24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Урок. Тема. Study animals.Редьярд Кіплінг «Мауглі».

Про матеріал
Конспект інтегрованого комбінованого уроку з англійської мови та літературного читання. Промоція дитячої книжки і дитячого читання серед молодших школярів з використання qr-кодів.
Перегляд файлу

Інтегрований урок з літературного читання й англійської мови у 2 класі

Тема. Редьярд Кіплінг «Мауглі». Study animals.

Мета: - навчальна: продовжити знайомство з життям і творчістю Джозефа Редьяра Кіплінга та його казкою «Мауглі», вчити учнів характеризувати персонажів літературного твору; ознайомити учнів з новими лексичними одиницями з теми «Тварини», тренувати їх вживання в мові учнів шляхом багаторазового повторення, вивчити букву Ww (її написання та вимову);

- розвивальна: розвивати аналітичні здібності, уміння виразно читати та переказувати художній текст; забезпечити можливість розвитку уваги, пам`яті, логічного мислення, діалогічного/монологічного мовлення;;

- виховна: виховувати допитливість, любов до книг і читання, бережливе ставлення до тварин, стимулювати та підтримувати інтерес до іноземної мови.

Обладнання: проектор, картки із зображенням тварин, відео, робочі зошити.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

Привітання вчителя: Good morning, children! Glad to see you!

 Учні співають пісню-рухівку «Hello Song» .

2. Мовна зарядка . Ask and answer.

Учні запитують один одного How are you? Та відповідають ланцюжком (fine, nice, bad…)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

- Дітки, на минулому уроці ми з вами закінчили вивчати тему «Тварини у бабусі в селі» та ознайомилися з творчістю англійського митця Джозефа Редьяра Кіплінга, а сьогодні ми з вами розпочинаємо вивчати нову тему «Тварини, які мешкають у лісі». Ми вивчимо з вами лісових тварин, навчимося про них розповідати та їх описувати. Ви прочитали казку «Мауглі? (відповіді дітей) Молодці! Сьогодні на вас чекає незвичайний урок , а урок-подорож до чарівного лісу у якому жив хлопчик Мауглі зі своїми друзями. Отже, будьмо уважними та старанними!

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1. «Мікрофон»

Запитання вчителя: «Які найцікавіші факти з життя англійського письменника вам запам'яталися з минулого уроку?»

Відповіді дітей.

2. Повторення вивчених слів англійською мовою.

Діти, а зараз ми з вами пригадаємо тварин, які ми вивчали на минулому уроці. Look at my cards and name the animals. Lets sing a song “ What Do You See Song”.

(пісенька) –Дітки співають та обирають одну з карточок і підіймають угору.

Собачка от Космический пионер за 08 октября 2017 на Fishki.net Какой ты котик?) — Трикки — тесты для девочек Що це взагалі таке?? Пташка б'ється у вікно систематично ... Польский коник — европейский мустанг Яловая корова: что это за зверь? коза — Викисловарь Як визначити вік курки несучки, як дізнатися вік півня - 2019-2020 Найсамотніша качка у світі померла: стала відома причина (ФОТО, ВІДЕО)

    Своя і найкраща: в Україні виводять нову вітчизняну м'ясну породу ... У Феськівці першокласника вкусила скажена миша Жабы — Википедия Goldfish Для Android cкачати безкоштовно. Живі шпалери Золота ...

- Молодці, дітки, ви чудово впоралися із завданням!

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Сьогодні вранці до мене звернувся маленький хлопчик і попорохав переказати вам, що він дуже б хотів, щоб ви вивчили всіх його друзів і прочитали історію його виховання. Здогадуєтеся про кого я? (відповіді дітей) Саме так, це хлопчик по імені Мауглі! Що ж, діти, виконаємо його прохання? (відповіді дітей) Тоді розпочнемо!

1. Робота з текстом

Завдання №1 від Мауглі: Дітки, до яких казок можна віднести казку «Мауглі?»  (казки про тварин) – А які ще казки про тварин Ви знаєте? (відповіді дітей)

- Молодці, наступне завдання №2 від Мауглі дуже цікаве. Адже він пропонує переглянути відео про його історію англійською мовою і згадати зміст книги.

Завдання №3 від Мауглі: Тепер, дітки, давайте згадаємо зміст казки і розгадаємо кросворд:

Горизонтально:

1. Які звірі не дотримувалися Закону джунглів?

6. Як звали ватажка зграї?

8. Назва річки, біля якої жили герої казки?

Вертикально:

1. Хто був учителем Мауглі?

2. Як називали Шер-Хана?

3. Що виймав з лап вовків Мауглі?

4. Як звали матір-вовчицю?

5. Біля яких гір відбуваються події казки?

7. Яке ім'я дала мати-вовчиця хлопчику?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Діточки, чудово! Я обов'язково передам хлопчику Мауглі які Ви у мене уважні читачі!

2. Фізкультхвилинка  «Let's Go To The Zoo». Animal Song for Kids.

3. «Впізнай героя»

- Дітки, зараз я вам пропоную визначити про кого з героїв казки «Мауглі» йдеться мова.

  • Чорна, мов смола, і страшна, мов пекло. (Багіра)
  • Для такої нікчемної особи, як я, всяка обгризена кістка – вже справжній бенкет. (Табакі)
  • Рев тигра, мов грім заповнив усю печеру. (Шер-Хан)
  • Очі в неї спалахнули, мов дві зелені зірки в пітьмі. Вона сміливо
  • глянула в розлючені очі Шер-Хана. (Мати Вовчиця)
  • Він мав право блукати скрізь, де йому заманеться, бо їв лише горіхи, коріння та мед. (Балу)
  • Чорна тінь упала посеред кола. (Багіра)
  • Самотній Вовк, очевидно, стрибнув, але схибив. (Акела)
  • Він дочекався, коли його діти навчились бігати, і тоді в ні Племінних зборів повів їх на Скелю Ради. (Батько Вовк)

4. Повторення вивчених букв та ознайомлення з новою буквою:

1) Repeat all together:

     Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff, Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll, Mm, Nn, Oo, Pp, Qq, Rr, Ss, Tt, Uu, Vv….

2) Дітки, а ви пам'ятаєте хто піклувався про Мауглі? (так, вовки) Буква W і вовк (с изображениями) | Раскраски, Прописи, Азбука

Т: Так, молодці, зараз гляньте на фото на екрані та подумайте чому у слові Wolf перша буква іншого кольору? (відповіді дітей)

Т: Так, сьогодні до нас в гості завітала ще буква Ww, звук [w]

     Подивіться, як пишеться ця буква. Давайте її намалюємо у повітрі.

5. Робота в зошитах

 Open your exercise-books and write the letter Ww.

6. «Дикі тварини»

- Дітки, а зараз ми з вами перглянемо відео про диких тваринок, з деякими з них хлопчик Мауглі жив у лісі. What Do You See? Song | Wild Animals | Learn English Kids.

– Дивимося відео та повторюємо.

7. Робота у зошиті

- А зараз, відкривайте свій зошит дітки та запишемо нові слова, я вам роздам картинки звірів, а ви прикріпите їх до потрібногозаєць слова.

A rabbit

Заєць — Вікіпедія

A monkey

Possible Autism Biomarker Found in Monkeys - Scientific American

A zebra

Файл:Common zebra 1.jpg — Википедия

A tiger

Tiger | Species | WWF

A snake

Змея (snake) #snake #змея #дача #отдых (With images) | Snake ...

A hippo

Michael Gulla on insurtech Hippo mitigating risk and US data ...

A lizarb

Lizarb Image & Photo (Free Trial) | Bigstock

A lion

Disney's New 'Lion King' Is the VR-Fueled Future of Cinema | WIRED

A giraffe

Тема: Жираф - Английский язык по Скайпу

A elephant

Elephant rumbles travel more than 6 km through the ground ...

A kangarro

Ancient Kangaroo Teeth Reveal Australia's Tropical Past | Live Science

A crocodille

Crocodille du Nil - Picture of Zoo de La Palmyre, La Palmyre-Les ...

- Молодці, ви чудово впоралися з завданням у зошиті.

V. Рефлексія

- Дітки, ви всі молодці, а тепер давайте підсумуємо наші знання для того, щоб я все змогла передати хлопчику Мауглі.

- Що ви дізнались сьогодні нового на уроці?

- Що сподобалось на уроці?

- Що було найлегше на уроці? Що було найважче на уроці?

- Чи зацікавила вас казка «Мауглі»? Чим?

- З якими героями казки ви познайомилися на сьогоднішньому році?

- Які почуття у вас викликали ці герої?

- А зараз, давайте заспіваємо нашу улюблену пісеньку «Goodbye Song» для завершення уроку.

VI. Домашнє завдання.

1. Скласти твір англійською мовою про дику тваринку, яка вам подобається найбільше і написати чому вона вам імпонує.

2. Вивчити нові слова.

3. Виписати з тексту Закони Джунглів і запам'ятати їх.

Teacher: Всі ви надзвичайно активно та гарно сьогодні працювали.

Ви були:

М – мудрими

А – активними

У – уважними

Г – грамотними

Л – люблячими

І – ініціативними

Well done, pupils! The lesson is over. Thanks. See you at the next lesson.

Good bye my friend, good bye

See you later, don’t cry!

 

docx
Додав(-ла)
Хайнус Анна
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
25 травня
Переглядів
363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку