Інтегрований урок з літературного читання й англійської мови у 2 класі
Тема. Редьярд Кіплінг «Мауглі». Study animals.
Мета: - навчальна: продовжити знайомство з життям і творчістю Джозефа Редьяра Кіплінга та його казкою «Мауглі», вчити учнів характеризувати персонажів літературного твору; ознайомити учнів з новими лексичними одиницями з теми «Тварини», тренувати їх вживання в мові учнів шляхом багаторазового повторення, вивчити букву Ww (її написання та вимову);
- розвивальна: розвивати аналітичні здібності, уміння виразно читати та переказувати художній текст; забезпечити можливість розвитку уваги, пам`яті, логічного мислення, діалогічного/монологічного мовлення;;
- виховна: виховувати допитливість, любов до книг і читання, бережливе ставлення до тварин, стимулювати та підтримувати інтерес до іноземної мови.
Обладнання: проектор, картки із зображенням тварин, відео, робочі зошити.
Тип уроку: комбінований.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
1. Привітання.
Привітання вчителя: Good morning, children! Glad to see you!
Учні співають пісню-рухівку «Hello Song» .
2. Мовна зарядка . Ask and answer.
Учні запитують один одного How are you? Та відповідають ланцюжком (fine, nice, bad…)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
- Дітки, на минулому уроці ми з вами закінчили вивчати тему «Тварини у бабусі в селі» та ознайомилися з творчістю англійського митця Джозефа Редьяра Кіплінга, а сьогодні ми з вами розпочинаємо вивчати нову тему «Тварини, які мешкають у лісі». Ми вивчимо з вами лісових тварин, навчимося про них розповідати та їх описувати. Ви прочитали казку «Мауглі? (відповіді дітей) Молодці! Сьогодні на вас чекає незвичайний урок , а урок-подорож до чарівного лісу у якому жив хлопчик Мауглі зі своїми друзями. Отже, будьмо уважними та старанними!
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
1. «Мікрофон»
Запитання вчителя: «Які найцікавіші факти з життя англійського письменника вам запам'яталися з минулого уроку?»
Відповіді дітей.
2. Повторення вивчених слів англійською мовою.
Діти, а зараз ми з вами пригадаємо тварин, які ми вивчали на минулому уроці. Look at my cards and name the animals. Lets sing a song “ What Do You See Song”.
(пісенька) –Дітки співають та обирають одну з карточок і підіймають угору.
- Молодці, дітки, ви чудово впоралися із завданням!
ІV. Вивчення нового матеріалу.
Сьогодні вранці до мене звернувся маленький хлопчик і попорохав переказати вам, що він дуже б хотів, щоб ви вивчили всіх його друзів і прочитали історію його виховання. Здогадуєтеся про кого я? (відповіді дітей) Саме так, це хлопчик по імені Мауглі! Що ж, діти, виконаємо його прохання? (відповіді дітей) Тоді розпочнемо!
1. Робота з текстом
Завдання №1 від Мауглі: Дітки, до яких казок можна віднести казку «Мауглі?» (казки про тварин) – А які ще казки про тварин Ви знаєте? (відповіді дітей)
- Молодці, наступне завдання №2 від Мауглі дуже цікаве. Адже він пропонує переглянути відео про його історію англійською мовою і згадати зміст книги.
Завдання №3 від Мауглі: Тепер, дітки, давайте згадаємо зміст казки і розгадаємо кросворд:
Горизонтально:
1. Які звірі не дотримувалися Закону джунглів?
6. Як звали ватажка зграї?
8. Назва річки, біля якої жили герої казки?
Вертикально:
1. Хто був учителем Мауглі?
2. Як називали Шер-Хана?
3. Що виймав з лап вовків Мауглі?
4. Як звали матір-вовчицю?
5. Біля яких гір відбуваються події казки?
7. Яке ім'я дала мати-вовчиця хлопчику?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Діточки, чудово! Я обов'язково передам хлопчику Мауглі які Ви у мене уважні читачі!
2. Фізкультхвилинка «Let's Go To The Zoo». Animal Song for Kids.
3. «Впізнай героя»
- Дітки, зараз я вам пропоную визначити про кого з героїв казки «Мауглі» йдеться мова.
4. Повторення вивчених букв та ознайомлення з новою буквою:
1) Repeat all together:
Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff, Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll, Mm, Nn, Oo, Pp, Qq, Rr, Ss, Tt, Uu, Vv….
2) Дітки, а ви пам'ятаєте хто піклувався про Мауглі? (так, вовки)
Т: Так, молодці, зараз гляньте на фото на екрані та подумайте чому у слові Wolf перша буква іншого кольору? (відповіді дітей)
Т: Так, сьогодні до нас в гості завітала ще буква Ww, звук [w]
Подивіться, як пишеться ця буква. Давайте її намалюємо у повітрі.
5. Робота в зошитах
Open your exercise-books and write the letter Ww.
6. «Дикі тварини»
- Дітки, а зараз ми з вами перглянемо відео про диких тваринок, з деякими з них хлопчик Мауглі жив у лісі. What Do You See? Song | Wild Animals | Learn English Kids.
– Дивимося відео та повторюємо.
7. Робота у зошиті
- А зараз, відкривайте свій зошит дітки та запишемо нові слова, я вам роздам картинки звірів, а ви прикріпите їх до потрібногозаєць слова.
A rabbit |
|
A monkey |
|
A zebra |
|
A tiger |
|
A snake |
|
A hippo |
|
A lizarb |
|
A lion |
|
A giraffe |
|
A elephant |
|
A kangarro |
|
A crocodille |
|
- Молодці, ви чудово впоралися з завданням у зошиті.
V. Рефлексія
- Дітки, ви всі молодці, а тепер давайте підсумуємо наші знання для того, щоб я все змогла передати хлопчику Мауглі.
- Що ви дізнались сьогодні нового на уроці?
- Що сподобалось на уроці?
- Що було найлегше на уроці? Що було найважче на уроці?
- Чи зацікавила вас казка «Мауглі»? Чим?
- З якими героями казки ви познайомилися на сьогоднішньому році?
- Які почуття у вас викликали ці герої?
- А зараз, давайте заспіваємо нашу улюблену пісеньку «Goodbye Song» для завершення уроку.
VI. Домашнє завдання.
1. Скласти твір англійською мовою про дику тваринку, яка вам подобається найбільше і написати чому вона вам імпонує.
2. Вивчити нові слова.
3. Виписати з тексту Закони Джунглів і запам'ятати їх.
Teacher: Всі ви надзвичайно активно та гарно сьогодні працювали.
Ви були:
М – мудрими
А – активними
У – уважними
Г – грамотними
Л – люблячими
І – ініціативними
Well done, pupils! The lesson is over. Thanks. See you at the next lesson.
Good bye my friend, good bye
See you later, don’t cry!