Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок. Тема: Вступ. Екологія рідного краю, 3 клас

Про матеріал

Урок проводиться в 3-му класі, курс "Екологія рідного краю". під час уроку постає наступна мета: повторити поняття екології, розкрити предмет вивчення цього навчального року, пригадати риси відмінності живої природи від неживої.

Перегляд файлу

Урок 1.

Тема: Вступ.

Мета: повторити поняття екології, розкрити предмет вивчення цього навчального року, пригадати риси відмінності живої природи від неживої.

Тип уроку: набуття нових знань.

 

Хід уроку:

І. Мотивація навчальної діяльності.

Де б не була людина, вона завжди пригадує свій рідний край, де пройшло її дитинство.

Рідний край, Батьківщина, Вітчизна – слова, якими ми визначаємо місце свого народження, маленьку частину планети Земля, де живеш ти і твоя родина.

Тільки той, хто дійсно любить свою країну, заслуговує поваги. А любити свою країну, її красу та природні багатства означає знати та охороняти свій рідник край. Курс «Екологія рідного краю» допоможе тобі в цьому.

Під час наших уроків ви:

  • Дізнаєтесь про середовище розташування, живлення, поведінку тварин і їхні пристосування до різних умов життя;
  • Зможете спостерігати за життям тварин у різних екосистемах (водойми, озера, лугу, лісу, поля, саду);
  • Спробуєте створити власну Червону книгу тварин Запорізької області, які потребують захисту;
  • Обговорите з однокласниками правила поведінки в природі;
  • Зробите свої відкриття, виконуючи досліди.

Запрошуємо у чарівний світ природи рідного краю!

ІІ. Фізична хвилинка.

IІІ. Вивчення нового матеріалу.

Україна складається з 25-ти областей. Запорізька область розташована в її південно-східній частині.

Славиться цей край своєю історією, красою та багатством природи, талановитими та працьовитими людьми. Перлиною півдня звуть Запорізьку область в Україні.

За розмірами території, яка простяглася від берегів Дніпра до Азовського моря, область займає 9-е місце у країні. Сусіди Запоріжжя – Донецька, Дніпропетровська, херсонська області, а на півдні її омивають води Азовського моря.

Для початку згадайте, що належить до живої, а що – до неживої природи. Чим відрізняється жива і нежива природа? Як жива і нежива природа взаємопов’язані?

Правильно, усі живі організми мають характерні ознаки, яких немає у неживих тіл. Живі організми народжуються, ростуть, розмножуються, дихають, живляться, відмирають. Живі організми є на Землі всюди – на поверхні, у повітрі, під водою.

Жива і нежива природа взаємопов’язані і утворюють живу оболонку Землі – біосферу.

На Землі багато різноманітних живих організмів. Вчені поділяють усі організми на кілька великих груп – царств живої природи. Це бактерії, прості організми, гриби, рослини, тварини.

Царство тварин – одне з найбільш численних, воно налічує 10-20 мільйонів видів. Світ тварин неосяжний. Серед них представники різноманітного й багатого світу звірів, які годують молоком своє потомство.

Ще більше на Землі птахів, які живуть поруч з нами, у лісі, лугах, степу, на водоймах.

Різних видів риб відомо у два рази більше, ніж птахів. У річках, озерах, морях їх зустрічається значна кількість – дрібних і великих.

Але найбільше у світі комах – понад мільйона видів. Вони літають, стрибають, повзають, цвірчать коло нас.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

Поміркуйте, чому риб більше, ніж птахів, у два рази? Та з чим пов’язана значна кількість комах?

Ми з вами будемо працювати в зошиті, в якому останні сторінки відведемо для словника і власної Червоної книги. Підпишемо їх.

Біосфера – це жива оболонка Землі, утворена живою та неживою природою.

До зошита запишемо групи живої природи, про які була мова на сьогоднішньому уроці. – Бактерії, прості організми, гриби, рослини і тварини.

Подумайте, до якої групи належить людина?

Спробуйте довести, що тварини – частина живої природи.

Ознаки, якими ви зараз скористалися, запишемо в наступну схему.

Але ми будемо не просто заповнювати її, але і грати. Ознаки написані на маленьких папірцях. Ми з вами раніше вже так грали. Один учень виходить, витягує папірець, і за допомогою різних жестів, не кажучи при цьому ні єдиного слова, показує. Всі інші відгадують, і разом зі мною вписують відгадані ознаки до схеми.

 

doc
Пов’язані теми
Екологія, Розробки уроків
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку