Тема: Використання мережі Інтернет для навчання
Мета: дослідити можливості Інтернету; сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та про шляхи їх подолання;
Очікувані результати: учні
пояснюватимуть вплив чинників інформаційної небезпеки на здоров’я;
умітимуть критично аналізувати повідомлення засобів масової інформації;
дотримуватимуться правил безпеки при користуванні комп’ютером, Інтернетом.
обгрунтовуватимуть вплив чинників інформаційної небезпеки на здоров’я
Обладнання і матеріали: стікери, роздатковий матеріал, наочність, комп’ютери.
Тривалість тренінгу – 45 хвилин
Привітання
Сьогодні навчання через Інтернет розглядається не просто як зручна можливість підвищення кваліфікації, а як цілком серйозна альтернатива звичайній освіті, яка дає учням можливість одержати глибокі знання. Комп'ютер і Інтернет потрібні не тільки для того, щоб грати і "серфить" по мережі. З їх допомогою можна одержати справжню вищу освіту.
Тому тема заняття: Навчання в Інтернеті
На нашому сьогоднішньому тренінгу діятимуть такі правила
Вправа 1. Знайомство
Запропонувати учням по черзі назвати своє ім’я та свій нікнейм. Записати на стікери та прикріпити на дошку.
Підсумуєм. Отже, ви є активними користувачами соціальних мереж та Інтернету загалом. Давайте поговоримо про Інтернет і його можливості.
Вправа 2. Побажання
Потрібно стати у коло та по черзі побажати один одному (організованості, кмітливості, розумності, бути уважним, успіхів, дружелюбності, толерантності, натхнення, чесності, людяності, працьовитості, позитивності, сміливості, бути зосередженим )
Поділ на 2 групи
Вправа 3. Плюси та мінуси Інтернету
Команда «плюс» наводить приклади позитивного впливу Інтернету а команда «мінус» розповідає про негативний вплив Інтернету.
ЗА
ПРОТИ
Підсумуємо. Інтернет – цікавий і корисний засіб навчання, відпочинку, спілкування з друзями. Водночас світова комп’ютерна мережа містить багато небезпек для психічного та фізичного здоров’я користувачів.
Вправа 4. «Хто більше»
Пропоную написати на листочку якомога більше назв соціальних мереж. Команди по черзі читають по одній назві таким чином щоб назви не повторювались.
(Instagram, facebook, messenger, WhatsApp, Viber, Skype, Ok, VK, Google+, Twitter, YouTube, Pinterest, Linkedin, Telegram, Snapchat, Badoo, Tumblr, MySpace)
Обговорення: Навіщо створюються соціальні мережі? Скільки часу в день вони забирають? Назвіть альтернативи сидінню у мережі.
Фізкультхвилинка «Австрійський дощ»
Вправа 5. «Сонечко»
На промінцях сонечка напишіть свій улюблений Інтернет браузер, який ви використовуєте для виконання домашнього завдання.
(яндекс, google, Mozilla Firefox, Opera, Safari, Atom Браузер, Internet Explorer, Orbitum, Амиго )
Вчитель. Давайте тепер поговоримо про можливості мережі Інтернет
Вправа 6. «Голосуй ногами»
У вас на столах є такі флаєрочки зелені та червоні. Отже, я буду читати твердження про можливості Інтернету. Якщо це факт ви піднімаєте зелений флаєрок якщо міф – червоний.
Вправа 7. Практична робота
А зараз давайте звернемось до наших друзів телефонів та комп’ютерів.
Завдання таке: за допомогою Інтернету дайте відповіді на запитання:
Завдання.
1. Із списку адрес виберіть український пошуковий сервер:
www.metabot.ru,
www.meta.ua,
www.google.com.
2. Завантажте програму для роботи в мережі Інтернет.
У вікні Адреса введіть з клавіатури адресу. Завершіть роботу клавішею Enter. Якщо така адреса є у списку, виберіть її і натисніть клавішу введення.
3. Завантажте Веб-сторінку українського пошукового сервера.
4. Знайдіть відомості про погоду на завтра для нашого села. Запишіть покази метеоцентру в картку.
У вікні Пошук введіть текст Погода в Луковиці
5. Користуючись пошуковою системою Google знайдіть вказану далі інформацію:
- Хто такий Сальвадор Далі?
- Що таке Біблія?
- Коли очікується місячне затемнення?
Вправа 8. Продовжуй речення
Кожна дитина має написати продовження на речення
«Після цього уроку я…..»
Підсумки.