Він роздається кожному учню на початку уроку. Це є альтернативою конспекту, який учень буде самостійно заповнювати протягом уроку. Новігатор дозволить оцінити роботу кожного учня під час уроку. Цей конспект після оцінки повертається учневі і використовується для повторення пройденого матеріалу.
Навігатор уроку.
Тема: КІЛЬЧАСТІ ЧЕРВИ.
Кросворд «Тип Кишковопорожнинні»
|
|
|
|
|
|
|
|
Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
Ш |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
О |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
І |
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
И |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
Н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
И |
|
|
|
|
|
|
|
|
Параподії – _____________ не членисті бічні парні вирости сегментів ___________________________ червів, які мають _____________________ та необхідні для _________________.
Серед кільчастих червів зустрічаються як ___________________, так і ______________________. У малощетинкових червів і __________ розвиток _______________, а в багатощетинкових – _________________, із плаваючою __________________.
Різноманітність кільчастих червів
Значення кільчастих червів
У природі |
Для людини |
|
|