Урок у 1 класі НУШ " Тема: Моя сім’я. Вивчення нової літери Ff та звуку [ f ]."

Про матеріал
Конспект для закріплення вивченого матеріалу, а саме, лексики за темою " Моя сімя" та вивчення літери Ff.
Перегляд файлу

Конспект уроку з англійської мови у 1 класі НУШ

(За підручником Оксани Карп’юк  English with Smiling Sam)

 

Тема: Моя сім’я. Вивчення нової літери Ff та звуку [ f ].

Мета: Закріпити лексичний матеріал за темою; повторити мовні вирази знайомства і вітання та раніше вивчені лексичні одиниці, граматичні структури та римівки; удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків; повторити раніше вивчені літерни; вивчити нову літеру Ff.

розвивати навики аудіювання, діалогічного мовлення, вміння вести бесіду, слухати співрозмовника;

виховувати любов до членів сім’ї, повагу до сімей однокласників; формувати мотивацію до вивчення мови як засобу спілкування між людьми.

Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу.

Обладнання: підручник, записи пісень та римівок, аудіо до вправи для прослуховування, малюнки, сімейні фотографії, аркуш з буквами А3.

Хід  уроку:

І. Організаційний момент.

1. Вітання з учнями( віршик або пісня)

-Good morning. Nice to meet you! How are you? ( використання смайлів для опису настрою)

2. Повідомлення теми та мети уроку. Уведення в іншомовну атмосферу.

- Діти, минулого уроку я попросила вас принести фото вашої сімї . Отож, про кого ми сьогодні будемо говорити? (A family) Отже, ми будемо знайомитись сьогодні на уроці з вашою сімєю. ( This is my mother, father…) А ще ми повторимо з вами пісні та вірші, які ви вже знаєте та вивчимо нову пісню. Оскільки ви принесли фотографії своєї family, то також  зможете познайомити нас зі своїми рідними. Допомагатиме нам у цьому наш friend... (продовжують діти: Smiling Sam) 

 

ІІ. Основна частина.

  1. Актуалізація опорних знань.
  1. Повторення вимови звука th /ð/.
  2. Повторення вірша “This is my father”.  
  3. Перегляд відео та виконання пісні “This is my father”. (слайд 3)
  4.  Рольова гра. У мене в руках … (magic wand). Уявімо, що вона перенесла нас в Англію (слайд 4), де всі розмовляють англійською мовою. Щоб вам не було там самотньо, ви заводите друзів. Розіграйте ситуацію вітання, знайомства та розкажіть новому другові про вашу family, показуючи членів родини на фотографіях.
  5. Фізкультхвилинка (виконання рухливої пісні).
  • А тепер Smiling Sam показує , що нам слід порухатись.( віршик+активність «Моя сімя» (у різних частинах класу розставлені фото членів родини. Учні, почувши певне слово, перекладають його та рухаються до цього малюнку)
  1. Вивчення нового матеріалу
  • Open your books. Кого ми тут бачимо? (Boy, girl) Хочете послухати їхню розмову? Щоб добре її зрозуміти згадаємо переклад слів he та she.
  1. Пояснення значення слова meet.
  2. Виконання впр 1 стр 40. (прослуховування аудіо до вправи, переклад з вчителем)
  3. Прослуховування пісні  “Is This Your Father?” (слайд 6)
  1. Закріплення вивченого.
  1.  Діалог з учнями (показуючи на  фотографії):
  • Is this your father?
  • Yes, he is.
  • Is this your mother?
  • No, she isn’t.
  1. Бесіда з учнями:
  • Who’s she/he?
  • She’s my mother.
  1. Повторення вивчених раніше літер алфавіту. ( гра « Знайди букву» на аркуші паперу А3 на дошці - обвести букву, яку вчитель називає)
  2. Вивчення нової літери Ff. (опрацювання назви букви за алфавітом, виділення звуку, аналіз написання літери, написання літери в повітрі, написання літери в прописах)
  3. Підведення підсумків.
  1. Well done, boys and girls!

Ви добре працювали сьогодні. Чи запам’ятали ви нові слова? А нову4 букву? Що вам найбільше сподобалося? До зустрічі на наступному уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 листопада 2022
Переглядів
906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку