Урок "Традиційна англійська їжа"

Про матеріал
Розробка уроку за темою "English Meals" для учнів 5 класу. Матеріал даного уроку спрямований на ознайомлення учнів традиціями у харчуванні британців, повторення назв продуктів харчування та страв, на практикування учнів у мовленні, читанні, аудіюванні та висловлюванні власної думки.
Перегляд файлу

1

 

Тема:   Їжа

Підтема:   Традиційна англійська їжа

Мета:  – Повторити й активізувати ЛО теми.

  – Повторити граматичний матеріал: злі чувані та незлі чувані                              іменники.

  – Навчати учнів діалогічного мовлення за темою.

  – Поглиблювати знання учнів про традиції споживання їжі в                              англійців.

  – Розвивати комунікативні вміння учнів.

  – Виховувати інтерес до традицій інших країн.

Обладнання:  Підручник, робочий зошит, картки з кросвордом (НО-1), для роботи в парах (НО-2), самостійної роботи (НО-3), м’яч.

 

ХІД   УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  1. Привітання.

T: Good morning, boys and girls! Let’s sing your favourite greeting songs.

 Учні хором співають декілька пісень-привітань.

  2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we’ll learn about traditional English food. You’ll know how many meals a day the English has and what food they prefer.

  3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вивчення римування “I’d like a Sandwich”

Учитель записує на дошці опорні фрази: I’d like a tuna salad sandwich. I’d like a large bowl of chicken soup. Whole-wheat toast. Учитель читає римування, учні хором повторюють. Потім три-чотири учні розповідають його перед класом з опорою на записані на дошці фрази.

  I’D LIKE A SANDWICH

 I’d like a sandwich.

 I’d like a sandwich.

 I’d like a tuna salad sandwich.

 Tuna salad,

 Tuna salad.

 Tuna salad sandwich.

 Whole-wheat toast.

 Whole-wheat toast.

 I’d like a tuna salad sandwich on whole-wheat toast.

 I’d like a large bowl of chicken soup.

 I’d like a large bowl of chicken soup.

 I’d like a large bowl of chicken soup.

 And a tuna salad sandwich on whole-wheat toast.

 

  4. Перевірка домашнього завдання.

 

ІІ. Основна частина уроку.

 

  1. Подання тексту для читання. Впр. 1 (стор.65)

 1) Етап підготовки до читання.

а) Бесіда з учнями.

T: How many meals a day do you usually have? What do you usually have for breakfast / dinner / supper?

На кожне запитання вчителя відповідають два-три учні.

б) Розв’язання кросворду.

Учитель роздає учням картки з кросвордом (НО-1), учні розв’язують його. Учень, який першим впорався із завданням, пише слова кросворду на дошці. Інші обмінюються картками і перевіряють один в одного правильність написання слів, звіряючись із написаним на дошці. Учитель контролює правильність виконання завдання.

 

 

 

 

 

 

 

НО – 1

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

1. Печене курча — стокове фото      2.     3. Морква столова Шанталь F1 

 

4. Что приготовить из молодой капусты – идеи вкусных блюд - Четыре вкуса - 19  мая - 43368470253 - Медиаплатформа МирТесен     4. Сир: векторна графіка, зображення, Сир малюнки | Скачати з Depositphotos®     5.

 

6.           7. Названо, якою буде ціна на українську картоплю у 2020 році – AgroNews        8. Яйце куряче - купити продукти харчування з доставкою. Міні-маркет Кошик 24

Key: 1.Chicken.   2.Fish.   3.Carrot.   4.Cabbage, cheese.   5.Bread.   6.Coffee.   7.Potato.   8.Egg.

 

 2) Етап читання.

Учні ланцюжком читають текст, доповнюючи запропонованими словами та словосполученнями. Учитель стежить за їхньою вимовою.

 3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

Впр. 2 (стор.65-66).

Учні ланцюжком читають речення і визначають, відповідають вони змістові тексту чи ні. Учитель контролює правильність виконання завдання.

  2. Розвиток умінь діалогічного мовлення.

 1) Впр. 6 (стор.66).

Три учні по черзі описують малюнки вправи, інші уважно слухають і доповнюють відповіді однокласників. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

 2) Складання діалогів.

Учні отримують картки та в парах складають діалоги. По закінченні роботи три-чотири пари інсценують свої діалоги перед класом. Учитель й інші учні контролюють правильність логічної та граматичної будови речень.

НО – 2

A. Make up a dialogue.

Ask your friend when he / she has breakfast.

Ask your friend what he / she has for breakfast.

Ask your friend when he / she has dinner.

Ask your friend when he / she had dinner yesterday.

Ask your friend what he / she had for dinner yesterday.

B. Make up a dialogue.

Ask your friend when he / she had dinner yesterday.

Ask your friend where he / she had dinner yesterday.

Ask your friend what he / she had for dinner yesterday.

Ask your friend when he / she usually has supper.

Ask your friend what he / she usually has for supper.

 

 

  3. Фізична та мовленнєва розминка.

Гра з м’ячем.

Учні стають навколо ведучого, який кидає м’яч по черзі кожному учню й називає будь-які продукти чи страви. Учень повертає м’яч і говорить, ця страва є злі чуваним іменником чи ні.

P1: Coffee.

P2: Uncountable.

P1: Sandwich.

P3: Countable.

  4. Мовлення. Впр. 4 (стор.66).

Учні розповідають про те, що вони, як правило, їдять на сніданок, обід і вечерю. Учитель контролює правильність граматичної будови речень.

  5. Аудіювання.

Учні отримують картки для самостійної роботи (НО – 3). Учитель читає діалог двічі, під час другого читання учні позначають у картках улюблені страви Пола. По закінченні роботи учитель збирає картки для перевірки.

MY FAVOURITE FOOD

– Oh, soup again!

– Paul, don’t you like chicken soup?

– To tell the truth, I hate it, Andrew.

– But what do you like for dinner, then, Paul?

– I like fish and chips, hamburgers and Cola.

– But it is not healthy food, you know, Paul.

– You see, Andrew, my Mum tells it to me a every day. And she wants me to drink hot milk and to eat porridge every morning, and gives me vegetables salad for supper. I hate vegetables.

– And what do you like for breakfast, Paul?

– As for me, I like cakes and sweets and juice or tea for breakfast.

– Well, Paul, I like cakes and tea too, but I sometimes have them for supper.

 

HO – 3

Tick ( ) Paul’s favourite food.

1.    2.    3.

4.       5.      6.

7.       8.

 

T: What do you think about Paul’s favourite food? It is healthy? Why? Is it good to eat soup, porridge and vegetables every day?

Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя.

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання.

Впр. 16 (стор.44), впр.17 (стор. 45), письмово (робочий зошит).

  2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда у режимі T → Class.

T: Today we spoke about traditional English food. But can you tell me what traditional Ukrainian food you know and like?

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
13 грудня 2021
Переглядів
394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку