Урок
Тема: |
Формули скороченого множення |
Мета: |
|
навчальна: |
узагальнити й систематизувати знання, вміння і навички учнів; |
розвивальна: |
розвивати пізнавальну активність, логічне мислення, увагу; |
виховна: |
виховувати культуру математичного мовлення, упевненість в своїх силах. |
Тип уроку: |
систематизація та перевірка знань. |
Обладнання та наочність: |
комп’ютер, демонстраційний екран, презентація в Power Point, роздатковий матеріал, картки контролю. |
Хід уроку
І. Організаційний момент
(Повернулись до гостей привітались, сіли на свої місця)
(привітання)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
(Слайд)
Учитель Сьогодні перевіримо, як ми засвоїли тему “Формули скороченого множення”. Я сподіваюсь, що на уроці ви покажете свої знання вміння, швидкість виконання завдань. Тож будьте уважними, дотримуйтесь культури математичного мовлення.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
1. Гра “Карусель”.
Мета: перевірити знання формул
Учитель А зараз перевіримо, як ви засвоїли формули скороченого множення за допомогою каруселі. Я не буду пояснювати умови гри ви їх добре знаєте.
Але не забувайте ставити відмітки про знання формул в кого ви будете перевіряти. Увага! Приготувалися, почали!
(На окремих листочках формули, і список учнів)
Учитель Дякую, з цим завданням ви справились. (Передали листочки)
2. Мозковий штурм
(усна контрольна робота
Учитель Зараз ви повинні використати знання формул для наступних вправ. Для зручності оцінювання сьогодні я вам дам не 12, а 6 завдань. (Слайд)
Увага! Розпочали.
(Виконують на швидкість)
Учитель Перевіримо, наскільки ви справились із завданням. Поміняйтеся листочками. (Слайд)
Звірьтеся з відповідями на дошці, біля кожного правильного завдання поставили +.
Здайте листочки.
Молодці! Ви дуже швидко впорались з завданням.
3. “Дивись не помились”
Учитель А зараз 3 учні вийдуть до дошки (за бажанням) і виконають завдання обернене, тобто вони будуть згортати формули, що набагато важче (витягають завдання на карточках і виконують на дошці). (Слайд)Я приготувала вам 10 завдань. Кожен з вас обирає своє завдання. Вибирайте цифру, яка вам більше подобається. Дивіться, не помиліться, а ви уважно перевіряйте.
(2у + 5х)*(5х – 2у) =
(а – 2)*(а2 + 2а + 4) =
(а2 + 4 + 4а) =
Молодці! Із завданням ви справились.
4. Конкурс “Хто швидше”.
Учитель Наступний етап нашого уроку, робота в групах (Аналогічні завдання які були на дошці)
Учитель роздає конверти з завданнями групам. В конвертах приклади з відповідями.
Учитель Вам потрібно згорнути формули, аналогічно як це пояснювали на дошці. Я їм довіряю тому контролювати і оцінювати роботу в групах будуть Аня, Інна, Юра. Розпочали.
Учитель перевірить правильність виконання завдання.
Учитель (Слайд)А зараз покажу як можна застосовувати формули скороченого множення за допомогою усного рахунку. (Пояснює)
ІV. Підсумок уроку.
Учитель Молодці! Сьогодні на уроці я побачила, що ви добре і швидко працювали, формули скороченого множення ви добре засвоїли і це вам допоможе досягти успіхів у подальшому навчанні.
Учитель Результати ваших робіт я узагальню і повідомлю на наступному уроці. (Слайд)
Учитель На цьому урок закінчено.