PR11 Особливості викладання основ здоров’я у 6-му класі За підручником Т. В. Воронцової В. С. Пономаренка
Номер слайду 2
Основні принципи подачі матеріалу Творче розкриття тематики програми Урахування потреб і проблем підлітків Спрямованість на розвиток життєвих навичок Орієнтація на інтерактивні методи Зрозуміла мова, урахування індивідуальних стилів сприйняття і мислення Однотипна структура параграфів Навчання на ситуаціях, наближених до життя Залучення батьків до навчання дітей
Номер слайду 3
1. Структура підручника навчальної програми Вступ (1 год.) Частина 1. Здоров’я і довкілля (3 год.) Частина 2. Фізична складова здоров’я. Здоров’я і розвиток підлітка (6 год.) Частина 3. Соціальна складова здоров’я (16 год.) Розділ 1. Профілактика соціальних хвороб Розділ 2. Безпека повсякденного життя Частина 4. Психічна і духовна складова здоров’я. Школа спілкування (7 год.) Всього у підручнику: 33 параграфи Всього в програмі: 31 година + 3 резервні
Номер слайду 4
2. Характерні проблеми підлітків – учнів 6 класу Зниження мотивації до навчання Початок експериментування з ПАР Встановлення ієрархії в учнівському середовищі Виникнення проблем у родині (період негативізму) Підвищення рівня травматизму внаслідок зростання автономності
Номер слайду 5
3.Навчання життєвим навичкам Частина 2: Усвідомлення потреб Постановки і досягнення мети Розбудови самооцінки Частина 3: Прийняття рішень Критичного мислення Протистояння негативному впливу реклами й оточення Толерантності (до людей, що живуть з ВІЛ) Частина 4: Навички комунікації Упевненої поведінки Конструктивного розв’язання конфліктів Протидії агресії та насиллю Розбудови дружніх стосунків
Номер слайду 6
4. Орієнтація на інтерактивні методи
Номер слайду 7
5. Урахування індивідуальних стилів сприйняття і мислення
Номер слайду 8
6. Однотипна структура параграфів Очікувані результати Стартове завдання Опорна інформація Основні завдання Практичні роботи за програмою Додаткові завдання на вибір Висновки
Номер слайду 9
Стартове завдання: фіксація і зосередження уваги Ілюстрації 7. Приклади Очікувані результати: навіщо воно мені знадобиться?
Номер слайду 10
Основні завдання. Індивідуальні: уява, зважене обмірковування, усвідомлення власних завдань Для групової роботи: актуалізація власного досвіду, усвідомлення потреб інших, пошук узгоджених рішень
Номер слайду 11
Завдання для особистого розвитку: постановка мети, планування дій, залучення членів сім’ї Завдання для групової роботи: активізація отриманих знань, обмін уявленнями, усвідомлення власних завдань Опорна інформація
Номер слайду 12
Виконання завдань за допомогою опорних блок-схем: активізація інформації, безпомилкове відпрацювання алгоритму дій
Номер слайду 13
Висновки за матеріалом параграфу Практична робота: (за програмою 6 класу)