12 серпня о 18:00Вебінар: Краще раз побачити: універсальні інтернет-ресурси для унаочнення навчального матеріалу

Урок «Текстовий редактор Word»

Про матеріал
Підсумкове заняття з теми «Текстовий редактор Word» Заняття складатиметься з двох части: за допомогою гри узагальнимо та закріпимо знання з теми, а потім кожен самостійно виконає теоретичне завдання та продемонструє свої практичні навички роботи з текстовим редактором. Завдання уроку: закріпити свої навички та уміння при роботі з текстовим редактором.
Перегляд файлу

Тема «Тестовий редактор Word»

Мета:

  •     навчальна: застосування умінь і навичок роботи в текстовому редакторі на практиці, узагальнити знання, навчитися використовувати Word у творчій роботі;
  •     розвивальна: розвинути інтерес до предмета, стимулювати логічне мислення, творчі здібності і пізнавальну активність, сприяти профорієнтації;
  •     виховна: формування особистої відповідальності за власний результат і результат роботи товаришів, формування емоційно-позитивного напряму на практичну діяльність, сприяти відповідальному ставленню до своїх обов'язків.

Тип уроку.

Обладнання: Комп’ютери класу, програма для роботи та картки з завданнями.

 

Хід заняття

 

…Розум полягає

не тільки у знанні,

але й в умінні застосовувати

знання на практиці.

Аристотель

І. Організаційний момент (1 хв.)

IІ. Мотивація вивчення теми (1 хв.)

Заняття складатиметься з двох части: за допомогою гри узагальнимо та закріпимо знання з теми, а потім кожен самостійно виконає теоретичне завдання, та продемонструє свої практичні навички роботи з текстовим редактором.

Завдання уроку: закріпити свої навики та уміння в роботі з текстовим редактором.

ІІІ. Актуалізація опорних знань (5 хв.)

Завдання  «Кросворд»


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6к

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

о

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

і

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ю

 

 

 

 

 

 

 

е

 

 

 

 

в

 

 

 

 

 

 

д

 

 

 

 

а

 

 

 

 

 

С

 

а

 

 

 

 

н

 

 

 

 

 

Т

 

г

 

 

 

н

 

о

м

А

т

у

в

а

н

н

я

 

о

 

е

 

в

 

в

 

б

 

 

 

 

р

 

д

 

к

 

а

 

л

 

 

 

 

м

 

а

 

а

 

н

 

и

 

 

 

 

у

 

к

 

 

 

н

 

ц

 

 

 

 

л

 

т

 

 

 

я

 

і

 

 

 

 

и

 

о

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По горизонталі:

  1. Надання документу бажаного вигляду

По вертикалі:

  1. Можливість текстового редактора за допомогою якої можна вводити математичні вирази.
  2. Текстовий…
  3. Операція, яка виконується за допомогою буфера обміну?
  4. Виправлення помилок у документі
  5. Її можна додавати до документу, вона містить рядки та стовпці.
  6. Операція, яка виконується за допомогою буфера обміну?

 

ІV. Закріплення знань, умінь, навичок.

Три команди, кожна з яких має свого капітана.

Завдання 1. Презентація команд. Придумати та зобразити у Word емблему та девіз, капітани повинні представити свої команди.

(Яка команда закінчила завдання піднімає прапорець синій, яка потребує допомоги червоний)

Завдання 2. Турнір-розминка «Обганялки» (за кожне питання по одному балу)

І команда

  1.   Редагування – це?(виправлення помилок у документі)
  2.   Перш ніж форматувати текст потрібно його?(виділити)
  3.   Як задати режим перенесення слів? (Сервіс/мова/розташування переносів)
  4.   Як створити новий документ?(Файл/створити)
  5.   Як вставити картинку у документ?(Вставка/картинка)

ІІ команда

  1.   За допомогою якого пункту меню можна форматувати абзац?(Формат/абзац)
  2.   Дії з графічними об’єктами? (Вставити, копіювати, переміщати, змінювати розміри)
  3.   Як пронумерувати сторінки? (Вставка/Номер сторінок)
  4.   Як створити і вставити таблицю в документ? (Таблиця/вставити/таблицю)
  5.   Форматування шрифту – це? (розмір, колір, накреслення)

ІІІ команда

  1.   Форматування – це? (надання документу бажаного вигляду)
  2.   Як перевірити правопис Word? (Сервіс/правопис)
  3.   Як відкрити створений документ? (Файл/відкрити)
  4.   Як вставити в документ малюнки з колекції картинки? (вставка/картинка)
  5.   За допомогою якого пункту можна налаштовувати сторінки? (Файл/параметри сторінка)

Завдання 3 «Збери слово»

Зібрати з букв у Word слово (букви надруковані у WordArt і розкидані по всьому аркуші). Слова – це можливості, які має Word.


І команда

Форматування

таблиці

ІІ команда

Редагування

формули

ІІІ команда

Редагування

таблиці


 

V. Релаксаційна пауза (2 хв.)

1. Погляд спрямовувати вліво-вправо, вправо-прямо, вверх-прямо, додолу-прямо без затримки в кожному положенні. Повторити 5 разів і 5 разів у зворотному напрямі.

2. Закрити очі на рахунок "раз-два", відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок "три-чотири".

3. Кругові рухи очей: до 5 кругів вліво і вправо.

 

 

VI. Продовження гри (15 хв.)

Завдання 4

Додайте таблицю. Відформатуйте її за зразком. Шрифт тексту - Times New Roman, 12, звичайний. Рядок заголовків зафарбований, текст - Times New Roman, 12, напівжирний.

C:\Documents and Settings\Svetka-koketka2007\Мои документы\Завд.4.JPG

Завдання 5

Побудувати структурну схему

 

VII. Підсумок гри (5 хв.)

Оголошення результатів команд та оцінки.

 

VIIІ. Самостійна практична робота (35 хв.)

 

 

IХ. Підсумок заняття (5 хв.)

Метод «Коло ідей»

Метод «Коло ідей»

  •                   На сьогоднішньому занятті мені найбільше запам'яталося…
  •                   Чи досягли ми мети, яку поставили на початку заняття?
  •                   Що було легким, а що складним?

X. Рефлексія. (1 хв.)

Який настрій переповнює наприкінці уроку.

 

 

 

XІ. Домашнє завдання. (2 хв.) Скласти ребуси до теми Word.

doc
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку