Урок "Творчість Гр. Тютюнника, О. Стороженка, Б. Лепкого, Л.Костенко"

Про матеріал
Контрольна робота з української літератури для учнів 7 класу. Складається із тринадцяти завдань різного виду. Біля завдань указано максимальну кількість балів, якою вони оцінюються.
Перегляд файлу

Контрольна робота з української літератури

(Творчість Гр. Тютюнника, О. Стороженка, Б. Лепкого, Л.Костенко)

Запитання 1-8            0,5 бала

  1. Героями повісті Гр. Тютюнника були

 А) Климко, Зульфат 

 Б) Зульфат, Анна

 В) Дощ, Вітер

 Г) Захар Беркут, Мирослава

 

  1. Повість Гр. Тютюнника " Климко" за жанром 

А) пригодницька

 Б) історична

 В) автобіографічна

 Г) гумористична

 

  1. Вчительку Климка звали

 А Наталя Миколаївна

 Б) Оксана Павлівна

 В) Наталя Іванівна

 Г) Марина Петрівна

 

  1. У якому творі розглядається тема "Доля дитини в часи воєнного лихоліття"

 А) О.Стороженко "Скарб"

 Б) Гр. Тютюнник "Климко"

 В) Богдан Лепкий "Мишка"

 Г) Ліна Костенко "Дощ полив"

 

5. Про узагальнений образ ЩАСТЯ йдеться мова у творі 

А) Гр. Тютюнника

Б) Олекси Стороженка

 В) Ліни Костенко

 Г) Богдана Лепкого

 

6. Образ особливої дівчинки Анни розкрито у творі Ліни Костенко 

А) Дощ полив

Б) Крила

 В) Чайка на крижині

 Г) Кольорові миші

 

7. Що таке диптих?

А) композиція із двох самостійних, але водночас пов’язаних  спільним задумом, змістом мистецьких творів

Б) це рід літератури, який поєднує декілька родів

В) це різновид байки

Г) це різновид казки

8.У поведінці своїх господарів Мишка не могла сприйняти

А) неохайність

Б) підлабузництво

В) брехню і жадібність

Г) лінь і боягузтво

9.Ідею глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що проявляється індивідуально розкрито у творі               (1 бал)

А) Ліни Костенко

Б) Олекси Стороженка

 В) Гр. Тютюнника

 В) Богдана Лепкого

 

10. В основу твору Ліни Костенко «Кольорові миші» покладений конфлікт між                              (1 бал)

А) духовним і матеріальним

Б) неповторністю і буденністю

В) багатими і бідними

Г) молодістю і старістю

11. Заради цього Климко подолав довгий і важкий шлях, на якому зустрічалися різні непрості ситуації (за твором Гр. Тютюнника)    (1 бал) 

А) картопля, щоб дати своїм сусідам

 Б) сухарі, бо це була єдина їжа

В) сіль, щоб поміняти на продукти

В) молоко, щоб вчителька погодувала немовля

12. Поєднай назву твору з його жанром  (2 бали)

Назва твору                                                                 Жанр твору

  1. «Климко» Г. Тютюнник                                  А) Комедія
  2. «Мишка» Б. Лепкий                                         Б) Оповідання
  3. «Чайка на крижині» Л. Костенко                    В) Казка
  4. «Скарб» О. Стороженко                                   Г) Поема

                                                                            Д) Повість

13. Написати есе «Чому варто бути індивідуальною особистістю?» (3 бали)

 

 

 

docx
Додано
6 січня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку