Урок Тема: Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними

Про матеріал
Тема: Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними Мета: навчити учнів працювати з даними, пояснити поняття числовий промінь, повторити поняття нерівності, практикуватися у розв'язуванні нерівностей, розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, вміння працювати самостійно і в колективі, виховувати бережливе ставлення до тварин, навколишнього середовища Тип уроку: комбінований Обладнання: підручник, робочий зошит, роз даткові таблиці для заповнення, смайлики настрою, цеглинки лего.
Перегляд файлу

Тема:  Нерівності. Числовий промінь. Робота з даними

Мета:  навчити учнів працювати з даними, пояснити поняття числовий промінь, повторити поняття нерівності, практикуватися у розв'язуванні нерівностей, розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, вміння працювати самостійно і в колективі, виховувати бережливе ставлення до тварин, навколишнього середовища

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник, робочий зошит, роз даткові таблиці для заповнення, смайлики настрою, цеглинки лего.

Хід уроку:

  1. Організація класу
    1. Привітання з класом

Добрий день, дорогі мої. Мене звати Валерія Сергіївна і сьогодні на уроці ми будемо працювати разом.

  1. Створення сприятливого психологічного комфорту.

Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте пошепки :

Я зможу сьогодні добре працювати на занятті

Я особистість творча.

Я бажаю однокласникам успіхів на занятті.

1.3 Перевірка готовності приладдя до уроку

Перегляньте будь ласка , чи у вас на партах є все необхідне: ручка, олівці, лего,лінійка, підручник та робочий зошит.

  1. Актуалізація опорних знань
    1. Повторення раніше  вивченого

Отже, перед початком нашої роботи пригадаймо,  що таке істинні та хибні твердження.

Істинні твердження повідомляють нам правду, а хибні не правду? Правильно, молодці.

  1. Гра « Так чи Ні»

Пропоную зіграти у гру. Для цього вам знадобиться кубики лего червоного і зеленого кольорів. Підготуйте їх будь ласка, поки я розкажу правила гри. Я називатиму твердження, істинні і хибні. Ваше завдання, якщо ви почуєте істинне твердження підняти вгору зелений кубик лего, якщо хибне – червоний. Розпочнімо:

Земля квадратна планета

У тижні 7 днів.

Один рік має 17 місяців.

На деревах ростуть стільці.

Слово мама має 2 склади.

Серпень, вересень і жовтень зимові місяці.

На яблуні ростуть яблука.

Молодці! Ви правильно все відгадали.

  1. Каліграфічна хвилинка

Розгорніть свої зошити. Запишемо сьогоднішню дату. 13 травня. Класна робота.

Намалюйте на полях трикутничок. Проведемо каліграфічну хвилинку. Запишіть всі числа від 1 до 5. Тепер числа від 10 до 5. Молодці.

  1. Повідомлення теми уроку
    1. Розповідь вчителя

Сьогодні на уроці ми з вами дуже гарно попрацюємо. Ми повторимо, що таке нерівності, числовий промінь і будемо працювати з даними. Отож, розпочнемо

  1. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.
    1. Повторення засвоєного матеріалу. Знаходження довжин ламаної.(усно)

Розгорініть свої підручники на сторінці 115. Пригадаймо будь ласка, як виглядає ламана. Знайдіть її на сторінці підручника. Молодці. Зараз знайдемо довжину ламаної. Що потрібно для цього зробити?(Прикласти лінійку до кожної частини ламаної, виміряти, результат додати)

  1. 2+2+1=5(см) – довжина першої ламаної
  2. 2+2+2+2=8 (см) – довжина другої ламаної
    1. Робота над числовим променем

Погляньте будь ласка на дошку. Що ви бачите?(Числовий промінь) Правильно. На цьому числовому промені є відмічені деякі числа. Які?( 1, 3, 7) Де знаходиться число 1 у порівнянні з числом 3? (Зліва) Яке число більше 1 чи 3? (3) Де знаходиться число 3 у порівнянні з числом 7? (Зліва) Яке число більше 3 чи 7? (7) Отже, те число, яке на числовому промені знаходиться лівіше є меншим.

Де знаходиться число 7 у порівнянні з числом 1?(Справа) Яке число більше ?(7) Де знаходиться число 3 у порівнянні з числом 1? (Справа) Яке число більше 1 чи 3?(3) Отже, те число яке на числовому промені знаходиться правіше є більшим.

  1. Робота над нерівностями

Знайдіть хибні нерівності. Прочитайте їх. А зараз істинні.

изображение_viber_2020-05-09_16-11-46.jpg

Хибні:

72‹50 7›14  23+30›57

Істинні:

43›34 33‹96-60 69‹96 41+35›57 77‹90-10

  1. Розв’язування виразів. Робота з даними.

Погляньте будь ласка на завдання під номером 4. Наше завдання порівняти ці два вирази. Але чи можемо ми їх порівняти?(Ні)

Спочатку їх потрібно розв’язати.

ор.jpg

20+31‹13+40

20+31=51 13+40=53

Наступні два вирази пропоную розв’язати кожному самостійно за зразком. На роботу у вас є 2 хвилини. Розпочинайте.

72-30›68-40

72-30=42 68-40=28

Молодці.

Фізкультхвилинка

  1. Узагальнення і систематизація отриманих знань
    1. Практична робота. Робота з таблицею.

Погляньте на практичне завдання в кінці сторінки 115. Прочитаймо вірш у рамочці.

Досі ми все рахували

Та цього лише замало

Всім кмітливим, не ледачим

Треба братись за задачі.

Наше завдання полічити голосні звуки в цьому вірші. Скільки голосних звуків є в українській мові?(6) Назвіть їх(а, о, у , е , і , и) Молодці.

По ходу роботи будемо заповнювати табличку на дошці і у кожного є на парті своя невеличка табличка. Я вже це завдання зробила. Зробіть його і ви, для того щоб перевірити чи не помилилася я. Перший варіант шукає перші три звуки таблиці(А, Е, И). Другий варіант – останні три звуки в таблиці (І, О, У). Букву ю пошукаємо разом.

А- 11

Е – 4

И – 7

І- 4

О – 3

У – 1.

Я- 0.

Молодці.

Яких голосних звуків було найбільше? (А) А найменше?(Я) Яких двох звуків була однакова кількість? (І та Е) Молодці.

  1. Розв’язування задач.

Віршик нам каже, що всім кмітливим і завзятим час братись за задачі. Якщо ми кмітливі поплескайте в долоньки. Якщо ми завзяті покажіть мені клас. Супер.

  1.   Розв’язування задачі 1

Отже нам потрібно розв’язувати задачі. Розпочнемо із задачі під номером 1.

Текст задачі: У Поспішайка було 15 жовтих  і 20 синіх кубиків. Скільки всього було кубиків у Поспішайка?

Що нам відомо? ( Що у Поспішайка були сині і жовті кубики)

Скільки було жовтих кубиків (15)

А синіх?(20)

Що питається у задачі? (Скільки кубиків всього було у Поспішайка)

Чи можемо ми дати відповідь на питання задачі(Так)

Якою дією (Додавання)

Що потрібно додати?( 15+20)

Отже, запишемо розв’язання задачі.

  1. 15+20=35 (к.) – було у Поспішайка ;

Відповідь: 35 кубиків.

  1.   Розвязування задачі 2

Текст задачі:

Дідусь зібрав * кг малини. А бабуся * кг. Скільки кілограмів малини зібрали дідусь і бабуся разом?

Добери значення * і розв’яжи задачу.

Скільки кілограмів малини зібрав дідусь (х)

Скільки кілограмів малини зібрала бабуся (у)

Що нас питає задача? (скільки кілограмів малини зібрали дідусь і бабуся разом)

Чи можемо ми дати відповідь на запитання задачі? (Так)

Якою дією(Додавання)

Отже, запишемо розв’язання задачі.

  1. Х+у (кг) –зібрали дідусь і бабуся разом.

Відповідь: х+у кг малини.

  1. Підсумок уроку
    1. Рефлексія

Наш урок підходить до завершення. Будь ласка оберіть той смайлик який відповідає вашому настрою і той колір цеглинки лего, який відповідає якості розуміння матеріалу.

Червоний – нічого не зрозумів

Жовтий – є деякі труднощі

Зелений – все зрозумів.

  1. Підсумок уроку.

Ви сьогодні всі дуже гарно попрацювали. Мені подобається ваша активність і кмітливість. Ви справжні розумники. Дякую за сьогоднішній урок. До нових зустрічей. До побачення.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
2056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку