми за обідом, під столом, 
А вночі - під ліжком.

уфлі)

* Відгадай загадку - хто ми:
В ясний день сидимо ми вдома.
Якщо дощ - у нас робота:
Топати, шльопати по болотах.

(Гумові чоботи)

 

2.     Читання зашифрованих слів

       Спробуйте прочитати, які слова тут зашифровані.

http://posibnyk.at.ua/_pu/0/s09242778.jpg

       Жовті, чорні і біляві,

Вони ходять завжди в парі.

       У Домівці їх взувають,

Біля ліжечка знімають.

http://posibnyk.at.ua/_pu/0/26746867.jpg

       Захищає наші ноги,

Не поранять їх дороги!

http://posibnyk.at.ua/_pu/0/73821028.jpg

 

ІІІ. Засвоєння нових знань

1. Ознайомлення з правилами догляду за взуттям

Запам’ятай основне правило: взуття служитиме довше, якщо за ним регулярно і правильно доглядати.

   Завжди взувайся по погоді.

   Після довгих прогулянок вулицею пил і бруд із взуття знімай м’якою ганчіркою.

   Чисть взуття не перед виходом з будинку, а відразу після того, як прийшов додому з вулиці.

   В осінньо-зимовий період користуйся водовідштовхувальним засобом, що запобігає глибокому забрудненню взуття.

   Суши взуття на колодці або спеціальній сушарці. Можна набити вологі черевики газетним папером, який добре вбирає вологу.

   Щодня змащуй черевики або чоботи кремом - безкольоровим або підфарбовуючим, залежно від кольору взуття.

   Поліруй взуття спеціальною губкою.

       Необхідно користуватися засобами по догляду за взуттям, спеціально призначеними для того типу матеріалів, з якого виготовлено взуття;

       Увечері ретельно протріть взуття вологою ганчірочкою.

       Щоб взуття служило довго, його треба чистити, але ке вранці – перед виходом на роботу, а ввечері.

       Використання взуття не по сезону, як і не за призначенням, призводить до втрати зовнішнього вигляду і споживчих властивостей;

       Взуття на шкіряній підошві не можна носити в дощову погоду.

       Вологе взуття необхідно сушити при кімнатній температурі; забороняється сушити взуття на сонці, біля вогню і поблизу обігрівальних приладів.

2.  Робота з таблицею «Засоби догляду за взуттям»

http://subject.com.ua/textbook/work/2klas/2klas.files/image132.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Бесіда

– Чи носять люди завжди одне й те саме взуття? Чому?

–А скільки у вас пар взуття?

– Коли ви вдягаєте черевички, кросівки, босоніжки?

– Якими вони повинні бути?

4.   Фізкультхвилинка

ІV. Практична робота:

1.    Інструктаж:

       А зараз ми будемо навчатися зав’язувати шнурки за допомогою шаблонів з картону.

На партах у дітей — картонні шаблони з дірочками. Діти навчаються зав’язувати шнурки, допомагають одне одному. Використовують яскраві шнурки.

Індивідуальна диференційована робота з _______________________________

V.  Підсумок уроку:

   Чи сподобався вам урок?

   Чого навчалися на уроці?

 Як треба доглядати за взуттям?

А хто має доглядати за вашим взуттям?

docx
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку