Урок "Story Time: At The Birthday Party". 1 клас НУШ

Про матеріал
План-конспект уроку англійської мови для 1 класу НУШ, тема "Birthday", за підручником О.Д,Карп'юк "English with Smiling Sam 1". Також, для уроку будуть потрібні робочий зошит на друкованій основі "Англійська з усміхненим Семом 1", інтерактивна дошка (або проектор, екран та ін.засіб демонстрації), мультимедійна інтерактивна програма (додаток до зошита), іграшки, дем.картки та ін.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з англ.мови в 1-А класі

Учитель: Суганяка О.О.

Тема: Story Time: At the Birthday Party

Мета: - повторити лексичні одиниці з тем “BirthdayParty” та “Toys”;

  • Ввести та відпрацювати структури “What’s this?”, ‘Come in’, ‘Can you guess?’;
  • Научити новим л.о.: a helicopter, a scooter;
  • Формувати навички аудіювання, усного діалогічного мовлення;
  • Формувати навички розповідання історій (storytelling): навчити слідкувати за послідовністю подій в тексті;
  • Формувати соціокультурну компетенцію: вміння привітати з днем народження, ввічливо зустрічати гостей, дарувати та приймати подарунки;
  • Формувати емоційний інтелект: усвідомлювати власний емоційний стан та його зміну;
  • Виховувати вміння конструктивно керувати емоціями та співпрацювати з іншими.

Хiд уроку:

  1. Привітання. Мовленнєва розминка.

Привітання, пісенька ‘Hello’, зустріч із смайликом Семом.

  1. Аналіз самопочуття на початку урока.

Sam: -How are you, friends? Look at your emotion cards (додаток 1), choose one face which is closer to your mood right now and colour it. Now tell me, HOW ARE YOU,......? (Діти демонструють розмальовані смайлики на відповідають: I am fine, thank you./I am OK./I am sad.)

  1. Введення в тему уроку:

Sam: - I am fine today, because it is my friend’s Birthday today. She is Mrs.Mouse. (Тут можна будь-яку іншу іграшку) She is seven today. And we are going to her Birthday Party. But I need a Birthday present. Will you help me to choose it?

  1. Введення та закріплення нових Л.О.

What can it be? Maybe A HELICOPTER? +закріпл

A SCOOTER?  +закріплення

A TEDDY BEAR! (Обираючи подарунок, учитель демонструє картки із зображеннями ЛО)

  1. Відпрацювання нових Л.О. та структур. PRE-LISTENING:

Let’s go to her Birthday party! Йдемо в гості до Місіс Маус.

  • Knock-knock
  • Hello! Come in! + закріплення (діти повторюють вирази і демонструють жестами)
  • Happy Birthday!
  • What’s this? +закріплення
  • Can you guess? +закріплення
  • A helicopter?
  • No!
  • A scooter?
  • No!

Opens:

  • A teddy bear! Thank you!
  1. LISTENING:
  1. Look! She is happy! Now, let’s look at our white-board and watch a cartoon together.

After watching:

  • What is it about? -A Birthday Party
  • Who comes to the party? -Friends
  • What have they got? – A birthday present
  • Is he happy? -Yes, he is.
  1. Now open your books on page 77. Look at the pictures after the cartoon. Let’s watch it again, listen and point:
  • Picture 1: -Hello! Come in! -Happy Birthday!
  • Picture 2: -What’s this? -Can you guess?
  • Picture 3: -A helicopter? -No!
  • Picture 4: -A teddy bear? -No!
  • Picture 5: -A scooter! Thank you!
  1. AFTER-LISTENING. Cлідкування за послідовністю.

Now open your Workbooks on p.58, look at the ex.1 and number the pictures in the right order, 1-5. +усне формувальне оцінювання вчителем підчас виконання

Let’s watch the cartoon again and check your answers.

Now you can close your books.

  1. ACTING-OUT. Відпрацювання структур усному діалогічному мовленні.

You are so good at understanding this story! So let’s make our own Birthday parties!

У нас є три групи учнів, а на столах є ковпачок для того, у кого буде день народження, та варіанти подарунків від його друзів. Вирішуйте, хто які ролі зіграє та обирайте подарунок. Починаємо театр!

  1. Завершення уроку. Формувальне оцінювання. Моніторинг зміни настрою.

Сьогодні ми добре попрацювали на уроці: були на дні народження Місіс Маус, навчилися приймати гостей та дарувати подарунки! . Декілька слів про кожного учня.

And now take your emotion cards again and draw a face of you. HOW ARE YOU NOW?

Діти заповнюють картки смайликом та озвучують їх.

Thank you for the lesson. Good bye!


ДОДАТОК 1

EMOTION CARD

 

  

I am sad.      I am OK.      I am fine.   I am…

 

docx
Додано
24 березня 2020
Переглядів
1012
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку