|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема: свійські тварини.
Мета: ознайомити учнів з істотними ознаками свійських тварин; учити визначати, яку користь приносять свійські тварини людині; розвивати спостережливість, увагу, мовлення; виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Обладнання: презентація, розрізні картинки, картки для індивідуального завдання, робочий зошит.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
Сьогодні до нас завітали гості, давайте їх привітаємо.
На цьому уроці ми з вами будемо працювати під нашим девізом. Давайте разом його проговоримо.
Наш урок незвичайний, але перед його початком нам потрібно провести хвилинку спостереження.
Яка пора року, місяць, число, день тижня?
Яка сьогодні погода, холодно чи тепло? Чи буди сьогодні опади?
II. Повідомлення теми і мети уроку
— Яких тварин ми можемо зустріти на лісовій галявинці?
— Як називають тварин, які живуть у лісі? А яких тварин ви ще знаєте окрім диких?
— Як називають тварин, які живуть поруч із людиною?
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про життя свійських тварин.
Тварини, яких розводять люди, годують, захищають, будують для них житло та піклуються про їх потомство називають домашніми тваринами.
III. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
Я розділила вас на команди. У кожної команди є назва, для того щоб її дізнатися, візьміть свої картки, на них є номерки. Складіть малюнок використовуючи номери на звороті. Так ви дізнаєтеся назву своєї команди.
Молодці! Ви впоралися з завданням наші команди: Цуценята та Кошенята. Для кожної команди я підготувала завдання, за виконання яких ви будете отримувати картки. Яка команда набере більше карток, та і переможе. В кінці гри вас буду чекати приз. Бажаю успіху.
Робота над загадками перше завдання, я зачитую загадки для кожної команди.
Якщо одна команда відповідає невірно, право відповіді переходить іншій команді. Вірна відповідь буде з’являтися на екрані.
Дуже давно, усі звірі були дикими, але потім люди почали їх приручати і розводити у своєму господарстві. Свійські тварини живуть поруч з людьми у спеціально побудованих для них приміщеннях.
Давайте ми з вами допоможемо тваринам знайти своє помешкання. Кожна команда по черзі називає тварину і показує її будиночок, де вона живе, за правильну відповідь – картка.
Молодці!
Наступне завдання.
Кожній команді по черзі потрібно назвати тварину, що буде з’являтися на екрані та назву її дитинчати.
Корова – теля
Свиня – порося
Кішка – кошеня
Собака – цуценя
Кінь – лоша
Кріль - кроленя
3. Фізкультхвилинка
Гра «Поєднай у пари»
— Візьміть у руки картки, що лежать перед вами. З’єднайте свійських тварин і те, що від них отримує людина.
IV. Узагальнення й систематизація отриманих знань
1. Робота за малюнками
— Розгляньте малюнки. Визначте, яка тварина на малюнках зайва.
2. Фізкультхвилинка
3. Робота в зошиті.
Відкрийте свої робочі зошити на ст. виконайте завдання.
4. А чи всі свійські тварини дають людям якісь продукти, чи інші корисні речі?
Яких тварин люди використовують для естетичного задоволення?
Домашніх тварин можна поділити на групи. Давайте кожна команда візьме свої картки і розділить тварин на такі групи: домашні птахи, фермерські тварини та назвемо категорію домашні улюбленці.
V. Підсумок уроку
— Що нового ви дізналися на уроці?
— Яких тварин називають свійськими?
— Назвіть свійських тварин нашого краю.
Що вам сподобалось на уроці?
Тема: свійські тварини.
Мета: ознайомити учнів з істотними ознаками свійських тварин; учити визначати, яку користь приносять свійські тварини людині; розвивати спостережливість, увагу, мовлення; виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Обладнання: презентація, розрізні картинки, картки для індивідуального завдання, робочий зошит.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
Сьогодні до нас завітали гості, давайте їх привітаємо.
На цьому уроці ми з вами будемо працювати під нашим девізом. Давайте разом його проговоримо.
Наш урок незвичайний, але перед його початком нам потрібно провести хвилинку спостереження.
Яка пора року, місяць, число, день тижня?
Яка сьогодні погода, холодно чи тепло? Чи буди сьогодні опади?
II. Повідомлення теми і мети уроку
— Яких тварин ми можемо зустріти на лісовій галявинці?
— Як називають тварин, які живуть у лісі? А яких тварин ви ще знаєте окрім диких?
— Як називають тварин, які живуть поруч із людиною?
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про життя свійських тварин.
Тварини, яких розводять люди, годують, захищають, будують для них житло та піклуються про їх потомство називають домашніми тваринами.
III. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
Я розділила вас на команди. У кожної команди є назва, для того щоб її дізнатися, візьміть свої картки, на них є номерки. Складіть малюнок використовуючи номери на звороті. Так ви дізнаєтеся назву своєї команди.
Молодці! Ви впоралися з завданням наші команди: Цуценята та Кошенята. Для кожної команди я підготувала завдання, за виконання яких ви будете отримувати картки. Яка команда набере більше карток, та і переможе. В кінці гри вас буду чекати приз. Бажаю успіху.
Робота над загадками перше завдання, я зачитую загадки для кожної команди.
Якщо одна команда відповідає невірно, право відповіді переходить іншій команді. Вірна відповідь буде з’являтися на екрані.
Дуже давно, усі звірі були дикими, але потім люди почали їх приручати і розводити у своєму господарстві. Свійські тварини живуть поруч з людьми у спеціально побудованих для них приміщеннях.
Давайте ми з вами допоможемо тваринам знайти своє помешкання. Кожна команда по черзі називає тварину і показує її будиночок, де вона живе, за правильну відповідь – картка.
Молодці!
Наступне завдання.
Кожній команді по черзі потрібно назвати тварину, що буде з’являтися на екрані та назву її дитинчати.
Корова – теля
Свиня – порося
Кішка – кошеня
Собака – цуценя
Кінь – лоша
Кріль - кроленя
3. Фізкультхвилинка
Гра «Поєднай у пари»
— Візьміть у руки картки, що лежать перед вами. З’єднайте свійських тварин і те, що від них отримує людина.
IV. Узагальнення й систематизація отриманих знань
1. Робота за малюнками
— Розгляньте малюнки. Визначте, яка тварина на малюнках зайва.
2. Фізкультхвилинка
3. Робота в зошиті.
Відкрийте свої робочі зошити на ст. виконайте завдання.
4. А чи всі свійські тварини дають людям якісь продукти, чи інші корисні речі?
Яких тварин люди використовують для естетичного задоволення?
Домашніх тварин можна поділити на групи. Давайте кожна команда візьме свої картки і розділить тварин на такі групи: домашні птахи, фермерські тварини та назвемо категорію домашні улюбленці.
V. Підсумок уроку
— Що нового ви дізналися на уроці?
— Яких тварин називають свійськими?
— Назвіть свійських тварин нашого краю.
Що вам сподобалось на уроці?