Урок . Тема уроку: Рух і час. "Що може рухатись?

Про матеріал
Конспект уроку з Я досліджую світ у 2 класі на тему 8 "Рух і час" за підручником інтегрованого курсу авт. Волощенко О., за навчальною програмою Р. Шияна на основі нового Державного стандарту початкової освіти.
Перегляд файлу

  Я досліджую світ   2-А клас               

Місяць 8. Рух і час 

Тема уроку: Що може рухатися?

Очікувані результати:

 

СЗО: Навчання і відпочинок. Кроки для виконання навчальних, ігрових та дослідницьких завдань.

 ГІО: Товариші у справі (партнери): однокласники, учителі та інші.

ТЕО: Картон як штучний матеріал для макетування.

 ІФО: Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми.

МОВ: Діалоги, монологи, оповідач, засоби художньої виразності у тексті,слова-назви дій . Дослідження ролі жестів і виразу обличчя під час спілкування.

           МАО: Визначення часу за годинником

Використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - малює або добирає ілюстрації, створює мапу думок до почутого; - визначає час з точністю до п’яти хвилин; - пояснює, у який спосіб люди спілкуються через мережі; - оцінює переваги і обмеження спілкування через мережі; - пояснює, як безпечно і без шкоди для здоров’я поводитися в мережі; - пояснює, що важлива помірність користування цифровими пристроями, дотримується цих обмежень у побуті.

Обладнання уроку: підручники, друковані зошити, картки , малюнки, відео

І. Організаційний момент. Ранкове коло.

Новини дня. Програма «Як почуває себе ненька Україна»в ефірі

ІІ.Актуалізація опорних знань

1.Бесіда про сімю Хоботивичів , малюнки членів родини

2.Правила бепечного інтернету (на екрані)

-А чи вмієте застосовувати ці правила у житті?

3.Гра «Яке правило допоможе?»

-Коли твій компютер буде «здоровим»?

-Що допоможе уберегти тебе від шахраїв?

-Коли батьки зможуть тобі допомогти із-за необхідності?

- Яке правило допоможе тобі не вірити у все, що пишуть співрозмовники?

-Що вбереже тебе від крадіїв або  неякісних покупок?

_ Що допоможе бути толерантним і уникнути неприємних ситуацій?

ІІІ. Повідомлення теми і мети .Мотивація навчальної діяльності

ІV. Вивчення і закріплення нового матеріалу

1. Перегляд відео  https://youtu.be/HJDeLVVxElI

-Вчора ми  розповідали, що найбільше любимо рух. Ми знаємо, що слони, — величезні тварини. Як гадаєш, чи можуть вони стрімко рухатися? А тепер подивись, як поводяться слони у природі.

  • - Уяви себе дослідником дикої природи і розкажи, що ти зараз побачив/побачила. Пізніше можеш розповісти своїм рідним. Напевно, вони ніколи не бачили слонів у природі.

2.Робота з зошитом   ст.42 завдання 1 і 2.

ПРИГАДАЙ!

- Яких обєктів  ти можеш спостерігати рух? НАМАЛЮЙ! НАПИШИ!

- А що рухається , майже ,не помітно для людського ока? ПОМІРКУЙ!

-А можуть рухатися гори, хмари,дерева?

-Що допомагає хмарам рухатися? (вітер)

- А листю , гілочкам допомагає вітер?

-Ми можемо цей рух побачити?

3.РУХАНКА

4. Робота з підручником ст.79      Завдання 3

  • Минулого уроку слони розповідали, як  спілкувалися зі своїми родичами з України через скайп. Це означає, що інформація теж вміє рухатися? А ти як вважаєш?

-А чи можемо ми почути або побачити рух звуку? (ні)

                                                             Завдання 4

Чому саме значок СКАЙПу є блакитного кольору? Яка ваша думка?

                                                              Завдання 5

Перегляд програм спілкування

https://svitdovkola.org/images/communication-logos.jpg

                                                             

                                                            

 

 

                                                 Завдання 6

- А ти вже добре вмієш визначати час за годинником? Під час карантину ти можеш ці вміння розвинути ще краще, тому раджу подивитися це відео.

Перегляд відемо «Вчимося з гавою»        https://youtu.be/ElbpVlqahsI

-Розв’язок записати в зошит

- Можеш іще потренуватися — візьми картку для визначення часу за годинником і намалюй стрілочки. ( Роздрукувати картки)

V. Підсумок уроку.Рефлексія

 

  • Підсумуй, чого ти навчився/навчилася.
  • Про що ти хочеш дізнатися більше? Як саме діятимеш?
  • Оціни свою роботу на уроці цеглинкою ЛЕГО

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 травня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку