Урок узагальнення та корекції знань у формі гри з теми Алгоритми з повтореннями і розгалуженнями «Подорож у країну Скретч»

Про матеріал
Розробка уроку у формі гри з теми "Алгоритми з повтореннями і розгалуженнями "
Перегляд файлу

 

 

 

Цілі:

  • навчальна: перевірити якість та міцність засвоєння матеріалу з теми, рівень сформованості вмінь і навичок;
  • розвивальна: сприяти розвитку спостережливості, уваги, пам’яті, уяви, мислення, виробляти звички до планування своїх дій, самостійно контролювати проміжні і кінцеві результати роботи;
  • виховна: виховувати відповідальність за результати власної діяльності та поведінки; формувати навички роботи в групах.

Тип уроку: урок-гра.

Обладнання та наочність:дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація;

Програмне забезпечення: Середовище програмування Scratch,  MS PowerPoint.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Мотивацій навчальної діяльності

 

 

 

 

 

 

IІІ. Формування й закріплення основних умінь та навичок

Познайомимося з Рудим котом? (Презентація. Слайд 2)

2) Інструктаж учителя.

1 завдання. Зібрати рюкзак в дорогу. (Презентація. Слайд 3-5)

Після кожного виконаного завдання необхідно натискати на кнопки "Готово" або "Далі". Якщо діти працюють індивідуально за комп'ютерами, то треба пояснити, що користуватися клавішами переміщення не рекомендується.

 

 

 

 

 

2 завдання. Ліс Алгоритмів (Презентація. Слайд 7-8)

На цьому етапі дітям необхідно дати визначення поняття "алгоритм".

3 завдання. Річка «Властивості алгоритмів» (Презентація. Слайд 9-10)

 

 

 

 

4 завдання. Оазис середовища програмування Scratch (Презентація. Слайд 11-18).

На цьому етапі учням треба відповісти на 5 запитань. Натискаючи на рослини і мешканців пустелі, можна відкривати запитання і давати відповідь на них.

5 завдання. Болото костюмів і сцен (Презентація. Слайд 19-23)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На цьому етапі передбачається робота кожного учня за комп’ютером. Повторення правил техніки безпеки. Учитель повинен коригувати роботу учнів за допомогою навідних запитань, підтримувати ігрову атмосферу в класі.

6 завдання. Лабіринт розгалужень (Презентація. Слайд 24-25)

На цьому етапі продовжується робота учнів за комп’ютерами, учні удосконалюють власні вміння створювати програми у середовищі Скретч з використанням алгоритмів із розгалуженнями. Учитель повинен коригувати роботу учнів за допомогою навідних запитань, підтримувати ігрову атмосферу в класі.

Дітям потрібно скласти програму для проходження алгоритму у середовищі Скретч, попередньо завантаживши початкові умови з файлу <dodatok 2>.

Фізкультхвилинка (Презентація. Слайд 26)

6 завдання. Гори лінійного алгоритму (Презентація. Слайд 27-31)

Цей етап складається з двох підпунктів, пов'язаних з лінійними алгоритмами.

Питання 6.1. Зроби бутерброд.

Дітям необхідно скласти з наявних продуктів бутерброд.

Питання 6.2. Який алгоритм?

 

 

 

7 завдання. Гори циклічного алгоритму (Презентація. Слайд 32-34)

В цьому завданні  учням, використовуючи блок-схему, необхідно скласти алгоритм побудови мосту.

8 завдання. Луги анімації (Презентація. Слайд 35-39)

Завдання складається з двох підпунктів.

Питання 8.1. Що таке анімація?

Діти дають визначення поняття "анімація", обираючи потрібну відповідь серед перерахованих на слайді.

Питання 8.2. Складання програми в середовищі програмування Scratch.

Дітям необхідно скласти програму руху торнадо, попередньо завантаживши початкові умови з файлу <dodatok 3>.

(Презентація. Слайд 40-43)

 

 

 

ІV. Підсумки уроку

Вправа «Пакуємо валізи»  (слайд 44)

 

 

 

 

 

 

 

V. Домашнє завдання

Презентація. Слайд 45.

VІ.  Оцінювання роботи учнів.

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 7 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
3 березня 2019
Переглядів
1120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку