Урок "Способи читання виразів із дужками. Обчислення значень виразів із дужками. Розв’язування задач."

Про матеріал
Вдосконалювати навички додавання і віднімання чисел; вдосконалювати вміння працювати з дужками; вдосконалити навички розв’язування задач; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.
Перегляд файлу

Інтегрований урок у 2 клас

Тема. Способи читання виразів із дужками.  Обчислення значень виразів із дужками.  Розв’язування задач.

Тип уроку: урок «Подорож Капітошки».                                                                                         Мета: вдосконалювати навички додавання і віднімання чисел; вдосконалювати вміння працювати з дужками; вдосконалити навички розв’язування задач; виробляти культуру математичних записів; розвивати уміння грамотно, логічно, повно відповідати на запитання, аргументувати свої дії; розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу активність учнів; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета.

Хід уроку

І Організований початок 

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Ми сьогодні не самі,

Гості на урок прийшли.

До гостей ви поверніться,

Привітайтесь як годиться.

Діти:

–Добрий день!

Ми вам раді, люди добрі,

і вітаєм щиро вас

запрошуємо ласкаво

На урок у 2 клас.

Тепло своїх долоньок

Я дітям віддаю

Урок новий цікавий

Я з радістю почну!

Уявіть, що у ваших долоньках - краплинка гарного настрою. Поділіться ним, щоб зробити день приємнішим для всіх, хто зараз поряд з вами.

(Діти діляться  настроєм під веселу мелодію)

1.Психологічне настроювання. 

Налаштуємося на роботу.

Очі дивляться-(діти) та все бачать.

Вуха слухають – (діти) та все чують.

Голова – (діти) думає.

Яким буде урок (діти) – цікавим!

Які у мене діти? – (діти) найкращі!

Нехай мої та ваші надії здійсняться.

2. Слово вчителя

Урок математики розпочинаємо з вами,

А займемося сьогодні важливими справами.

Розкриємо віконце у чудовий світ природи.

Тож часу не втрачаємо, зручненько всі сідаємо

Й роботу починаємо.

3.Спостерігання за погодою, живою і неживою природою.

- В жовте лист пофарбувала,

 Урожай с полів зібрала.

Золотила вербам коси Чарівна цариця – … (Осінь)

-  Дітки, що за пора року настала? Підкажіть будь ласка (Осінь). Так, це настала осінь.

Вона завітала до нас на урок.

( Звучить легенька музика) .

Я завітала до вас на урок, щоб побачити, чи добре ви рахуєте, чи багато знаєте .

ІІ Мотивація навчальної діяльності.

Осінь — прекрасна пора року. Її неповторну красу зображають у своїх картинах художники, описують письменники, поети. Створено багато пісень, музичних композицій про осінь.

.  1.Усна лічба. (Лего).

     Осінь принесла до нашого класу чарівні квіти.

   --Які осінні квіти ви знаєте?(хризонтеми)

     2.  Вправа «Мозковий штурм»

- Восени дерева стають наче казкові. Чому? Так, тому що листя стає різнобарвним. Наша Осінь засумувала адже загубила свої чарівні листочки для того, щоб їх знайти пропоную виконати наступне завдання.

Кожен листочок коштує одну правильну відповідь. Отже, запитання:

-Як називаються числа при додаванні?

-Скільки в одному метрі сантиметрів?

-Скільки в одній добі годин?

-Як називаються числа при відніманні?

- Скільки копійок в одній гривні?

- Як знайти периметр геометричних фігур?

- Які елементи мають геометричні фігури?

- Яке правило про порядок  виконання дій у виразах Ви запам’ятали ?

- Дякую, ви впорались з завданням , а отже допомогли Осені здобути чарівні листочки.

2. Каліграфічна хвилинка.

-  Які осінні місяці ви знаєте? (_____________)

Останній й місяць осені -- листопад. В календарі позначається цифрою 11

. Запишіть цілий рядок цифри  11.

 3.Знайомство з казковим героєм.

Математичний  диктант

Діти, сьогодні на наш урок завітав веселий казковий герой. Щоб дізнатися ім'я нашого гостя, ми напишемо математичний диктант. Ви повинні будете записати усі цифри, які почуєте у характеристиці нашого героя. Будьте уважними, записуйте тільки цифри!

             “Я один (1) із багатьох крапельок великого Світового океану, який об`єднує у собі  чотири (4) океани. У нас в Україні два (2) моря – Чорне і Азовське. Близько шести (6) літрів води за один (1) день може випити сім`я із чотирьох (4) чоловік. Людина випиває за один(1) день приблизно 2 л води (2) і у два десятки (20) разів більше використовує води для миття посуду і приготування їжі.”

Перевіримо наш «цифровий струмочок», звіривши його із цифрами, закріпленими на магнітній дошці. Підставимо під цифри відповідні літери таблиці – і ви дізнаєтесь ім’я нашого гостя.

1

4

2

6

1

4

1

2

20

К

А

П

І

Т

О

ш

к

А

(Відкрити дошку із планом-схемою уроку)

Ви готові дізнатися його ім`я? (Капітошка)

Капітошка я весела,

Хоч не маю я оселі,

Та росла я на хмаринці,

Дощик я ношу в торбинці.

І сьогодні на урок

Я прийшла, звичайно, в срок.

Розкажу про чарівничку,

Мою родичку водичку.

ІІІ Повідомлення теми та мети уроку.

-  Звідки прийшла до нас ця краплинка? (З хмарки)  

Ця краплинка принесла нам завдання, яке ми повинні розв’язати. (вставлення пропущених чисел за допомогою лего)

- Наш Капітошка народився із чистого джерельця і за допомогою цифр потрапив у цифровий струмочок, де дізнався, що йому надійшов лист із дуже важливим повідомленням. Але вітер-жартівник відніс конверт далеко-далеко до Підсумкового океа­ну. Ми повинні допомогти Капітошці знайти лист. Будемо разом із ним розв'язувати приклади та задачі.  Хто працюватиме старанно, отримає від Капітошки краплинки. Отож, до справи, рушаймо в путь!

 Сьогодні на уроці ми продовжимо розвязувати вирази , які містять дужки і будемо вчитися правильно читати їх. А також працюватимемо над задачею.

ІV  Основна частина .

1.Робота з підручником.

2. Робота з програмою "Розумники".

На нашому шляху трапилась зупинка "Розумники".

4.Фізкультхвилинка .

 V .Заключна частина уроку.

Робота в групах.

Робота з геометричним матеріалом.

Ось ми і дістались до Підсумкового океану. З яким настроєм ви завершуєте урок?                                        (Учні показують свій настрій, пояснюють свій вибір.)

Отже, відкриймо лист. Що тут? А тут у конверті зашифровані слова. Прочитати ми їх зможемо, якщо відгадаємо загадки.

1. У садок до годівниці прилетіли три синиці, потім ще три птиці. Скільки птиць на годівниці? (6слово нема)

2. Каже мати-квочка: «В мене 3 синочка і чотири дочки». Скільки діточок у квочки? (7 — слово «життя»)

3. По дорозі зайчик біг, ніс п'ять яблук на пиріг. Одне впало, покотилось. Скільки яблук залишилось? (4слово води)

4. Сидів хлопчик біля річки і піймав аж три плотвички. Кошенятко одну вкрало. Скільки рибки в хлопця стало? (2 слово «без»)

 (Утворення речення «Без води нема життя». Роздача краплинок.)

 VІ Підсумок уроку.

- Що сподобалося на уроці?

-  Чого навчилися?

-   Що дізналися нового?.

   ( Роздача краплинок)

Капітошка дарує кожному з вас своє фото, а разом з ним і гарний настрій, але для цього нам потрібно його розмалювати. (розфарбовування розмальовки “Капітошка”)

- Давайте скажемо Капітошці: - До побачення, Капітошко, приходь до нас іще!

 - Діти, ви  були  сьогодні  молодці!

Усі  завдання  розв’язали,

Багато  перешкод  ви  подолали.

Дуже  вдячна  вам,

Добрим, дружнім – школярам!

-         Дякую  вам!

Ось і пролунав дзвінок. Закінчився наш урок. За работу по заслузі. Щиро дякую вам друзі.

docx
Додав(-ла)
Куркодим Юлія
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку