Урок тематичного оцінювання "Держави Центрально-Східної Європи, Азії та Латинської Америки"

Про матеріал
Швидка перевірка рівня знань десятикласників за допомогою тестових завдань, встановлення відповідності, послідовності подій та незакінченого речення .Цікаво, логічно, лаконічно!
Перегляд файлу

Тестові завдання для тематичного оцінювання за темами:

 «Держави Центрально-Східної Європи» і «Держави Азії і Латинської Америки»

 

 ВАРІАНТ 1

1. Революції 1918–1919 рр. у країнах Східної Європи призвели до:

 А ліквідації монархій в регіоні; Б встановлення режимів народної демократії;

В утворення нових незалежних держав; Г розпуску комуністичних партій.

 

2. Які з країн Східної і Центральної Європи входили до Малої Антанти?

1 Румунія 2 Греція 3 Угорщина 4 Болгарія 5 Чехословаччина 6 Королівство СХС  7 Албанія.

 

 3. Першим президентом незалежної Чехословаччини обрали:

 А Т. Масарика; Б Е. Бенеша; В А.Волошина; Г Е. Гаха.

 

4. «Судетська проблема» була інспірована нацистською Німеччиною з метою знайти привід до агресії проти :

А Чехословаччини; Б Польщі; В Югославії; Г Угорщини.

 

5. У якому році існувала Угорська Радянська Республіка?

 А 1918 р.; Б 1919 р. ;В 1920 р.; Г 1921 р.

 

6. Найбільші успіхи на шляху до індустріалізації серед країн Латинської Америки демонстрували: …, …, …, …  .

 

7. Установіть відповідність між історичними особами та їх посадами:

1. М.Горті                                                        А кондукетор Румунії           

2.Ю.Пілсудський                                            Б президент Туреччини

3. Й.Антонеску                                                В регент Угорщини

4. М.Кемаль                                                     Г вождь держави Польщі

                                                                          Д щах Ірану

 

8. Перелік яких понять і термінів потрібно використовувати, характеризуючи державно-політичний розвиток Польщі в 1920–1930-х рр.?

 А «лінія Керзона», «Ризький мир», «режим «санації», «осадництво»;

 Б «президент», «Національні збори», «Судетська проблема», «Мюнхенська угода»;

 В «сарвадайя», «соляний похід», «ґандизм», «Країна чистих»;

 Г «політика «уніфікації», «династична криза», «Залізна гвардія», «диктатура».

 

9. Яка подія увійшла  історію під назвою «рух 4 травня»?

А) рух за створення Комуністичної партії Китаю;

Б) антияпонські виступи в Китаї;

В) виступи за демократизацію японського суспільства;

Г) виступи «молодих офіцерів» в Японії.

 

 10. Установіть послідовність подій:

А) прихід до влади уряду генерала Танака;

Б) «соляний похід»;

В) проголошення «декларації Бальфура»;

Г) Садабадський пакт.

 

 

 

 

Тестові завдання для тематичного оцінювання за темами:

 «Держави Центрально-Східної Європи» і «Держави Азії і Латинської Америки»

        

ВАРІАНТ 2

1. Який повоєнний мирний договір констатував припинення існування Австро-Угорської імперії та визнавав незалежність утворених на її теренах держав (Чехословаччини, Австрії, Угорщини тощо)?

А Нейїський; Б Версальський; В Сен-Жерменський;  Г Севрський.

 

2. Які країни в 1934 р. утворили Балканську Антанту?

 1 Румунія 2 Греція 3 Угорщина 4 Болгарія 5 Чехословаччина 6 Югославія 7 Албанія.

 

3. У Болгарії соціально-економічні реформи в 1919–1923 рр. були здійснені урядом

 А А. Цанкова;  Б І. Вишкова;  В А. Стамболійського; Г Е. Станкова.

 

4.Яка із зазначених країн у міжвоєнний проводила мілітаризацію економіки?

 А Туреччина; Б Індія;  В Китай; Г Японія.

 

5. У якому році відбувалася національна революція в Китаї?

А 1925-1927;  Б 1918-1921;  В)1932-1933;  Г)1941-1945.

 

6.  Яка проблема була ключовою для розвитку Югославії у 1920–1930-ті рр.?

А економічна;  Б національна; В соціальна;  Г екологічна.

 

7. Установіть відповідність між подіями і країнами:

1 «Великий перелом»                                   А Королівство СХС

2 «Видовданська конституція»                   Б Болгарія

 3 Режим « санації  »                                    В СРСР

 4 «Радомирський бунт»                              Г Польща

                                                                       Д Румунія

 

8. Перелік яких понять і термінів потрібно використовувати, характеризуючи державно-політичний розвиток Китаю в 1920–1930-х рр.?

 А «лінія Керзона», «Ризький мир», «режим «санації», «осадництво»;

 Б «президент», «Національні збори», «Судетська проблема», «Мюнхенська угода»;

 В «сарвадайя», «соляний похід», «ґандизм», «Країна чистих»;

 Г «рух 4 травня», «Гоміндан», «Північний похід», «рух 30 травня».

 

9. Кого з лідерів національно-визвольних рухів країн Азії в 1920-1930рр. називали «Велика душа»?

А)Мустафу Кемаля; Б)Магадма Ганді; В) Сунь Ятсена; Г)Реза-шаха Пехлеві.

 

10. Установіть послідовність подій:

 А державний переворот у Польщі, встановлення режиму «санації»;

 Б установлення монархічної диктатури в Югославії;

 В установлення диктатури Й. Антонеску в Румунії;

 Г проголошення М. Горті регентом  Угорщини.

 

 

doc
Додано
13 квітня 2020
Переглядів
1938
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку