Урок – тренінг. Дорожня безпека. 3 клас
Обладнання:
І.Вступна частина
1. Емоційне налаштування на роботу. Подаруйте один одному усмішку, побажайте гарного дня, оберіть « емоцію», з якою починаєте урок.
2.Вправа «Відгадай».
Сьогодні проведе зі мною урок мама нашого учня.
І почнемо із загадки: В мене є три кольори,
Всі для діла, не для гри.
Пішоходи й водії
Знають правила мої.
Коли колір я міняю -
Тих чи інших зупиняю. Учні(Світлофор)
Світлофор – наш гість уроку, помічник на дорозі, наш порадник.
3. Вправа «Кластер»
А що ви знаєте про світлофор? (Діти записують слова на дошці)
Якщо протягом уроку дізнаватиметесь новинки про світлофор, то дописуйте.
4. Правила тренінгу
А щоб урок пройшов вдало, маємо згадати правила тренінгу:
5. Вправа «Вірю, не вірю» ( із презентацією). Якщо вірю – зелений кружок, а якщо – ні, то червоний
Пішохідний світлофор, на відміну від звичайного, має три сигнали червоний ,
зелений, жовтий.
Частина дороги, призначена для руху пішоходів через проїжджу частину – це пішохідний перехід .
Особа, яка керує транспортним засобом – пасажир.
Транспорт, який стоїть обходити потрібно тільки позаду.
Учасниками дорожнього руху є: водій, пішохід та пасажир.
Рухатись по дорозі на велосипеді дозволяється особам, які
досягли 12-річного віку.
Велосипеди мають бути обладнані звуковим сигналом і світловідбивачами.
Зебра – це елемент дороги, призначений для руху автомобілів.
6.Фізхвилинка «Світлофорчики». Під звуки музики діти рухаються по класу, утворюючи світлофорчики.
ІІ.Основна частина.
7.Розповідь мами учня про правила дорожнього руху за кордоном (порівняння з Україною).
Робота в парах. Складання пам’ятки пішохода.
Пам'ятка пішохода
1. Червоний колір означає: _______________________("Стій! Зупинися!")
2. Жовтий колір світлофора попереджає: ______________("Увага!Приготуйся!")
3.Зелений колір світлофора подає команду:___________________________ ("Шлях вільний! Можна йти!")
4.Пішоходи ходять лише ______________(тротуарами )тримаючись лише ________________(правого) боку, щоб не заважати зустрічним пішоходам.
5.Переходячи дорогу, спочатку подивись ________________,(ліворуч)
а дійшовши до середини – __________,(праворуч) якщо немає машин, то продовжуй перехід.
8. Практична частина. Проблемне завдання: дати назву кожному знаку. Об’єднання в групи.
1 група – отримує заборонні знаки («Рух пішоходів заборонено», «Рух заборонено», «Рух на велосипедах заборонено», «Зупинку заборонено»)
2 група – попереджувальні знаки( « Дорожні роботи», «Залізничний переїзд без шлагбаума», «Залізничний переїзд із шлагбаумом», «Діти»
3 група – інформаційно-вказівні( «Місце зупинки трамвая», «Пішохідний перехід», «Підземний пішохідний похід», «Місце зупинки тролейбуса».
Кожна група називає знаки.
ІІІ.Заключна частина. Доповнюємо «Кластер» ( що нового)
9.Рефлексія. Подарунок від мами учня світловідбивних наліпок та браслетів.