1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Урок. "Тварини-наші друзі"

Про матеріал

До Вашої уваги,пропоную розробку уроку з курсу "Я досліджую світ" за програмою Савченко. До розробки уроку, додаю матеріали для підсилення: презентацію, відеофрагменти,картки та пазли. Сподіваюсь,комусь, при нагоді знадобиться.)))))

Перегляд файлу

Козярук Віта Василівна

 

Дата__ _ ___                                                                                 Урок

Тема. Тварини – наші друзі

Мета. Розширити знання учнів про тварин, які живуть поруч із людиною (кішка, собака); вчити школярів доглядати за ними; формувати природознавчу компетентність; розвивати уміння спостерігати за тваринами, описувати їх зовнішній вигляд;  сприяти розвитку активного пізнавального  ставлення до природного оточення; виховувати дбайливе ставлення до домашніх улюбленців, почуття милосердя.

Обладнання. Пазли, фото домашніх улюбленців, мультимедійна презентація, відео «Тітонька Сова» , корм для домашніх улюбленців.

Тип уроку. комбінований урок

Освітня галузь: Природнича/Соціальна і здоров’язбережувальна

Форма роботи. Урок-квест

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

  • Налаштування (Слайд 1)

Пропоную  розпочати урок з привітання до кожного з нас.

  • Твори добро

    Ти усміхнися небу

    Усім, хто біля тебе:

    І братику й сестричці,

    І сонечку й травичці.

    Люби усіх довкола,

    Удома та у школі,

    І ця любов із Неба

    Повернеться до тебе.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • (Слайд 2)

Правила роботи в групах (зробити малюнками, вивішуючи на дошку)

- Отже, правила повторили, увага на екран

(відеофрагмент «тітонька Сова»)

ІІІ. Актуалізація знань

«Мозковий штурм» (Слайд 3)

  • Про кого Вам розповіла тітонька Сова?
  • Про яких тварин розповідала тітонька Сова ?
  • Діти,мабуть,у кожного є свій домашній улюбленець?

Розповідь вчителя про домашніх улюбленців та їх види в супроводі презентації

- Отже, сьогодні ми поговоримо  про наших домашніх улюбленців, в саме про котика і собаку,  про тих, хто живе з нами поруч, дізнаємося, що вони люблять, як за ними доглядати та з’ясуємо, для чого людина тримає домашніх тварин.

Вправа «Впізнай мене і розкажи про мене» .

Діти, я з Вашими батьками підготували Вам цікаве завдання. Гра називається.. «Впізнай мене і розкажи про мене» . Увага на екран.

(презентація фото домашніх улюбленців учнів)

Відповіді учнів на кожний слайд.

    Так, домашні улюбленці ,це не тільки котики,песики,морські свинки і мишки,а й інші тварини. А щоб дізнатись про них більше, нам потрібно виконати цікаві завдання. Щоб успішно виконати  це завдання нам потрібно об’єднатися в групи. Виберіть одного улюбленця з будиночка для тварин.

Поділ учнів на команди за обраними тваринками.

( На дошці плакат « Будиночок домашніх улюбленців ».

 

(Вчитель акцентує увагу на коробочки з пазлами, що лежать на столі.)

Робота в групах. Складання пазлу. Завдання пазлу на екрані

( Черепаха – 1 група

Кролик - 2 група,

Папуга- 3 група)

  • Висновок.  ………….

IV. Основна частина. (Слайд 5)

Практична частина

  • Вправа «Смаколик для улюбленця» (Слайд 6)

Три команди : котики, собачки ,папуги.

Кожна команда отримує конверт зі смаколиками. Учасники повинні обрати лише ті, що підходять їхньому улюбленцю. ( Діти наклеюють малюнки навколо тваринки, виконавши завдання вивішуємо на дошку)

 

Слово вчителя………………

 

  • Представлення відео фрагменту  тітоньки Сови (  висновок )

На закріплення  про домашніх улюбленців ми складемо правила.

Правила поведінки з домашніми тваринками у малюнках

          Зобразити правила малюнково на дошці.

           Вчитель спільно з учнями складають правила поведінки з домашніми тваринами. ( Розробити готові правила для вивішування на дошку)

 

V. Фізкультхвилинка

 Всі учні стають в коло і загадують загадки   про тваринок .

 

— Кого ж ми називаємо домашніми улюбленцями?

— Відгадаємо  загадки всі разом

 

Як маленький – дзявкотить,

Як великий – гавкотить.

Може дім охороняти

Та чужинців відганяти.

Давня вовкова родина,

Та найкращий друг людини. (Собака.)

 

Ніжно лащиться до ніг,

Носить повідок від бліх.

Довгі вуса, хитрий хвіст,

Муркотіти має хист! (Котик)

 

Як веселка кольоровий,

має здібності до мови.

Слово птаху лиш скажіть,

він його повторить вмить. (Папуга)

 

І в морі не купаються,                                                                                                                       Нема на них щетинки,                                                                                                                                Та всі їх називають                                                                                                                                 Морські ...     (Свинки)

 

Народилось їх багато,

Є в них мама, є в них тато.

Менші, ніж заморські свинки,

Ці пухкі, малі тваринки. (Хом'яки)

 

Що за хатка-дивина?

З скла прозорого вона.

Табунцями, як у річці,

рибки плещуться в водичці. (Акваріум)

 

  • Отже, який найголовніший висновок ми зробили?
  • Ми несемо відповідальність за тих живих істот, життя яких залежать від уваги та догляду за ними з боку людини. Мати домашню тварину дуже відповідально. Про неї потрібно постійно дбати: доглядати, годувати, виховувати!

VI. Рефлексія

  • - Який найголовніший висновок ви зробили? (Ми несемо відповідальність за тих живих істот, життя яких залежать від уваги та догляду за ними з боку людини) Мати домашню тварину дуже відповідально. Про неї потрібно постійно дбати: доглядати, годувати, виховувати!
  • - Чи можемо тепер ми дати відповіді на питання, які у нас виникають до братів наших менших. Кожен дасть відповідь сам.
  •  Чи достатньо уваги ми їм приділяємо?
  •  Чи комфортно їм поряд із нами?
  •  Чи здогадуємося ми про їх бажання?
  •  Як дізнатися про їх настрій?
  •  Як правильно за ними доглядати?
  •  Чи можуть хатні тварини прожити без людини? А людина без них?
  •  Завжди, коли заводите собі тваринку, пам’ятайте вислів французького письменника Антуана де Сент-Екзюпері: «Ми відповідаємо за тих, кого приручили».
  •  Відеоперегляд «Наші улюбленці».

 

  • VII. Підсумок уроку

Вручення подарунків (в конвертах пазли з тваринками кожному учневі)

 

docx
Додав(-ла)
Козярук Віта
Додано
6 жовтня 2018
Переглядів
1028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку