Урок. Тема. Study animals.Редьярд Кіплінг «Мауглі».

Про матеріал
Конспект інтегрованого комбінованого уроку з англійської мови та літературного читання. Промоція дитячої книжки і дитячого читання серед молодших школярів з використання qr-кодів.
Перегляд файлу

Інтегрований урок з літературного читання й англійської мови у 2 класі

Тема. Редьярд Кіплінг «Мауглі». Study animals.

Мета: - навчальна: продовжити знайомство з життям і творчістю Джозефа Редьяра Кіплінга та його казкою «Мауглі», вчити учнів характеризувати персонажів літературного твору; ознайомити учнів з новими лексичними одиницями з теми «Тварини», тренувати їх вживання в мові учнів шляхом багаторазового повторення, вивчити букву Ww (її написання та вимову);

- розвивальна: розвивати аналітичні здібності, уміння виразно читати та переказувати художній текст; забезпечити можливість розвитку уваги, пам`яті, логічного мислення, діалогічного/монологічного мовлення;;

- виховна: виховувати допитливість, любов до книг і читання, бережливе ставлення до тварин, стимулювати та підтримувати інтерес до іноземної мови.

Обладнання: проектор, картки із зображенням тварин, відео, робочі зошити.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

Привітання вчителя: Good morning, children! Glad to see you!

 Учні співають пісню-рухівку «Hello Song» .

2. Мовна зарядка . Ask and answer.

Учні запитують один одного How are you? Та відповідають ланцюжком (fine, nice, bad…)

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

- Дітки, на минулому уроці ми з вами закінчили вивчати тему «Тварини у бабусі в селі» та ознайомилися з творчістю англійського митця Джозефа Редьяра Кіплінга, а сьогодні ми з вами розпочинаємо вивчати нову тему «Тварини, які мешкають у лісі». Ми вивчимо з вами лісових тварин, навчимося про них розповідати та їх описувати. Ви прочитали казку «Мауглі? (відповіді дітей) Молодці! Сьогодні на вас чекає незвичайний урок , а урок-подорож до чарівного лісу у якому жив хлопчик Мауглі зі своїми друзями. Отже, будьмо уважними та старанними!

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1. «Мікрофон»

Запитання вчителя: «Які найцікавіші факти з життя англійського письменника вам запам'яталися з минулого уроку?»

Відповіді дітей.

2. Повторення вивчених слів англійською мовою.

Діти, а зараз ми з вами пригадаємо тварин, які ми вивчали на минулому уроці. Look at my cards and name the animals. Lets sing a song “ What Do You See Song”.

(пісенька) –Дітки співають та обирають одну з карточок і підіймають угору.

Собачка от Космический пионер за 08 октября 2017 на Fishki.net Какой ты котик?) — Трикки — тесты для девочек Що це взагалі таке?? Пташка б'ється у вікно систематично ... Польский коник — европейский мустанг Яловая корова: что это за зверь? коза — Викисловарь Як визначити вік курки несучки, як дізнатися вік півня - 2019-2020 Найсамотніша качка у світі померла: стала відома причина (ФОТО, ВІДЕО)

    Своя і найкраща: в Україні виводять нову вітчизняну м'ясну породу ... У Феськівці першокласника вкусила скажена миша Жабы — Википедия Goldfish Для Android cкачати безкоштовно. Живі шпалери Золота ...

- Молодці, дітки, ви чудово впоралися із завданням!

ІV. Вивчення нового матеріалу.

Сьогодні вранці до мене звернувся маленький хлопчик і попорохав переказати вам, що він дуже б хотів, щоб ви вивчили всіх його друзів і прочитали історію його виховання. Здогадуєтеся про кого я? (відповіді дітей) Саме так, це хлопчик по імені Мауглі! Що ж, діти, виконаємо його прохання? (відповіді дітей) Тоді розпочнемо!

1. Робота з текстом

Завдання №1 від Мауглі: Дітки, до яких казок можна віднести казку «Мауглі?»  (казки про тварин) – А які ще казки про тварин Ви знаєте? (відповіді дітей)

- Молодці, наступне завдання №2 від Мауглі дуже цікаве. Адже він пропонує переглянути відео про його історію англійською мовою і згадати зміст книги.

Завдання №3 від Мауглі: Тепер, дітки, давайте згадаємо зміст казки і розгадаємо кросворд:

Горизонтально:

1. Які звірі не дотримувалися Закону джунглів?

6. Як звали ватажка зграї?

8. Назва річки, біля якої жили герої казки?

Вертикально:

1. Хто був учителем Мауглі?

2. Як називали Шер-Хана?

3. Що виймав з лап вовків Мауглі?

4. Як звали матір-вовчицю?

5. Біля яких гір відбуваються події казки?

7. Яке ім'я дала мати-вовчиця хлопчику?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Діточки, чудово! Я обов'язково передам хлопчику Мауглі які Ви у мене уважні читачі!

2. Фізкультхвилинка  «Let's Go To The Zoo». Animal Song for Kids.

3. «Впізнай героя»

- Дітки, зараз я вам пропоную визначити про кого з героїв казки «Мауглі» йдеться мова.

  • Чорна, мов смола, і страшна, мов пекло. (Багіра)
  • Для такої нікчемної особи, як я, всяка обгризена кістка – вже справжній бенкет. (Табакі)
  • Рев тигра, мов грім заповнив усю печеру. (Шер-Хан)
  • Очі в неї спалахнули, мов дві зелені зірки в пітьмі. Вона сміливо
  • глянула в розлючені очі Шер-Хана. (Мати Вовчиця)
  • Він мав право блукати скрізь, де йому заманеться, бо їв лише горіхи, коріння та мед. (Балу)
  • Чорна тінь упала посеред кола. (Багіра)
  • Самотній Вовк, очевидно, стрибнув, але схибив. (Акела)
  • Він дочекався, коли його діти навчились бігати, і тоді в ні Племінних зборів повів їх на Скелю Ради. (Батько Вовк)

4. Повторення вивчених букв та ознайомлення з новою буквою:

1) Repeat all together:

     Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff, Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll, Mm, Nn, Oo, Pp, Qq, Rr, Ss, Tt, Uu, Vv….

2) Дітки, а ви пам'ятаєте хто піклувався про Мауглі? (так, вовки) Буква W і вовк (с изображениями) | Раскраски, Прописи, Азбука

Т: Так, молодці, зараз гляньте на фото на екрані та подумайте чому у слові Wolf перша буква іншого кольору? (відповіді дітей)

Т: Так, сьогодні до нас в гості завітала ще буква Ww, звук [w]

     Подивіться, як пишеться ця буква. Давайте її намалюємо у повітрі.

5. Робота в зошитах

 Open your exercise-books and write the letter Ww.

6. «Дикі тварини»

- Дітки, а зараз ми з вами перглянемо відео про диких тваринок, з деякими з них хлопчик Мауглі жив у лісі. What Do You See? Song | Wild Animals | Learn English Kids.

– Дивимося відео та повторюємо.

7. Робота у зошиті

- А зараз, відкривайте свій зошит дітки та запишемо нові слова, я вам роздам картинки звірів, а ви прикріпите їх до потрібногозаєць слова.

A rabbit

Заєць — Вікіпедія

A monkey

Possible Autism Biomarker Found in Monkeys - Scientific American

A zebra

Файл:Common zebra 1.jpg — Википедия

A tiger

Tiger | Species | WWF

A snake

Змея (snake) #snake #змея #дача #отдых (With images) | Snake ...

A hippo

Michael Gulla on insurtech Hippo mitigating risk and US data ...

A lizarb

Lizarb Image & Photo (Free Trial) | Bigstock

A lion

Disney's New 'Lion King' Is the VR-Fueled Future of Cinema | WIRED

A giraffe

Тема: Жираф - Английский язык по Скайпу

A elephant

Elephant rumbles travel more than 6 km through the ground ...

A kangarro

Ancient Kangaroo Teeth Reveal Australia's Tropical Past | Live Science

A crocodille

Crocodille du Nil - Picture of Zoo de La Palmyre, La Palmyre-Les ...

- Молодці, ви чудово впоралися з завданням у зошиті.

V. Рефлексія

- Дітки, ви всі молодці, а тепер давайте підсумуємо наші знання для того, щоб я все змогла передати хлопчику Мауглі.

- Що ви дізнались сьогодні нового на уроці?

- Що сподобалось на уроці?

- Що було найлегше на уроці? Що було найважче на уроці?

- Чи зацікавила вас казка «Мауглі»? Чим?

- З якими героями казки ви познайомилися на сьогоднішньому році?

- Які почуття у вас викликали ці герої?

- А зараз, давайте заспіваємо нашу улюблену пісеньку «Goodbye Song» для завершення уроку.

VI. Домашнє завдання.

1. Скласти твір англійською мовою про дику тваринку, яка вам подобається найбільше і написати чому вона вам імпонує.

2. Вивчити нові слова.

3. Виписати з тексту Закони Джунглів і запам'ятати їх.

Teacher: Всі ви надзвичайно активно та гарно сьогодні працювали.

Ви були:

М – мудрими

А – активними

У – уважними

Г – грамотними

Л – люблячими

І – ініціативними

Well done, pupils! The lesson is over. Thanks. See you at the next lesson.

Good bye my friend, good bye

See you later, don’t cry!

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
25 травня 2020
Переглядів
1704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку