Урок-сюрприз з математики "Додавання в межах 20."

Про матеріал
Відкритий урок з математики для 2 класу за підручником Бевз з використанням інноваційних технологій.
Перегляд файлу

Тема: Додавання в межах 20

Мета: Формування ключових компетентностей :

вміння вчитися –організовувати своє робоче місце, планувати свої дії; доводити роботу до кінця;

загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту;

соціальної – проєктувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі;

здоров’язбережувальної- володіти навичками особистої гігієни і самообслуговування;

  • предметних компетентностей:  закріпити знання учнів  додавати числа  частинами у межах 20 з переходом через десяток;розвивати логічне мислення під час розв’язання задач,порівняння чисел; формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, синтезу, класифікації під час виконання завдань; стимулювати інтерес до математики, формувати дружні взаємини у класному колективі, викликати відчуття радості пізнання.

Очікувані результати: виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел [2 МАО 4.3]; володіє навичками додавання і віднімання чисел у межах 100[2 МАО 4.3] ;обчислює усно зручним для себе способом [2 МАО 4.3]; перевіряє правильність обчислень [2 МАО 3.4]; установлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами[2 МАО 4.2], [2 МАО 4.8]; знаходить значення числового виразу [2 МАО 4.8].

Змістові лінії: «Числа,дії з числами. Величини», «Вирази,рівності,нерівності».

Обладнання: презентація, картки для роботи в парах ,конверт із геометричним фігурами, цеглинки лего,скриня.

Тип уроку: урок застосування знань,умінь і навичок.

Вид уроку:урок-сюрприз

Хід уроку

І. Організація класу

1. Привітання

Продзвенів уже дзвінок -

Починається урок.

Він веселий і цікавий,

Тож гостей зібрав чимало.

Повернімось до гостей,

Привітаймось: « Добрий день!»

Тож гарненько всі сідаймо,

І урок розпочинаймо.

II.Мотивація навчальної діяльності

1.Налаштування на урок

- Тож налаштуємося на урок і промовимо із заплющеними очима слова:

Я- учень/учениця.

Я ходжу до школи.

Мене вчать вчитися.

Я все розумію.

Я хочу все знати.

III. Оголошення теми і мети уроку. Прийом інтриги.

- На уроці ми будемо закріплювання вміння додавати числа в межах 20.У нас сьогодні незвичайний урок. Урок наш буде із сюрпризом. Ми будемо виконувати різні математичні завдання. Якщо ви з ними справитеся, то на вас чекає сюрприз… Та про це дізнаємося в кінці уроку.

ІV. Очікувані результати.

  •          Що ви очікуєте від нашого уроку?
  •          Чого хотіли б дізнатися?
  •          6.jpg

V. Актуалізація опорних знань.

  1.  Логічна вправа «Що спільного?»
  •          Діти, розгляньте малюнки і знайти, яке слово об’єднує їх? (музичний ключ, ключ птахів, розвідний ключ)
  •          Правильно, всі ці малюнки об’єднує слово ключ.
  •          А який ще ключ я не показала?
  •          Так, це ключ, який відкриває замок.
  •          Отже, зараз ми з вами  за допомогою ключа відкриємо нашу першу скриньку із завданням.( I ключ)

2. Технологія « Мозковий штурм»

  •          Числа при  додаванні називаються…
  •          Щоб знайти невідомий доданок потрібно…
  •          Чи змінюється сума,якщо доданки поміняємо місцями?Чому?
  •          Число,яке отримуємо при відніманні називається…

-  Найбільше одноцифрове число.
- Найменше двоцифрове число.

- Фігура з трьома кутами…
- Молодці! Легко впоралися із запитаннями. І отримуєте ключ для наступної скрині.( 2 ключ)

3.Усна лічба. Математична розминка з Лего

- Зараз виконаємо математичну розминку.Я читатиму задачу,а ви цеглинкою показуєте відповідь.

1)  На узліссі 7 дубочків,

Поряд з ними – 5 кленочків.

Поміркуйте і скажіть:

Всі дерева полічіть.  (12)  

2) Плив дельфінчик морем, він рибинки ніс:

9 у кишені і ще 2 – у жмені.

