Контрольна робота з української літератури
(Творчість Гр. Тютюнника, О. Стороженка, Б. Лепкого, Л.Костенко)
Запитання 1-8 0,5 бала
А) Климко, Зульфат
Б) Зульфат, Анна
В) Дощ, Вітер
Г) Захар Беркут, Мирослава
А) пригодницька
Б) історична
В) автобіографічна
Г) гумористична
А Наталя Миколаївна
Б) Оксана Павлівна
В) Наталя Іванівна
Г) Марина Петрівна
А) О.Стороженко "Скарб"
Б) Гр. Тютюнник "Климко"
В) Богдан Лепкий "Мишка"
Г) Ліна Костенко "Дощ полив"
5. Про узагальнений образ ЩАСТЯ йдеться мова у творі
А) Гр. Тютюнника
Б) Олекси Стороженка
В) Ліни Костенко
Г) Богдана Лепкого
6. Образ особливої дівчинки Анни розкрито у творі Ліни Костенко
А) Дощ полив
Б) Крила
В) Чайка на крижині
Г) Кольорові миші
7. Що таке диптих?
А) композиція із двох самостійних, але водночас пов’язаних спільним задумом, змістом мистецьких творів
Б) це рід літератури, який поєднує декілька родів
В) це різновид байки
Г) це різновид казки
8.У поведінці своїх господарів Мишка не могла сприйняти
А) неохайність
Б) підлабузництво
В) брехню і жадібність
Г) лінь і боягузтво
9.Ідею глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що проявляється індивідуально розкрито у творі (1 бал)
А) Ліни Костенко
Б) Олекси Стороженка
В) Гр. Тютюнника
В) Богдана Лепкого
10. В основу твору Ліни Костенко «Кольорові миші» покладений конфлікт між (1 бал)
А) духовним і матеріальним
Б) неповторністю і буденністю
В) багатими і бідними
Г) молодістю і старістю
11. Заради цього Климко подолав довгий і важкий шлях, на якому зустрічалися різні непрості ситуації (за твором Гр. Тютюнника) (1 бал)
А) картопля, щоб дати своїм сусідам
Б) сухарі, бо це була єдина їжа
В) сіль, щоб поміняти на продукти
В) молоко, щоб вчителька погодувала немовля
12. Поєднай назву твору з його жанром (2 бали)
Назва твору Жанр твору
Д) Повість
13. Написати есе «Чому варто бути індивідуальною особистістю?» (3 бали)