Урок "Спорт. Не кожен отримує приз."

Про матеріал
Урок з німецької мови для учнів 6 класу. На уроці учні тренувалися у вживанні нової лексики; формуванні навичок аудіювання з метою розуміння основного змісту прослуханого, непідготовленого усного мовлення на основі прочитаного та прослуханого текстів.
Перегляд файлу

Тема: Спорт

Підтема: Не кожен отримує приз

Мета:

Практична: ввести нову лексику з теми «Спорт»; тренувати у вживанні нової лексики; формувати навички аудіювання з метою розуміння основного змісту прослуханого, непідготовленого усного мовлення на основі прочитаного та прослуханого текстів.

Освітня: за допомогою предметних малюнків, вправ розуміння особливостей свого мислення, порівняти ЛО з теми «Спорт» з ЛО, які відомі з рідної мови; вчити учнів вживати лексико-граматичні структури з теми в конкретних ситуаціях, сприймати на слух та візуально інформацію, що містить вивчену лексику.

Розвиваюча: розвивати мовну здогадку, навички підготовленого та непідготовленого мовлення; розширювати кругозір учнів; розвивати вміння вести інтерв’ю та аргументувати відповіді на запитання.

Виховна: виховувати в учнів любов до спорту та вміння з користю використовувати вільний час.

Обладнання: підручник, роздатковий матеріал.

 

 

Хід уроку

 

І. Початок уроку.

     1. Привітання. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

- Liebe Freunde, ich freue mich sehr  gesund und munter euch zu sehen?

Wie geht es euch? Was mach die Schule? Was gibt’s Neues?

(учні ведуть діалог між собою, запитують один одного як справи. Гра «Ланцюжок».)

-Wunderbar! Es freut mich, dass es euch gut geht. Mir geht es auch gut.

Wer hat heute Klassendienst? Der wievielte ist heute? Wer fehlt heute?

Warum fehlen diese Schüler? Sind sie krank?

     2. Повідомлення теми та мети уроку.

- Heute beginnen wir ein neues Thema. Ratet, wie unser Thema heißt. An der Tafel seht ihr viele Bilder. Die Bilder helfen euch das Thema erraten.

(учні відгадують тему уроку і пояснюють, чому вони так думають)

- Ihr habt recht, unser Thema heißt „Sport“. Heute werden wir neue Lexik lernen, Texte lesen, schreiben und natürlich Dialoge bilden.

ІІ. Основна частина уроку.

     1. Введення нової лексики.

- вивчення нової лексики складання речень з нею:

1. Mein Bruder hat große Muskeln.

2. Kannst du Skateboard fahren?

- виконання вправ для закріплення лексики до теми «Спорт»:

1. Was machen die Sportler? Schreib die Verben aus der Wörterkette.

TRAINIERENLAUFENWERFENSPIELENGEHENÜBENSPRINGENSCHWIMMEN

2. Welchе Sportarten sind im Buchstabensalat?

NISENT, CHEFENT, TEIERN, KASYMTING.

(ст. 43 – Робочий зошит - 6 клас)

     2. Аудіювання.

„Der Hase und die Schildkröte“ – ст.177-178

(вчитель читає текст учні уважно слухають, передають зміст прочитаного українською мовою, виконують тестові завдання)

Впр.2 ст.119-120

     3.Вивчення прислів’їв до теми «Спорт».

Anderer Fehler sind gute Lehrer.

Anfang und Ende reichen einander die Hände.

Begangene Tat leidet keinen Rat.

Ein guter Plan – ist halb getan.

(ст.46 – «Говоримо німецькою мовою без проблем»)

- складання ситуацій, використовуючи вивчені прислів’я.

( учні за 5 хвилин повинні скласти ситуацію і зачитати її. Один учень читає свою ситуацію всі інші слухають і передають зміст прослуханого українською мовою).

     4. Читання та переклад вірша «Ruf zum Sport».

«Ruf zum Sport»

Sport macht Schwache selbstbewusster,

                                   Dicke dünn,

                                   und macht Dünne hinterher robuster,

                                   gleichsam über Nacht.

                                   Sport stärkt Arme, Rumpf und Beine,

                                   Kürzt die öde Zeit.

                                   Und er schützt uns durch Vereine

                                   Vor der Einsamkeit.

ІІІ. Кінець уроку

  1. Підбиття підсумків уроку
  • Sie haben heute gut gearbeitet.

Hat euch die heutige Stunde gut gefallen?

Was hat euch besonders gut bzw. nicht so gut gefallen?

Habt ihr in der Stunde was Neues erfahren?

(Учні відповідають на запитання вчителя.)

     2. Оцінювання

Ich gebe heute solche Noten…..

    3. Домашнє завдання.

     1. Вивчити слова ст.135

     2. Вивчити вірш «Ruf zum Sport» напамять. 

 

docx
Додав(-ла)
Корсак Наталія
Додано
29 жовтня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку