Тестові завдання для тематичного оцінювання за темами:
«Держави Центрально-Східної Європи» і «Держави Азії і Латинської Америки»
ВАРІАНТ 1
1. Революції 1918–1919 рр. у країнах Східної Європи призвели до:
А ліквідації монархій в регіоні; Б встановлення режимів народної демократії;
В утворення нових незалежних держав; Г розпуску комуністичних партій.
2. Які з країн Східної і Центральної Європи входили до Малої Антанти?
1 Румунія 2 Греція 3 Угорщина 4 Болгарія 5 Чехословаччина 6 Королівство СХС 7 Албанія.
3. Першим президентом незалежної Чехословаччини обрали:
А Т. Масарика; Б Е. Бенеша; В А.Волошина; Г Е. Гаха.
4. «Судетська проблема» була інспірована нацистською Німеччиною з метою знайти привід до агресії проти :
А Чехословаччини; Б Польщі; В Югославії; Г Угорщини.
5. У якому році існувала Угорська Радянська Республіка?
А 1918 р.; Б 1919 р. ;В 1920 р.; Г 1921 р.
6. Найбільші успіхи на шляху до індустріалізації серед країн Латинської Америки демонстрували: …, …, …, … .
7. Установіть відповідність між історичними особами та їх посадами:
1. М.Горті А кондукетор Румунії
2.Ю.Пілсудський Б президент Туреччини
3. Й.Антонеску В регент Угорщини
4. М.Кемаль Г вождь держави Польщі
Д щах Ірану
8. Перелік яких понять і термінів потрібно використовувати, характеризуючи державно-політичний розвиток Польщі в 1920–1930-х рр.?
А «лінія Керзона», «Ризький мир», «режим «санації», «осадництво»;
Б «президент», «Національні збори», «Судетська проблема», «Мюнхенська угода»;
В «сарвадайя», «соляний похід», «ґандизм», «Країна чистих»;
Г «політика «уніфікації», «династична криза», «Залізна гвардія», «диктатура».
9. Яка подія увійшла історію під назвою «рух 4 травня»?
А) рух за створення Комуністичної партії Китаю;
Б) антияпонські виступи в Китаї;
В) виступи за демократизацію японського суспільства;
Г) виступи «молодих офіцерів» в Японії.
10. Установіть послідовність подій:
А) прихід до влади уряду генерала Танака;
Б) «соляний похід»;
В) проголошення «декларації Бальфура»;
Г) Садабадський пакт.
Тестові завдання для тематичного оцінювання за темами:
«Держави Центрально-Східної Європи» і «Держави Азії і Латинської Америки»
ВАРІАНТ 2
1. Який повоєнний мирний договір констатував припинення існування Австро-Угорської імперії та визнавав незалежність утворених на її теренах держав (Чехословаччини, Австрії, Угорщини тощо)?
А Нейїський; Б Версальський; В Сен-Жерменський; Г Севрський.
2. Які країни в 1934 р. утворили Балканську Антанту?
1 Румунія 2 Греція 3 Угорщина 4 Болгарія 5 Чехословаччина 6 Югославія 7 Албанія.
3. У Болгарії соціально-економічні реформи в 1919–1923 рр. були здійснені урядом
А А. Цанкова; Б І. Вишкова; В А. Стамболійського; Г Е. Станкова.
4.Яка із зазначених країн у міжвоєнний проводила мілітаризацію економіки?
А Туреччина; Б Індія; В Китай; Г Японія.
5. У якому році відбувалася національна революція в Китаї?
А 1925-1927; Б 1918-1921; В)1932-1933; Г)1941-1945.
6. Яка проблема була ключовою для розвитку Югославії у 1920–1930-ті рр.?
А економічна; Б національна; В соціальна; Г екологічна.
7. Установіть відповідність між подіями і країнами:
1 «Великий перелом» А Королівство СХС
2 «Видовданська конституція» Б Болгарія
3 Режим « санації » В СРСР
4 «Радомирський бунт» Г Польща
Д Румунія
8. Перелік яких понять і термінів потрібно використовувати, характеризуючи державно-політичний розвиток Китаю в 1920–1930-х рр.?
А «лінія Керзона», «Ризький мир», «режим «санації», «осадництво»;
Б «президент», «Національні збори», «Судетська проблема», «Мюнхенська угода»;
В «сарвадайя», «соляний похід», «ґандизм», «Країна чистих»;
Г «рух 4 травня», «Гоміндан», «Північний похід», «рух 30 травня».
9. Кого з лідерів національно-визвольних рухів країн Азії в 1920-1930рр. називали «Велика душа»?
А)Мустафу Кемаля; Б)Магадма Ганді; В) Сунь Ятсена; Г)Реза-шаха Пехлеві.
10. Установіть послідовність подій:
А державний переворот у Польщі, встановлення режиму «санації»;
Б установлення монархічної диктатури в Югославії;
В установлення диктатури Й. Антонеску в Румунії;
Г проголошення М. Горті регентом Угорщини.