Урок-тренінг. Безпека на дорозі

Про матеріал
Ідея провести такий урок прийшла тоді, коли мама учня запропонувала подарувати світловідбивні наліпки.От ми разом і підвели дітей до такого подарунку. Дітям було цікаво і корисно. Найголовніше - це можна втілити в життя.
Перегляд файлу

                                             Урок – тренінг. Дорожня безпека. 3 клас

Обладнання:

 І.Вступна частина

1. Емоційне налаштування на роботу. Подаруйте один одному усмішку, побажайте гарного дня, оберіть « емоцію», з якою починаєте урок.

2.Вправа «Відгадай».

Сьогодні проведе зі мною урок мама нашого учня.

      І почнемо із загадки:  В мене є три кольори,

                                            Всі для діла, не для гри.

                                            Пішоходи й водії

                                            Знають правила мої.

                                            Коли колір я міняю -

                                           Тих чи інших зупиняю. Учні(Світлофор)

Світлофор – наш гість уроку, помічник на дорозі, наш порадник.

3. Вправа «Кластер»

   А що ви знаєте про світлофор? (Діти записують слова на дошці)

 

                       

Якщо протягом уроку дізнаватиметесь новинки про світлофор, то дописуйте.

  • Проблемне питання. Вчитель показує:               1868           Лондон. Дехто з дітей догадується, що саме тоді з’явився  у Лондоні вперше світлофор.(Дописують)

 

4. Правила тренінгу

А щоб урок пройшов вдало, маємо згадати правила тренінгу:

  • Правило піднятої руки
  • Вислухати думку іншого до кінця
  • Бути уважними
  • Вміти домовлятися
  • Працювати у групах та у парах спокійно
  • Поважати один одного

 

5. Вправа «Вірю, не вірю» ( із презентацією). Якщо вірю – зелений кружок, а якщо – ні, то червоний

Пішохідний світлофор, на відміну від звичайного, має три сигнали червоний , 

                                                                                                  зелений, жовтий.

Частина дороги, призначена для руху пішоходів через проїжджу частину – це пішохідний перехід .

Особа, яка керує транспортним засобом – пасажир.

Транспорт, який стоїть обходити  потрібно тільки позаду.

Учасниками дорожнього руху є: водій, пішохід та  пасажир.

Рухатись по дорозі на велосипеді дозволяється особам, які

                                                                                      досягли 12-річного віку.

 Велосипеди мають бути обладнані звуковим сигналом і світловідбивачами.

Зебра – це елемент дороги, призначений для руху автомобілів.

 

6.Фізхвилинка «Світлофорчики». Під звуки музики діти рухаються по класу, утворюючи світлофорчики. C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-0f8912577344060b226f58e7b820fc17-V.JPG

 

ІІ.Основна частина.

7.Розповідь мами учня про правила дорожнього руху за кордоном (порівняння з Україною).

Робота в парах. Складання пам’ятки пішохода.

                                  Пам'ятка пішохода

1. Червоний колір означає:  _______________________("Стій! Зупинися!")

2. Жовтий колір світлофора попереджає: ______________("Увага!Приготуйся!")

3.Зелений колір світлофора подає команду:___________________________ ("Шлях вільний! Можна йти!")

4.Пішоходи ходять лише ______________(тротуарами )тримаючись лише ________________(правого) боку, щоб не заважати зустрічним пішоходам.

5.Переходячи дорогу, спочатку подивись ________________,(ліворуч)

а дійшовши до середини – __________,(праворуч) якщо немає машин, то  продовжуй перехід.

8. Практична частина. Проблемне завдання: дати назву кожному знаку. Об’єднання в групи.

1 група – отримує заборонні знаки («Рух пішоходів заборонено», «Рух заборонено», «Рух на велосипедах заборонено», «Зупинку заборонено»)

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20200120_092922.jpg

2 група – попереджувальні знаки( « Дорожні роботи», «Залізничний переїзд без шлагбаума», «Залізничний переїзд із шлагбаумом», «Діти»

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-2fe1352ba9acb6d38f7dea31ebb8889b-V.JPG

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20200120_092939.jpg

3 група – інформаційно-вказівні( «Місце зупинки трамвая», «Пішохідний перехід», «Підземний пішохідний похід», «Місце зупинки тролейбуса».

Кожна група називає знаки.

ІІІ.Заключна частина. Доповнюємо «Кластер» ( що нового)

9.Рефлексія. Подарунок від мами учня  світловідбивних  наліпок та браслетів.

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20200120_094559.jpgC:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG-4e6d872b2ba164370c8b6572b261bafc-V.JPG

 

C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20200120_095041.jpg

docx
Додав(-ла)
Shevchuk Natalia
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
2409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку