4 клас НУШ УРОК 18 вчитель: Кадченко О.А.
НВК №240 «Соціум»
Тема уроку: Створення графічних моделей.
Мета уроку: дослідити як вставляти текст в малюнок; узагальнити поняття моделі та її видів; потренуватися створювати графічні моделі; розвивати уяву, логічне мислення, пам’ять; виховувати старанність, бережливе ставлення до обладнання.
Хід уроку
1. Організація класу.
- Всім доброго дня!
- Перш ніж розпочати урок, давайте повторимо правила поведінки за комп’ютером. Пам’ятайте:
- Які ще правила ви пам’ятаєте?
2. Актуалізація опорних знань.
- Які з цих зображень є іконками графічних редакторів?
|
|
|
|
|
Paint.net |
|
|
Paint 3D |
Paint |
- Назвіть інструменти для малювання закодовані картинками.
(Інтерактивні вправи на повторення графічного редактора Paint.net з підручника за посиланням https://is.gd/pYEFZQ)
3. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.
- Сьогодні ми пригадаємо, що таке модель, які її види бувають, а також побудуємо власну графічну модель комп’ютерів майбутнього.
4. Опрацювання нового матеріалу.
- Модель – це спрощена копія реального об’єкта.
- Інформаційна модель – це модель, що описує інформаційні процеси або містить інформацію про властивості й стан об’єктів, процесів, явищ. Розрізняють:
- Текстова модель – це опис будь-якого об’єкта у вигляді тексту.
- Графічна модель – це зображення об’єкта на малюнку, фотографії або схемі.
- При створенні моделі в графічному редакторі, інколи виникає потреба додати до малюнку текст. Текст вставляють за таким алгоритмом:
5. Фізкультхвилинка. (відео)
6. Робота з зошитом ст. 40-41
(Завдання з зошита не висвітлюю, щоб не порушити авторських прав, оскільки зошит не є загальнодоступним в мережі)
7. Робота за комп’ютером. Виконання творчого завдання.
- Створити власну графічну модель комп’ютера майбутнього. Обов’язково підписати роботу використовуючи інструмент «Текст».
8. Хвилина релаксації (для очей) після користування комп’ютером.
9. Завдання на опрацювання. Підручник §15, перевір себе ст. 109. Зошит ст. 40-41.
10. Підведення підсумків уроку.