Урок-тренінг Тема: “Чи всі гриби їстівні” 2 клас

Про матеріал
Формувати у дітей систему уявлень про гриби як царство живих організмів, про ознаки грибів, їх будову, класифікацію та різноманітність у своїй місцевості
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Конспект уроку-тренінгу з програми “Вчимося жити разом”Згідно календарного плану програми “Я досліджую світ” 2 клас. Тема: “Чи всі гриби їстівні”Підготувала вчитель початкових класів Олександрівської філії КЗ “Олександрівське НВО №1”Чепурнова Оксана Петрівна

Номер слайду 2

Мета:формувати у дітей систему уявлень про гриби як царство живих організмів, про ознаки грибів, їх будову, класифікацію та різноманітність у своїй місцевості;продовжити формування базових компетентностей учнів з теми «Гриби» шляхом пошукової діяльності суб’єктів навчального процесу із використанням мультимедійних засобів та елементів інтерактивної взаємодіі в групах;ознайомити учнів з поняттями їстівні гриби, отруйні гриби;вчити виявляти ознаки грибів і за ними розпізнавати їстівні та отруйні гриби на малюнках, фото під час виконання практичних завдань;формувати уявлення про значення грибів у природі, про цінність їх для людей, про необхідність охорони грибів, правильне їх збирання;формувати здатність учнів застосовувати отримані знання, уміння та навички для розв’язання природознавчих задач і життєвих ситуацій;розвивати вміння знаходити інформацію за підручником та додатковою літературою, висловлювати власні судження, перевіряючи їх правильність, доводити твердження, обґрунтовувати висновки, розвивати вміння працювати самостійно і в групі;розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, допитливість, пізнавальну активність, творчі здібності, емоційний настрій дитини;виховувати особистісні якості школяра, його екологічну культуру, поведінку, що відповідає нормам морального, етичного, естетичного, здоров’язбережувального (без загрози життю) ставлення до природи, прагнення охороняти і примножувати природу рідного краю.

Номер слайду 3

Обладнання: комплект мультимедійних засобів, ілюстративний матеріал до заняття.малюнки із зображенням грибів, роздатковий матеріал для кожного учня: вирізані картинки грибів; таблиця «Гриби: їстівні та отруйні», підручник «Я досліджую світ» 2 клас. Тип уроку: урок-тренінг.

Номер слайду 4

Вступна частина. Вітання. Діти стоять у колі.– Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів  на цілий день. Давайте привітаємось,Давайте посміхнемося,Давайте в очі глянемо,І нам тепліше стане. Раз рука, два рука,Раз плече, два плече. Голова вліво, вправо подивились,Посміхнулись, привітались. Повторення правил– Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. Завдання наші такі: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати.    Дружно і плідно працювати.

Номер слайду 5

Фенологічні спостереження– Діти! Урок, як завжди, почнемо, зазирнувши до «віконечка природи». Вправа «Погода» (бліц-запитання):– Яка зараз пора року?– Який місяць?– Яке число?– Тепло чи холодно надворі?– Який стан неба?– Яка температура повітря?– Чи були сьогодні протягом дня опади?

Номер слайду 6

Практична роботаа) діти записують свої спостереження в зошити в календарі спостереження.б) робота з класним календарем.

Номер слайду 7

 Повідомлення теми і мети тренінгу– Сьогодні на  адресу школи надійшов  електронний  лист  від  Білочки. Любі мої другокласники!До  лісу  прийшла чародійка Осінь. Це моя улюблена  пора року. Адже  вона дарує багато грибів, які я надзвичайно полюбляю. А які тільки бувають гриби! Їх сила-силенна найрізноманітніших! Такі гриби привабливі, так цікаво їх збирати, – бо вони ж ховаються, ніби в піжмурки з тобою грають!  Я назбирала багато  грибів. Але  не знаю як вони називаються, які з них їстівні, а які отруйні. Допоможіть мені  зібрати в   кошик  лише їстівні  гриби.                                                                                       Ваша  Білочка– Дорогі  дітки  щоб  допомогти Білочці треба старанно  попрацювати. Тож беремося до роботи.

Номер слайду 8

Вправа “Кошики очікувань”На столах у вас лежать аркуші паперу у вигляді грибочків. Напишіть на них, що ви очікуєте від уроку-тренінгу та покладіть у “кошик сподівань”.“Кошик звершень” ми наповнимо грибочками по завершенню нашого тренінгу.

Номер слайду 9

Основна частина. Вправа «Мозковий штурм»– Зараз перевіримо, що ви знаєте про гриби? – Діти, як дізнатися, їстівний чи отруйний гриб? (Перевірити)– Як перевірити? (Відшукати інформацію в підручнику, енциклопедії, інтернеті)– Якій інформації ми можемо довіряти? (В підручнику)– Чому? (Тому, що перевірено)– А зараз ми  відправляємось у віртуальну подорож “Осінній ліс”. Відео “Гриби в Карпатах”Джерело: ( https://www.youtube.com/watch?v=y. K4 Kkyp. Mv. DY )

Номер слайду 10

Лунає мелодія “Звуки лісу” Діти виконують руханкуhttps://www.youtube.com/watch?v=ym. Ik_B4 JP2 M{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Дружно в ліс ми всі пішли,Скільки тут грибів знайшли!Ось опеньок, боровик,Підберезовик, лисичка,Маслючок і печериця,Сироїжка й білий гриб!В кошики гриби збирали,Доки повними не стали. Ще й побігали ми трішки,Натомили свої ніжки. Поверталися бадьорі,А про це вже знали в школі.– крокують– показ руками вправо, вліво– нахил вправо, вліво– присідають, збирають– оберти вправо, вліво, показують– нахил вправо, вліво– збирають руками– показують повний кошик– біжать– навколо себе крутяться– крокують– махають рукою привіт

Номер слайду 11

Вправа “Грибок”Діти підходять до столу і беруть собі картину із зображенням гриба. Повертаються за парту та визначають за допомогою підручника ст. 109-110 який гриб вони зірвали. Таким чином діляться на дві групи: “Їстівні гриби”, “Отруйні гриби”Кожна група складає пазл Гриба та знайомиться із будовою гриба. Вправа “Портрет гриба”І група характеризує зовнішній вигляд їстівних грибівІІ група характеризує зовнішній вигляд отруйних грибів Флеш картка (медіаекспресія)Джерело:( https://www.youtube.com/watch?v=s. WFfb8 Fw. CHc )

Номер слайду 12

Розповідь вчителя про отруйні гриби.–  Діти, а чи знаєте ви, кому потрібні отруйні гриби? Хто ними харчується?Отруйні гриби приводять до отруєння, порушення здоров’я, навіть смерті людини, але їх споживають тварини (лосі, кабани, білки, миші). А ще гриби мають лікувальні та інші властивості. Погляньте на малюнок.https://www.youtube.com/watch?v=PTAm. Du. L2hg8 Музично-ритмічна вправа « Грибочки»Розповідь вчителя про отруйні гриби.–  Діти, а чи знаєте ви, кому потрібні отруйні гриби? Хто ними харчується?Отруйні гриби приводять до отруєння, порушення здоров’я, навіть смерті людини, але їх споживають тварини (лосі, кабани, білки, миші). А ще гриби мають лікувальні та інші властивості. Погляньте на малюнок.

Номер слайду 13

Закріплення вивченого матеріалу. Групова робота. Виконання завдань у зошиті з друкованою основою ст.46 – 47І група – 1,з завдання;ІІ група – 2,4 завдання. Презентування виконаних завдань.

Номер слайду 14

Заключна частина“Кошики очікування” Потрібно взяти картинку із грибочком в себе на парті, підійти до дошки, за формою обрати свій гриб та покласти у відповідні кошики: “Їстівні гриби”, “Отруйні гриби”Створення інтелект-карти “Гриби”

Номер слайду 15

Рефлексія. (На дошці малюнок білки)А тепер ми можемо розказати Білочці про таке…Вчитель по черзі вивішує на дошку картки зі словами: Що дізнався нового? Що найбільше зацікавило?Що із вивченого хотів би розповісти друзям вдома?Відповіді учнів.

Номер слайду 16

Список використаних джерел та літератури:Єлін Ю. Я., Коз’яков С. М. Гриби. Гриби України: Атлас-довідник / За ред. В. П. Гелюти. – Київ. Екологія грибів: моногр. / Г. Л. Антоняк, З. І. Калинець-Мамчур, Н. О. Бабич, Н. Є. Панас. – Львів. Підручник. « Я дослджую світ» 2 клас Тетяна Гільберг. Зошит з друкованою основою Т. П. Єреськоhttps://www.youtube.com/watch?v=y. K4 Kkyp. Mv. DY .https://www.youtube.com/watch?v=s. WFfb8 Fw. CHc.

zip
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
1066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку