Урок "Створення сайту засобами онлайн-системи конструювання сайтів"

Про матеріал
Форма уроку: ділова гра (На уроці відтворюється життєва ситуація або проблема, і в рамках уроку відбувається її «обігрування» і генеруються можливі рішення). Урок був проведений на конкурсі "Вчитель року"
Перегляд файлу

Web Design Icon - free download, PNG and vector

 

Урок інформатики

8 клас

Вчитель: Янєва Л. В.

 

Тема. Створення сайту засобами онлайн-системи конструювання сайтів.

Мета:

  • формування предметних компетентностей: створення сайту засобами онлайн-системи конструювання сайтів та публікування їх в Інтернеті; використання гіпертекстових, графічних й мультимедійних елементів на вебсторінках.
  • формування ключових компетентностей:
    • спілкування рідною мовою: аналізувати текстову інформацію, відстоювати власну думку;
    • розуміння ролі інформатики та ІКТ у сучасному інформаційному суспільстві;
    • здатність алгоритмічно мислити при плануванні, організації діяльності, зокрема навчальної;
    • здатність ефективно планувати і організовувати свою діяльність з використанням ІКТ;
    • уміння вчитися: навички самостійно визначати орієнтири пошуку необхідної інформації;
    • компетентність у цифрових технологіях: уміння застосовувати цифрові технології для пошуку і аналізу інформації;

Очікувані результати: учні знають, які є засоби онлайн-системи конструювання сайтів, вміють створювати сайт, наповнювати його контентом та публікувати.

Обладнання: комп’ютери з виходом в мережу Інтернет, інтерактивна дошка, навчальна презентація, робочі аркуші, картки.

Програмне забезпечення: браузер, додатки Google

         Тип уроку: урок формування умінь і навичок.

Форма уроку: ділова гра (На уроці відтворюється життєва ситуація або проблема, і в рамках уроку відбувається її «обігрування» і генеруються можливі рішення)

 

 


 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка готовності учнів до уроку (робочий аркуш, практична робота, ручка, фломастер, смартфон)

 

ІІ. Актуалізація опорних знань і життєвого досвіду

Створення атмосфери психологічного комфорту. 

Повторення правил поведінки у комп’ютерному класі https://learningapps.org/5332895

Прийом «Проблемна ситуація»

на дошці терміни;

Вебдизайн, навігація, контент, вебсторінка, гіперпосилання, Інтернет,

Вчитель. Чи знайомі вам ці слова? Чи може щось є нове?

                 До чого все це має відношення? (вебсайт)

  • Скажіть, з чим асоціюється сайт у реальному світі? (з книгою)
  • У себе, на робочих аркушах виділіть ті поняття, які б ви не змогли пояснити. Я сподіваюсь, до кінця уроку ви їх зрозумієте.
  • Пригадаємо, що таке сайт. Слайд 2, 3
  • Припустимо, що ви знаєте значеня цих слів. А чи вмієте їх використовувати?

Рефлексивний прийом «Зроби висновок»

Чи можна сказати, що у вас достатньо знань про вебсайт?

ІІІ. Повідомлення теми. Організація спільного з учнями формулювання мети й завдань уроку

  • Може хтось здогадався, чим ми сьогодні будемо займатися?
  • Так, ми будемо вчитися створювати сайти.
  • Запишіть на робочих аркушах тему уроку Створення сайту

Завдання уроку: зрозуміти, які існують засоби для створення сайту, навчитися створювати сайт та публікувати його.

IV. Мотивація навчальної діяльності

Мотиваційні запитання

  • А навіщо вам це потрібно?
  •  Запишіть свої припущення у  Jamboard (учні переходять до сервісу через Q-код).

V. Вивчення нового матеріалу

  • Елемент ділової гри
  • Уявить собі, що ви у пошуках роботи.
  • А як називається професія людини, яка створює сайт? (Сайт створює не одна людина, це верстальщик, дизайнер, вебмайстер, вебпрограміст). Роботу ми можемо шукати на спеціальних сайтах.
  • Отже, звернемося до сайту  https://rabota.ua/
  • Думаю, ви помітили, що  створення сайтів – це доволі високооплачувана робота.
  • Я вважаю, що вміння створювати сайт вам може знадобитися для роботи. Ви згодні?
  •  Допишіть на аркушах, продовження речення  Я хочу навчитися створювати сайти для того, щоб …(заробляти, інше)

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

Отже, почнемо! Спочатку з’ясуємо, які існують засоби для створення сайтів. Розглянемо два таких засоби.

Слайди 3, 4, 5, 6

  1. Мова розмітки HTML

Слайд 7

  1. Онлайн-системи конструювання сайтів
  • Які, на ваш погляд, переваги та недоліки створення сайтів шляхом написання HTML-коду їх сторінок і шляхом використання онлайн-систем  конструювання сайтів?

 

Мова розмітки HTML

Онлайн-системи конструювання сайтів

Переваги

унікальність

Готові шаблони

Недоліки

Довготривала, кропітка робота

Не унікально

Слайд 8

  • Створення сайту у будь якому випадку – це робота не одного дня і, навіть, не одної години.
  • Сьогодні я вам пропоную розглянути другий варіант створення сайту.
  • Допишіть тему уроку: … засобами онлайн-системи конструювання сайтів

Робота в парах.

  • Створення сайту  засобами онлайн-систем відбувається у кілька кроків. Встановіть послідовність.

2 крок. Ми живемо з вами в країні, де народжувалися і жили талановиті люди: науковці, письменники, винахідники…

  • Наприклад, Глушко Віктор Михайлович  http://ua.uacomputing.com/persons/ 
  • І в наш час такі люди є. Може хтось з вас через років 10 стане відомим та створить новий пристрій або нову програму, яка буде корисної для українців.
  • Уявимо, що вам замовили створити сайт про людей, які досліджували і в наш час досліджують таку незвідану галузь як космос. Наш сайт матиме назву «Українські дослідники космосу».
  • Ви сьогодні ще не заробите таких грошей, як справжні спеціалісти. Але кожен з вас отримає зарплатню за виконану роботу. Все починається з малого…
  • Переходимо до наступного кроку.

3 крок. Вебсторінки ми будемо створювати за готовою схемою, мапою сайту.

V. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=Jl-L-zHQP2A

       VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Інструктаж учителя.
  2. Практична робота за комп’ютерами.
  1. Створення сайту;
  2. Створення сторінок;
  3. Вставлення тексту, зображення та відео на сторінках сайту;
  4. Публікація сайту.
  1. Вправи для очей.

VIІ. Підсумки уроку

  • Ось ми й закінчили нашу першу роботу. Прийшов час оцінити ії. І це ви самі зробите, пройшовши невеличке тестування.

       ІХ Оцінювання роботи учнів

Тест – самооцінювання

  1. Я знаю, які існують засоби створення сайтів.
  2. Я знаю, як створити сайт і дати йому назву засобами сервісу Google Сайти.
  3. Я знаю, як створити нову сторінку на сайті.
  4. Я знаю, як вставити на сторінку сайту текст, зображення, відео.
  5. Я знаю, як опублікувати сайт.
  6. Я вмію все це робити.

Рефлексія

- Повернемося до завдань уроку.

 Я бачу, що майже зі всіма завданнями ви впоралися. А які були труднощі?

VІІI. Домашнє завдання

Дома ви продовжити заповнювати сайт, який створили,  потрібною інформацією.

А щоб закріпити вміння створювати сайт в онлайн-конструкторі, створіть сайт «Наш клас»

Бажаю вам успіхів!

 

 

 

1

 

docx
Додано
11 березня 2023
Переглядів
684
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку