Тема уроку :«Тотожні перетворення виразів з використанням формул скороченого множення» (7 клас)
Цілі урока:
І. Актуалізація опорних знань
1. «Робота в парах» Перевірити знання формул скороченого множення/
2. Прочитайте дані вирази:
3. Назвіть невідомий елемент:
ІІ. Формування знань, вмінь, навичок.
Диктант з самоперевіркою(2 учня біля дошки)
1.Запишіть квадрат двучлена
2. Запишіть квадрат двучлена
3. Запишіть квадрат двучлена
4. Знайдіть добуток суми та різниці виразів та
5. Запишіть у вигляді многочлена добуток різниці та суми
6. Запишіть у вигляді многочлена добуток різниці та суми
За результатами виконання диктанту будується різнорівнева робота.
Рівень Б(достатній та високий рівень засвоєння матеріалу)
Самостійна робота
Спростити вираз:
І варіант ІІ варіант
Рівень А (середній та частково достатній рівні)
Попередній запис завдань на дошці. Запишіть у вигляді многочлена:
Зміна роботи рівнів
Рівень А Самостійна робота
І варіант ІІ варіант
Додаткові завдання:
Рівень Б
Естафета Спростіть вираз(1 учень-1 дія)
І команда
ІІ команда
Спростити вираз(попередній запис завдань на дошці):
Спільна робота рівнів (консультації учнями рівня Б)
ІІІ. Підбиття підсумків уроку . Дидактична гра «Математичне лото»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
На дошці закріплена велика прямокутна таблиця з відповідями на питання. Вчитель читає завдання з маленьких карток. Якщо хтось з учнів знайшов правильну відповідь, то він забирає картку у вчителя і закриває нею відповідну клітинку. Коли гру закінчено, учні перевертають картки і , якщо відповіді були вірними, повинна скластися картинка.
ІV. Рефлексія Запитання в програмі AnswerGarden «Ваше враження від уроку», «Чи все вдалося на уроці?», «На уроці сподобалося….»
V. Домашнє завдання