19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Урок у 2 класі за темою "Зовнішність"

Про матеріал
Учні знайомляться з новими ЛО, закріплюють вже вивчену лексику, розвивають творчі здібності шляхом аудіювання
Перегляд файлу

Урок 20 (3) 

20.12.2018р.

Тема: Зовнішність 

Підтема: Це — я!

Мета: Ознайомити з новими ЛО.

Повторити та активізувати ЛО теми.

Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення.

Удосконалювати вміння аудіювання.

Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Виховувати ввічливість.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, телеекран, комп’ютер, роздатковий матеріал для образу монстра

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Greeting. Привітання.

T: Hello, children! How are you?

Ps: We are fine! Thank you!

Учитель разом з учнями слухають пісню «Good morning» Разом з дітьми співає пісню

2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: At this lesson you’ll remember how to describe a face, and you’ll practise speaking about parts of the body.

3. Check on Homework Перевірка домашнього завдання

1) Впр. 1 (с. 45) (вивч.слова)

Учні по черзі називають частини обличчя, на які вказує їхній сусід по парті.

2) Впр.3 (с.45) (читати)

Учні читають діалоги за ролями, перекладають свої репліки

4. Warming up . Введення в іншомовну атмосферу.

Аудіювання. Гра «Listen and Draw».

Учитель читає текст. Учні слухають опис зовнішності Візі та зображують його в зошитах. Потім порівнюють свої малюнки з малюнками однокласників.

T: Listen and draw Weezie.

Mobby

 Mobby is a pretty monster. Look at him! He has a big head with long green hair and a fat body. His three eyes are yellow. His nose is pink. He has blue lips and three small ears. Mobbyis kind and funny!

5. Physical Activity. Фізкультхвилинка.

Учні дивляться відеозапис із піснею, повторюють за вчителем слова пісні, вказуючи на частини тіла, які називають.

HEAD AND SHOULDERS

Head and shoulders, knees and  toes, knees and  toes,

Head and shoulders, knees and  toes, knees and  toes,

And eyes and ears and mouth and nose,

Head and shoulders, knees and  toes, knees and  toes.

ІІ. Основна частина уроку

1. Presenting and Practising Vocabulary  Подання та активізація нових ЛО.

1) Бесіда з учнями.

T: Look at me! This is my smile (посміхається) and this is my body.

These are my arms/fingers/hands/feet/toes/knees — touch your arms/fingers/hands/feet/toes/ knees!

Учитель показіє дітям частини свого тіла. А потім учні вказують на собі.

2) Впр. 1 (с. 46).

T: Look at the boy. Point to his arms/fingers/hands/feet/toes/knees. Point to your arms/fingers/hands/feet/toes/knees!

Діти показують і називають частини тіла хлопчика на екрані.

3) РЗ впр. 1 (с. 32).

Учні письмово заповнюють пропуски в словах літерами.

4) Pair Work. Робота в парах

Гра «Відчуття ліктя».

Учні стають у коло і повертаються попарно обличчям один до одного. Коли ведучий (вчитель або учень) промовляє фразу «Elbow to elbow», учні в парах мають доторкнутися ліктями один до одного. Далі даються команди «Head  to head», «Nose to nose», «Ear to ear», «Hand to hand», «Leg to leg», «Knee to knee», використовуючи назви різних частин тіла, а учні в парах їх виконують. Учитель стежить за ходом гри.

2. Pronunciation.Фонетична зарядка.

1) Впр. 5 (с. 46).

Т: Послухайте слова і скажіть, які голосні звуки ви почули. Учитель читає ланцюжки слів; учні слухають і відповідають на запитання. Потім читають слова вправи самостійно. Учитель корегує вимову.

2) Вивчення вірша-скоромовки.

Учні слухають вірш-скоромовку у виконанні вчителя й рахують, скільки разів вони почують звуки [i] та [i:], потім розповідають вірш по черзі, практикуючись у правильній вимові цих звуків.

«Tell me, little Pete, What you like to eat?»

«Well I like to eat What is good and sweet».

ІІІ. Заключна частина уроку

1. Homework. Домашнє завдання.

РЗ, впр.3 (с.33) ( письм)

Впр.4 (с.47) (читати, заповнити пропуски)

2. Summarizing . Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі T→P1→P2→P3.

Т: What topic did we discuss at the lesson today?

What parts of the body can you name?

 

docx
Додано
23 травня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку