Урок "Створення графічних моделей"

Про матеріал
Урок розроблено за підручником «Інформатика» 4 клас, автори Воронцова Т.В. та інші 2021 року. Підручник створено відповідно до Державного стандарту початкової освіти і Типової освітньої програми, укладеної під керівництвом Р.Б. Шияна. Можна використовувати під програму О.Я. Савченко.
Перегляд файлу

4 клас НУШ УРОК 18 вчитель: Кадченко О.А.

  НВК №240 «Соціум»

Тема уроку: Створення графічних моделей.

Мета уроку: дослідити як вставляти текст в малюнок; узагальнити поняття моделі та її видів; потренуватися створювати графічні моделі;  розвивати уяву, логічне мислення, пам’ять; виховувати старанність, бережливе ставлення до обладнання.

Хід уроку

1. Організація класу.

- Всім доброго дня!

- Перш ніж розпочати урок, давайте повторимо правила поведінки за комп’ютером. Пам’ятайте:

  1. За комп’ютером сиди рівно.
  2. Відстань від екрана монітора має бути 50-60 см.

- Які ще правила ви пам’ятаєте?

2. Актуалізація опорних знань.

- Які з цих зображень є іконками графічних редакторів?

Paint.NET 4.3.7 для Windows - Скачать

Microsoft обновила “Блокнот” | SOFT Inc.

chrome иконки. Скачать бесплатно иконки chrome

Купить Paint 3D — Microsoft Store (ru-RU)

Microsoft Paint — Википедия

Paint.net

 

 

Paint 3D

Paint

- Назвіть інструменти для малювання закодовані картинками.

(Інтерактивні вправи на повторення графічного редактора Paint.net з підручника за посиланням https://is.gd/pYEFZQ)

3. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні ми пригадаємо, що таке модель, які її види бувають, а також побудуємо власну графічну модель комп’ютерів майбутнього.

4. Опрацювання нового матеріалу.

- Модель – це спрощена копія реального об’єкта.

- Інформаційна модель – це модель, що описує інформаційні процеси або містить інформацію про властивості й стан об’єктів, процесів, явищ. Розрізняють:

  • вербальні – представлені в розумовій або словесній формі;
  • знакові – подані малюнками, схемами, текстами, графіками, формулами, знаками тощо.

- Текстова модель – це опис будь-якого об’єкта у вигляді тексту.

- Графічна модель – це зображення об’єкта на малюнку, фотографії або схемі.

- При створенні моделі в графічному редакторі, інколи виникає потреба додати до малюнку текст. Текст вставляють за таким алгоритмом:

  1. Виберіть інструмент «Текст».
  2. Установіть курсор миші в потрібному місці малюнка.
  3. Щоб виділити область для введення тексту, протягніть курсор із натиснутою ЛКМ.
  4. Введіть потрібний текст. Відформатуйте та клацніть за межами області введення тексту для завершення роботи з текстом. Після цього відредагувати текст неможливо.

5. Фізкультхвилинка. (відео)

6. Робота з зошитом ст. 40-41

(Завдання з зошита не висвітлюю, щоб не порушити авторських прав, оскільки зошит не є загальнодоступним в мережі)

7. Робота за комп’ютером. Виконання творчого завдання.

- Створити власну графічну модель комп’ютера майбутнього. Обов’язково підписати роботу використовуючи інструмент «Текст».

8. Хвилина релаксації (для очей) після користування комп’ютером.

9. Завдання на опрацювання. Підручник §15, перевір себе ст. 109. Зошит ст. 40-41.

10. Підведення підсумків уроку.

  1. Що таке модель? Наведіть приклади.
  2. Як ви розумієте модель предмета?
  3. Як ви розумієте модель явища?
  4. Як додати текст до зображення в графічному редакторі Paint?
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
1921
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку