До Вашої уваги,пропоную розробку уроку з курсу "Я досліджую світ" за програмою Савченко. До розробки уроку, додаю матеріали для підсилення: презентацію, відеофрагменти,картки та пазли. Сподіваюсь,комусь, при нагоді знадобиться.)))))
Козярук Віта Василівна
Дата__ _ ___ Урок №
Тема. Тварини – наші друзі
Мета. Розширити знання учнів про тварин, які живуть поруч із людиною (кішка, собака); вчити школярів доглядати за ними; формувати природознавчу компетентність; розвивати уміння спостерігати за тваринами, описувати їх зовнішній вигляд; сприяти розвитку активного пізнавального ставлення до природного оточення; виховувати дбайливе ставлення до домашніх улюбленців, почуття милосердя.
Обладнання. Пазли, фото домашніх улюбленців, мультимедійна презентація, відео «Тітонька Сова» , корм для домашніх улюбленців.
Тип уроку. комбінований урок
Освітня галузь: Природнича/Соціальна і здоров’язбережувальна
Форма роботи. Урок-квест
Хід уроку
І. Ранкова зустріч
Пропоную розпочати урок з привітання до кожного з нас.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Правила роботи в групах (зробити малюнками, вивішуючи на дошку)
- Отже, правила повторили, увага на екран
(відеофрагмент «тітонька Сова»)
ІІІ. Актуалізація знань
«Мозковий штурм» (Слайд 3)
Розповідь вчителя про домашніх улюбленців та їх види в супроводі презентації
- Отже, сьогодні ми поговоримо про наших домашніх улюбленців, в саме про котика і собаку, про тих, хто живе з нами поруч, дізнаємося, що вони люблять, як за ними доглядати та з’ясуємо, для чого людина тримає домашніх тварин.
Вправа «Впізнай мене і розкажи про мене» .
Діти, я з Вашими батьками підготували Вам цікаве завдання. Гра називається.. «Впізнай мене і розкажи про мене» . Увага на екран.
(презентація фото домашніх улюбленців учнів)
Відповіді учнів на кожний слайд.
Так, домашні улюбленці ,це не тільки котики,песики,морські свинки і мишки,а й інші тварини. А щоб дізнатись про них більше, нам потрібно виконати цікаві завдання. Щоб успішно виконати це завдання нам потрібно об’єднатися в групи. Виберіть одного улюбленця з будиночка для тварин.
Поділ учнів на команди за обраними тваринками.
( На дошці плакат « Будиночок домашніх улюбленців ».
(Вчитель акцентує увагу на коробочки з пазлами, що лежать на столі.)
Робота в групах. Складання пазлу. Завдання пазлу на екрані
( Черепаха – 1 група
Кролик - 2 група,
Папуга- 3 група)
IV. Основна частина. (Слайд 5)
Практична частина
Три команди : котики, собачки ,папуги.
Кожна команда отримує конверт зі смаколиками. Учасники повинні обрати лише ті, що підходять їхньому улюбленцю. ( Діти наклеюють малюнки навколо тваринки, виконавши завдання вивішуємо на дошку)
Слово вчителя………………
На закріплення про домашніх улюбленців ми складемо правила.
Правила поведінки з домашніми тваринками у малюнках
Зобразити правила малюнково на дошці.
Вчитель спільно з учнями складають правила поведінки з домашніми тваринами. ( Розробити готові правила для вивішування на дошку)
V. Фізкультхвилинка
Всі учні стають в коло і загадують загадки про тваринок .
— Кого ж ми називаємо домашніми улюбленцями?
— Відгадаємо загадки всі разом
Як маленький – дзявкотить,
Як великий – гавкотить.
Може дім охороняти
Та чужинців відганяти.
Давня вовкова родина,
Та найкращий друг людини. (Собака.)
Ніжно лащиться до ніг,
Носить повідок від бліх.
Довгі вуса, хитрий хвіст,
Муркотіти має хист! (Котик)
Як веселка кольоровий,
має здібності до мови.
Слово птаху лиш скажіть,
він його повторить вмить. (Папуга)
І в морі не купаються, Нема на них щетинки, Та всі їх називають Морські ... (Свинки)
Народилось їх багато,
Є в них мама, є в них тато.
Менші, ніж заморські свинки,
Ці пухкі, малі тваринки. (Хом'яки)
Що за хатка-дивина?
З скла прозорого вона.
Табунцями, як у річці,
рибки плещуться в водичці. (Акваріум)
VI. Рефлексія
Вручення подарунків (в конвертах пазли з тваринками кожному учневі)