Скільки всього рибин він ніс? (11)

3)  Їжачок по лісу йшов.

  7 грибів в траві знайшов.

В поле потім він побрів

 І знайшов 6 буряків.

 Він додать ніяк не може,

  Хоч і як крути й верти –

  Полічити він не може

 Всі гриби і буряки.  (13)

4)Каже мати черепаха:

  - В мене 9 синочків і 6 дочок.

Скільки ж діточок у черепахи?  ( 15 )

5) 5 жуків у бубон грали,

   Ще 9 жваво танцювали.

  Горобець за ними підглядав.

Скільки він жуків нарахував?        (14)

 6)  Вітер листя обривав

І швиденько рахував.

9 листочків дубових

Та 7 різьблених кленових

Тихо він на землю клав

І у діток запитав:

 - Скільки ж я листків зірвав?    (16)

7) Василько зірвав 10 груш,

А 6 лишилось на вербі.  

Помудруй  ти сам, 

Скільки всього було  їх там? 

- Побудуй вежу з ЛЕГО. Розташуй числа - відповіді у порядку зростання.

4.Вправа « Гронування»

- Яке було найбільше число- відповідь?(16)

-Дайте характерстику цьому числу. Що ви знаєте про це число? Назвіть його сусідів.

- Молодці! Легко впоралися із завданням. І отримуєте ключ для наступної скрині.( 3 ключ)

VI.Основна частина

1.Каліграфічна хвилинка

Зошит навскіс кладемо,

В руки ручки беремо,

Сіли рівно всі на диво,

Дітки, пишемо красиво!

- Напишіть каліграфічно числа другого десятка.( 11-20). Перевірка

-Молодці! Ви правильно та гарно написали числа. Отримуєте ключ для наступної скрині.( 4 ключ)

2. Технологія «Щоденні 3»

1)Математика самостійно. Завдання на вибір:

а)Робота з підручником с.28 завдання 2( усно)

- Розгляньте дощечки. Визначте скільки квадратиків різного кольору зафарбовано на двох дощечках. Складіть вирази на додавання.

Дощечка 1: 8+9=17

Дощечка 2:7+9=16

Дощечка 3: 10+7=17

б) Інтерактивна вправа

-Молодці! Ви правильно виконали завдання. Отримуєте ключ для наступної скрині.( 5 ключ)

Фізхвилинка

2) Математика з другом. Гра « Порівняй».( Робота на картці)

- Разом зі своїм сусідом по парті виконайте завдання.

Порівняйте числові вирази.

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

4+8_3+6        11+3_8+8

-Молодці! Ви правильно виконали завдання. Отримуєте ключ для наступної скрині.( 6 ключ)

3) Математика письмово. Приклади 1 с.28 ( самостійна робота). Самоперевірка.

9+5=14     8+6= 14     7+7=14        6+9= 15         8+7=15

- Молодці! Ви правильно виконали завдання. Отримуєте ключ для наступної скрині.( 7 ключ)

3. Геометричне завдання. Робота в групі.

- Ми наближаємось до сюрпризу, нам залишилось останнє завдання. Для виконання цього завдання вам знадобиться кмітливість, увага та розум.

 Я вам даю конверт. У цьому конверті лежать геометричні фігури. Вам потрібно скласти з фігур тварину.

- Діти, скажіть які фігури допомогли вам скласти тваринку?

VII.Підсумок уроку

1.Рефлексія. Вправа « Мікрофон»

- Молодці !!! Ви отримуєте останній ключ від скрині із сюрпризом. Але перед тим як відкрити скриню, скажіть:

- Що було для вас найбільш цікавим і пізнавальним?

- Що вас здивувало?

- Які труднощі були?

- Що  найбільше сподобалося на уроці ?

ВІДКРИТТЯ СКРИНІ

2.Самооцінювання

- Оцініть свою роботу на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Миколаївська гімназія  № 25

Миколаївської міської ради

Миколаївської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

вчитель початкових класів

Симоненко Л.Ю.

 

 

2024 р.

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

Порівняй вирази( ˃,˂)

 

9+3_7+6        4+8 _ 7+3

 

4+8_3+6        11+3_8+8

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 жовтня
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку