Урок. Тема: Виділення обраного тексту у середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів

Про матеріал
План-конспект уроку з інформатики на тему: "Виділення обраного тексту у середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів"
Перегляд файлу

Інформатики 2 клас

Тема: Виділення обраного тексту у середовищах для читання. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів

Мета:

навчальна: ознайомити з особливостями роботи з мишею, призначенням клавіш миші, видами ручних маніпуляторів;

розвиваюча: формувати навички роботи з мишею;

виховна: виховувати культуру користувача ПК.

Обладнання: робочий зошит, комп’ютер, презентація, відео, сходинки до інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Приваітання

  • Добрий день!

Перевірка готовності до уроку

  • Перевірте, щоб у кожного на парті був робочий зошит з інформатики та пенал. Відкладіть поки на край парти.

Інструкція з техніки безпеки

  1. Спокійно заходь в комп'ютерний зал, не штовхайся.
  2. Сідай за постійно закріплений за тобою комп'ютер.
  3. Суворо забороняється:
  • торкатися задніх стінок комп'ютера і кабелів;
  • торкатися до проводів живлення і заземлення;
  • торкатися екрана монітора і його задньої стінки;
  • вмикати і вимикати комп'ютер без дозволу вчителя;
  • класти книги, зошити на клавіатуру, „мишу" або    монітор;
  • працювати з мокрими руками або в мокрому одязі.
  1. Перед роботою переконайся у відсутності видимих пошкоджень.
  2. Під час роботи:
  • не допускай різких і грубих ударів по клавішах;
  • у жодному разі не намагайся самостійно ремонтувати ПК;
  • не вставай, коли в клас заходять відвідувачі або керівництво школи;
  • не натискай клавіші на сусідньому комп'ютері;
  • не залишай комп'ютер без нагляду;
  • якщо зникла напруга негайно вимкни комп'ютер.
  1. Після закінчення роботи:
  • коректно заверши роботу з активними програмами;
  • прибери робоче місце.
  1. Актуалізація опорних знань

Загадки на актуалізацію знань складових комп’ютера (презентація)

  1. Подивись у це вікно.

Знаєш, чарівне воно.

На вікні немає штор.

Що це, діти? (Монітор)

  1. Є багато різних кнопок

І струнка статура.

Відгадайте, діти, що це?

Це... (Клавіатура)

  1. Має хвостик, очі-кнопки,

Не боїться кішки!

Під долонею працює  

Вправна, зручна... (Мишка)

  1. Що це за поважний

Загадковий коробок? 

Лампочкою посміхнувся...

Діти, це... (Системний блок)

  1. Якщо щось відключить,

То комп’ютер замовчить.

Що це? (Колонки)

  1. Ось я кнопку натискаю

І папір вже заправляю.

Він друкує без зупинки

Вірші, пісні і картинки

І швидкий він, наче спринтер

Відгадайте, що це ...(принтер)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Повідомлення нової теми. Мотивація навчальної діяльності.

Ребуси (презентація)

         ТЕКСТ                                                             ВИДІЛЕННЯ

Загадка (презентація)

Скромний сірий колобок
Довгий, тонкий проводок
Зверху на коробці
Дві великі кнопки
В тебе є хороша книжка,
А в комп'ютера є .. (Мишка)

  • Сьогодні ми з вами вчитимемося виділяти обраний текст, вибирати та переміщати об’єкти за допомогою миші та інших маніпуляторів.
  1. Вивчення нового матеріалу

 

 

 

Вивчення компонентів мишки (презентація)

(Учні підписують роздруківку і залишають собі як пам’ятку)

Як правильно тримати мишку

  • Для того, щоб обрати об’єкт потрібно: підвести курсор до об’єкта та клацнути лівою клавішою миші.
  • Щоб перемістити об’єкт необхідно: підвести курсор до об’єкта, затиснути ліву клавішу миші та перемістити у потрібне місце не відпускаючи клавішу, після переміщення відпустити клавішу.
  • Якщо текст, який необхідно виділити, розташований поруч, можна виконати протягування мишею затиснувши ліву клавішу, від початку до кінця потрібного тексту(демонстрація наочно).
  • Для того, щоб виділити об'єкти, які розташовані поруч, можна виконати протягування мишею, затиснувши ліву клавішу та  окресливши прямокутник навколо потрібних об'єктів. (демонстрація наочно).

Робота в зошиті

Завдання 1

  1. Фотоапарат
  2. Добрий
  3. Галявина
  4. Полуниця

Завдання 2

  1. Миша
  2. Монітор
  3. Екран
  4. Тачпад

Відкрийте свої щоденники та запишіть домашнє завдання (зошит ст.23 вправа 3)

Фізкультхвилинка

Давайте пограємо у гру: я називаю об’єкт (папку, програму, файл) та дію, яку необхідно виконати над цим об’єктом.

Якщо потрібно :

  • Виділити об’єкт - плескаєте в долоні над головою;
  • Відкрити або запустити - присідаєте.

1) Відкрити папку «Мій комп’ютер» (присідають).

2)Виділити папку «Мої документи» (плескають в долоні над головою).

3)Запустити програму «Калькулятор» (присідають).

4)Відкрити папку «Корзина» (присідають).

5)Виділити папку «Корзина» (плескають в долоні над головою).

6)Запустити програму Музичний плеєр (присідають).

7)Відкрити папку «Мої документи» (присідають).

8)Виділити кнопку «Пуск» (плескають в долоні над головою)

  1. Усвідомлення набутих знань

Продовжити речення, використовуючи власний досвід:

  1. Які дії потрібно зробити, щоб вибрати папку? (потрібно: підвести курсор до об’єкта та клацнути лівою клавішою миші)
  2. Щоб перемістити об’єкт, що ви повинні зробити? (необхідно: підвести курсор до об’єкта, затиснути ліву клавішу миші та перемістити у потрібне місце не відпускаючи клавішу, після переміщення відпустити клавішу)
  3. Як виділити текст? (виконати протягування мишею затиснувши ліву клавішу, від початку до кінця потрібного тексту)
  1. Формування вмінь та навичок. Практична робота

Повторення правильного сидіння за комп’ютером(презентація)

Практична робота: «Розвиток навичок роботи з мишкою»

  • Відкрийте програму
  • «Сходинки»/ розділ «1-2 клас»/ гра «Стрільці по блукам».
  1. Підбиття підсумків уроку
  1. Для чого потрібна мишка?
  2. Скільки клавіш у мишки?
  3. Як відкрити папку, запустити програму?
  4. Як виділити об’єкт за допомогою мишки?
  5. А як ще можна виділити  текст чи об’єкт?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 березня 2020
Переглядів
2820
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку