Я досліджую світ 2-А клас
Місяць 8. Рух і час
Тема уроку: Що може рухатися?
Очікувані результати:
СЗО: Навчання і відпочинок. Кроки для виконання навчальних, ігрових та дослідницьких завдань.
ГІО: Товариші у справі (партнери): однокласники, учителі та інші.
ТЕО: Картон як штучний матеріал для макетування.
ІФО: Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми. Безпека в мережах. Небезпечні співрозмовники та теми.
МОВ: Діалоги, монологи, оповідач, засоби художньої виразності у тексті,слова-назви дій . Дослідження ролі жестів і виразу обличчя під час спілкування.
МАО: Визначення часу за годинником
Використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації; - малює або добирає ілюстрації, створює мапу думок до почутого; - визначає час з точністю до п’яти хвилин; - пояснює, у який спосіб люди спілкуються через мережі; - оцінює переваги і обмеження спілкування через мережі; - пояснює, як безпечно і без шкоди для здоров’я поводитися в мережі; - пояснює, що важлива помірність користування цифровими пристроями, дотримується цих обмежень у побуті.
Обладнання уроку: підручники, друковані зошити, картки , малюнки, відео
І. Організаційний момент. Ранкове коло.
Новини дня. Програма «Як почуває себе ненька Україна»в ефірі
ІІ.Актуалізація опорних знань
1.Бесіда про сімю Хоботивичів , малюнки членів родини
2.Правила бепечного інтернету (на екрані)
-А чи вмієте застосовувати ці правила у житті?
3.Гра «Яке правило допоможе?»
-Коли твій компютер буде «здоровим»?
-Що допоможе уберегти тебе від шахраїв?
-Коли батьки зможуть тобі допомогти із-за необхідності?
- Яке правило допоможе тобі не вірити у все, що пишуть співрозмовники?
-Що вбереже тебе від крадіїв або неякісних покупок?
_ Що допоможе бути толерантним і уникнути неприємних ситуацій?
ІІІ. Повідомлення теми і мети .Мотивація навчальної діяльності
ІV. Вивчення і закріплення нового матеріалу
1. Перегляд відео https://youtu.be/HJDeLVVxElI
-Вчора ми розповідали, що найбільше любимо рух. Ми знаємо, що слони, — величезні тварини. Як гадаєш, чи можуть вони стрімко рухатися? А тепер подивись, як поводяться слони у природі.
2.Робота з зошитом ст.42 завдання 1 і 2.
ПРИГАДАЙ!
- Яких обєктів ти можеш спостерігати рух? НАМАЛЮЙ! НАПИШИ!
- А що рухається , майже ,не помітно для людського ока? ПОМІРКУЙ!
-А можуть рухатися гори, хмари,дерева?
-Що допомагає хмарам рухатися? (вітер)
- А листю , гілочкам допомагає вітер?
-Ми можемо цей рух побачити?
3.РУХАНКА
4. Робота з підручником ст.79 Завдання 3
-А чи можемо ми почути або побачити рух звуку? (ні)
Завдання 4
Чому саме значок СКАЙПу є блакитного кольору? Яка ваша думка?
Завдання 5
Перегляд програм спілкування
Завдання 6
- А ти вже добре вмієш визначати час за годинником? Під час карантину ти можеш ці вміння розвинути ще краще, тому раджу подивитися це відео.
Перегляд відемо «Вчимося з гавою» https://youtu.be/ElbpVlqahsI
-Розв’язок записати в зошит
- Можеш іще потренуватися — візьми картку для визначення часу за годинником і намалюй стрілочки. ( Роздрукувати картки)
V. Підсумок уроку.Рефлексія