Тема: Сучасні сервіси Інтернету
Мета уроку:
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Перелік засобів навчання:
IBM PC; мультимедійний проектор; сенсорна дошка; презентація PowerPoint.
Література:
підручник Інформатика (рівень стандарту): підруч. для 9-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Й.Я. Ривкінд [та ін.]. — Київ : Генеза, 2017. — 288 c. : іл.
Метод: лекція з елементами бесіди, демонстрація.
Програмне забезпечення: Microsoft Office PowerPoint, браузер.
План уроку:
II. Актуалізація опорних знань 5 хв
IІІ. Мотивація навчальної діяльності 1 хв
ІV. Засвоєння нових знань 25 хв
V. Застосування знань, формування вмінь та навичок 12 хв
VI. Підбиття підсумків уроку і повідомлення завдання на самостійну підготовку 1 хв
Шикування ліцеїстів, рапорт зам. командира взводу (командира відділення).
Перевірка ліцеїстів, привітання.
У попередніх класах ви ознайомилися зі службами Інтернету: електронною поштою, Всесвітньою павутиною. Давайте пригадаємо.
Фронтальне опитування - Слайди №2-6.
(відповіді ліцеїстів)
(відповіді ліцеїстів)
Отже, незаперечним є той факт, що Інтернет міцно увійшов у наше повсякденне життя, але із розвитком комп’ютерних технологій у спільнот обміну знаннями постійно з’являються нові форми для зберігання знань і нові програмні сервіси. Давайте детальніше познайомимось з ними сьогодні.
ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ (слайди №7-43):
Виконання практичних вправ(слайди №44-46)
(в процесі роботи контролюю правильність виконання завдань, корегую і аналізую помилки, консультую)
Безперечно, Інтернет на сьогодні надає різноманітні види послуг. Але ми повинні розуміти, що ці послуги несуть не лише користь. За зміст відповідає кожен користувач. Тобто і ми з вами.
(оцінюю роботу ліцеїстів з корекцією (за потреби), аргументую оцінку)
Дякую всім за роботу.
Урок закінчений.
1