Урок у 1 класі на тему:"Казки країн, мову яких ми вивчаємо"

Про матеріал

Тема уроку: Казки країн, мову яких ми вивчаємо

Мета уроку: ознайомити учнів з підручником та героями, провести бесіду про значення англійської мови, відпрацювати форми привітання і прощання та закріпити їх вживання у мовленні учнів;

розвивати усне мовлення, артикуляційні навички;

виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, культуру спілкування.

Обладнання: підручник (Ростоцька, Карп`юк. Англійська мова.1клас)

Перегляд файлу

Урок №1

Тема уроку:  Казки країн, мову яких ми вивчаємо

Мета уроку:  ознайомити учнів з підручником та героями, провести бесіду про значення англійської мови, відпрацювати форми привітання і прощання та закріпити їх вживання у мовленні учнів;

розвивати усне мовлення, артикуляційні навички;

виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, культуру спілкування.

Обладнання: підручник (Ростоцька, Карп`юк. Англійська мова.1клас)

 

Зміст уроку

 

І. Організаційний момент. Введення в англомовну атмосферу

1. Привітання.

T: Всі ввічливі люди вітаються при зустрічі. Сьогодні ми навчимось вітатись англійською мовою.

  • Доброго ранку! Good morning! ( повторити кілька разів)

ІІ. Основна частина уроку 

1. Оголошення цілей та завдань на навчальний рік, ознайомлення з підручником.

T: My name is …. Sit down, please. (Учитель називає своє ім’я, жестом показує дітям, що треба сісти). Сьогодні ми з вами починаємо вивчати англійську мову.

Зараз я хочу розповісти вам дещо про неї.

  1. Англійська мова за популярністю у трійці лідерів у світі, проте уступає китайській та іспанській.
  2. Англійську виправдано вважають міжнародною мовою, оскільки майже кожен сьомий в світі говорить англійською.
  3. В середньому сім з десяти сторінок в інтернеті і 80% інформації, що зберігається на всіх комп'ютерах в світі — англійською мовою. Думаю не варто навіть згадувати про кінематограф, оскільки практично 100% сучасних фільмів, якщо не знімаються то одразу перекладаються на англійську.
  4.  Приблизно кожні 2 години в англійську мову додається по одному новому слову і приблизно 4000 нових слів додається в словник англійської мови кожен рік.

Ви, мабуть, чули про пригоди таких казкових героїв як Аліса, котра побувала у Задзеркаллі, знаєте про відважного мангуста Рікі-Тікі Таві, можливо, батьки читали вам про Вінні Пуха та його друзів. І я просто впевнена, що всі ви бачили такі мультфільми як потяги з Чаггінтону, потяг Томас та його друзі, полюбляєте дивитися серії про свинку Пеппу, барашка Шона. А сьогодні ми почнемо вивчати мову, якою розмовляють усі ці дивовижні герої – англійську мову -  а колись настане день, коли ви зможете почути улюблених героїв англійською і зрозумієте усе, про що вони розповідають вам.

Піднесіть, будь ласка, руки ті, хто вже вивчав англійську у дитячому садочку чи вдома з батьками. Отже, дехто з вас уже знайомий з англійською мовою, а які слова ви знаєте? (Діти називають відомі їм слова). Молодці! А хто з вас може сказати, навіщо нам вивчати іноземну мову? (Відповіді учнів). Отже, іноземна мова нам потрібна, щоб знаходити друзів у інших країнах, подорожувати, користуватися комп’ютером, дивитися фільми та мультики англійською мовою, слухати музику іноземних виконавців, розвивати пам`ять, адже той, хто вивчає іноземні мови старіє набагато пізніше, а ще це допоможе вам знайти гарну роботу у майбутньому і стати успішними та щасливими людьми.

Допомагатиме нам у вивченні англійської мови підручник. Давайте розглянемо його. Розкрийте підручник на четвертій сторінці. Тут ми познайомемося з маленькими героями, котрі будуть нашими друзями та помічниками на уроках англійської мови. Ось ведмедик Ted, а це його друзі ведмедики Sue та Lou, маленькі школярі Jane, Jim, Ann та Bill. Усі вони вітаються з нами та кажуть: «Hello!» 

2. Розучування привітання.

1. Учитель вітає учнів англійською мовою та спонукає їх відповісти також англійською.

Т: Hello!

Ps:................

2. Учитель знову вітається та додає своє ім'я. Учні слухають і розуміють, що треба додати своє ім'я, коли вчитель запитає.

Т: My name is Natalia Sergiivna. What is your name?

Ps: Andriy.

 Учитель показує м'яч та пояснює правила гри.

У ч и т е л ь. Я кидаю м'яч одному з вас та запитую What is your name? Ви маєте його спіймати і відповісти на моє запитання та кинути м'яч мені. Якщо ви впустите м'яча, ви виходите з гри й опускаєте руки під парту.

3. Розучування вірша з рухами. Фізкультхвилинка 1.

Hello! Hello! Hello! (4 рази) - робимо кругові рухи то лівою, то правою рукою.

I am glad to see you! (4 рази) - робимо «окуляри» і роззираємося навколо.

I am glad to meet you! ( 4 рази) – махаємо «привіт» то лівою, то правою рукою.

Повторюємо кілька разів.

4. Розучування ввічливих форм вітання.

Діти, зустрічайте гостей. Це ведмедик Teddy та зайченя Bunny.

Тедді вже дорослий, а Бані – дитина. До дорослого Тедді вітаємося Good morning!, а до Бані – Hello!

Давайте пограємося у гру. Якщо я показую Томі, як ви вітатиметеся з ним? А до Бані? Учитель ховає іграшки за спину і показує то одну іграшку, то іншу, поступово прискорюючи темп.

5. Розучування представлення.

T: А це Ann and Dan. Вони теж вітаються і називають свої імена.

  • Hello! I am Ann.
  • Hi! I am Dan. (Учні повторюють кілька разів).

А зараз давайте привітаємося та познайомимось один з одним. Учні по черзі виходять до дошки парами і розігрують діалог-знайомство.

6. Фізкультхвилинка .

T: А зараз давайте відпочинемо. Повторюйте слова та рухи за мною.

Hands up, hands down.

Hands on hips, sit down.

Stand up, hands to the sides.

Bend left, bend right.

One, two, three – hop!

One, two three – stop!

Stand still!

7. Розучування форм прощання.

Вправа 3, с. 7

????? Навчання діалогічному мовленню. Драматизація діалогу.

Учитель пропонує 2 учням вийти до дошки, дає іграшки і пропонує розіграти діалог.

P1: Hello! I am ….

P2: Hi! I am …..

P1: Nice to meet you!

P2: Nice to meet you too!

P1: Goodbye, …!

P2: Bye, …!

6. Закріплення вивченого.

T:  Діти, давайте попрощаємося з Тедді та Бані.

     III. Заключна частина уроку

 1. Підсумок уроку.

T: Діти, чого ви навчилися на уроці? Як ми будемо вітатися англійською мовою? А як прощатися? Як назвати своє ім’я англійською?

2. Закінчення уроку.

Stand up, please! The lesson is over. Goodbye, children.

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
1086
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку