Урок :STEM - КРУЇЗ «КРАПЛИНКА»

Про матеріал
Тема: Які властивості має вода? Дослідження властивостей води. Виконання дослідів.
Перегляд файлу

STEM - КРУЇЗ «КРАПЛИНКА»

Тема: Які властивості має вода? Дослідження властивостей води. Виконання дослідів.

Мета: ознайомити учнів з властивостями води, формувати уявлення про зміни станів води; розширити уявлення про взаємозв’язки води з іншими об’єктами природи; виховувати бережливе ставлення до води; розвивати вміння аналізувати, робити висновки; вчити працювати дружно в групах, правильно і охайно проводити досліди.

ХІД УРОКУ

1.Організація класу.

Добрий день, мої малята!

Щоб хотілось працювати,

На всі боки поверніться

Посмішками поділіться.

Настрій на урок взяли,

Працювати почали.

 

2.ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ.

Хвилинка календаря.

-Яка пора року надворі?

-Який місяць?

-Який день тижня?

-Яка температура повітря?

-Чи були сьогодні опади?

 

3.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Щоб дізнатися тему нашого уроку, ми з вами розгадаємо загадку.

Мене п’ють, мене ллють, усім я потрібна. Хто я така? (Вода)

Я і хмара, і туман,

І струмок, і океан,

І літаю, і біжу,

І замерзнуть можу!

 

4.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

Що про воду знаєте-все розповідаєте!

 

5.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

5а. «Таємничий лабіринт»

Щоб потрапити до кімнати досліджень, нам потрібно пройти таємничий лабіринт.

Розгляньте зображення. Назвіть, де в природі зустрічається вода?

Де зустрічається вода у природі? - поради, огляд теми ...

Фото Природа вода, более 99 000 качественных бесплатных ...Фото Природа вода, более 99 000 качественных бесплатных ...Бесплатное фото Спокойная сцена зеленый луг желтые цветы отражаются в пруду, созданном искусственным интеллектом

 

5б. Проведення дослідів.

А тепер, пройшовши наш лабіринт, ми зустрічаємо з нетерпінням наших дослідників. Ви будете експертами. Нам потрібно, слідкуючи за дослідами, визначити властивості води. На столі у дослідників лежать картки з надписами висновків. Їх треба буде вибрати і прикріпити до нашої краплинки, яка супроводжує нас в круїзі.

Дослід 1. Наливаємо воду у склянку. Наливається? (Вода тече, отже вода-текуча.)

Дослід2. У склянку з водою вставляємо ложку. Бачимо її? Отже, вода яка? Якого вона кольору? (Прозора і безбарвна.)

Дослід 3. Спробуємо воду на смак. Відчуваєте його? (Не має смаку.)

Дослід 4. Тепер воду із склянки перелийте в піалу. Яку форму займає вода? (Не має форми.)

Дослід 5. Насипаємо у воду сіль, цукор, фарбу. Розмішуємо. Чи змінився колір, смак, чи розчинилися вони у воді? (Вода може розчиняти деякі речовини.) А тепер прослідкуйте, що відбувається зі цвяхом у воді.

Молодці, тепер прикріпіть наші висновки після дослідів до краплинки.

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА.

 Діти співають і танцюють. Н.Май «Веселка.» А хто може розповісти нам про це чудо природи.

 

6. ТВОРЧЕ ПЕРЕНЕСЕННЯ ЗНАНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ У НОВІ СИТУАЦІЇ.

6а. Технологія критичного мислення.

«Гронування». Де можна знайти воду? Знайти предмети, які пов’язані з водою. (Краплинка, сніжинка, хмаринка.) Це три стани води в природі. Молодці.

  6б. Інтерактивний прийом «Фішбоун»

Цей прийом нам уже знайомий. На попередніх уроках ми з вами говорили про бережливе ставлення до води. Давайте зараз це пригадаємо і зробимо цю схему. Скелет риби. Голова-проблема, питання або тема, які потребують аналізу. Верхні кісточки-на них фіксуються основні поняття теми, причини, які призвели до проблеми. Нижні кісточки-факти, що підтверджують наявність сформульованих причин, або зміст понять, які показані на схемі. Хвіст-висновок.

7.УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ.

а) Гра з використання цеглинок Lego. «Так чи ні?»

б) Мистецька STEM-галерея.

У ваших склянках є водичка. Додайте у них фарбу свого улюбленого кольору. А потім декілька крапель для миття посуду. Далі через соломинку для коктейлів подуйте у воду. Що трапилось? Утворилася кольорова піна. Притисніть аркуші паперу білого кольору до піни. Утворився малюнок. Спробуйте перетворити його на який предмет, що вам нагадує відображення.

в) Хвилинка релаксу. А де б ви хотіли побувати?

Розгляньте малюнки. Підніміть стільки цеглинок, номер якої картинки обрали. Заплющить очі і уявіть себе в цьому місці. Як це чудово!!!

 

8. РЕФЛЕКСИВНА ВПРАВА «Моя краплинка.»

Намалюйте краплинку і прикріпіть її на парасольку на дошці зі своїми емоціями від нашого круїзу.

 

docx
Додано
18 квітня
Переглядів
297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку