Урок . Узагальнення знань по темі " Біорізноманіття".

Про матеріал
Контрольна робота - це не лише можливість вчителеві перевірити рівень знань учнів, а і можливість учням перевірити свої знання а також можливість виявити прогалини у вивчених темах.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1 з теми «Біорізноманіття»

І варіант

І. Вкажіть правильні відповіді:                                                                   (3 бали)

 1. Неклітинні форми життя у вигляді одно ланцюгової РНК, яка не кодує білків – це:                                                                                                          

А) пріони              Б) віроїди              В) віріони             Г) віруси              

 2. Укажіть захворювання людини, яке спричиняють бактерії.

А) губчаста енцефалопатія          Б) ендемічний зоб

В) туберкульоз                              Г) поліомієліт

 3. Укажіть організм, клітино якого НЕ мають ядра.

А) амеба протей                  Б) хламідомонада

В) бактерія                          Г) інфузорія-туфелька    

 

4. Носієм спадкової інформації у вірусів може бути:                          

а) ДНК;             б)  РНК;                     в) ДНК і РНК

 5. Яка із гіпотез НЕ належить до Гіпотез походження вірусів:          

а) гіпотеза "скажених генів"              б) гіпотеза прогресивної еволюції

в) гіпотеза регресивної еволюції       г) гіпотеза паралельної еволюції.

 6. Наука, яка вивчає будову і властивості вірусів:                              

а) цитологія       б) бактеріологія       в) вірусологія         г) біохімія

  7. Знайти відповідність між шляхами проникнення вірусів і представниками неклітинних форм життя:                                             (2 бали)

Шлях проникнення вірусу

1.    Повітряно-крапельний                

2.    Харчовий        

3.   Крізь покриви тіла      

4.    З пилком рослин        

 

Представники неклітинних форм життя

А     Сказ, папілома

Б      Вірус тютюнової мозаїки

В      Вірус гепатиту В

Г      Кір, віспа

Д       Вірус гепатиту А 

                                                                 

8.  Дайте визначення:                                                                                    (3 бали)

 Біологічний вид

 Кон’югація

 Рослини

9.  Порівняйте  рослини  і тварини  за критеріями:      ( 2 бали)                  

Ознака

Рослина

Тварина

Клітинна стінка

 

 

Наявність пластид

 

 

Запасаючий вуглевод

 

 

Тип живлення

 

 

Спосіб життя

 

 

 

10.    Проаналізуйте місце та роль вірусів у живій природі.                                             (2 бали)

 

 

Контрольна робота № 1 з теми «Біорізноманіття»   ІІ варіант

І. Вкажіть правильні відповіді:                                                                   (3 бали)

 1. Неклітинні форми життя що мають  РНК або ДНК,  це:

А) віруси                 Б) віроїди                      В) пріони                         Г) бактерії

 2. Укажіть захворювання людини, яке спричиняють віруси.

А) губчаста енцефалопатія      Б) ендемічний зоб

В) туберкульоз                          Г) поліомієліт

 

 3. Укажіть прокаріотичний організм.

А) інфузорія-туфелька        Б) хламідомонада

В) ціанобактерія                Г) амеба протей

 

4. Прізвище вченого, який відкрив віруси: (1 бал)

а) Е.Дженнер            б) Д. Івановський           в) Л.Пастер       г) Р. Гук

 

 5. Неклітинні форми життя, що є білковими частинками без нуклеїнової кислоти – це:                                                                                                      

а) бактерії                б) пріони              в) віроїди                 г) віруси

 

 6. Віруси складаються з:                                                                         

а) з білкової оболонки та ДНК або РНК      б) з білкової оболонки та ДНК і РНК

в) білкових частинок без нуклеїнової кислоти     г) одноланцюгової РНК

7.  Дайте визначення:   

         Трансдукція

 Популяція

 Гриби —                                                                     (3 бали)

8.Знайти відповідність між шляхами проникнення вірусів і представниками неклітинних форм життя:                                             (2 бали)

Шлях проникнення вірусу

1.    Повітряно-крапельний                

2.    Харчовий        

3.   Крізь покриви тіла      

4.    Статевий шлях           

 

Представники неклітинних форм життя

А     Герпес, СНІД

Б      Вірус ящуру

В      Грип, кір

Г      Сказ, папілома

Д       Вірус гепатиту В 

 

9. Порівняйте гриби і рослини за критеріями:                          (2 бали)

Ознака

Рослина

Гриби

Клітинна стінка

 

 

Наявність пластид

 

 

Запасаючий вуглевод

 

 

Тип живлення

 

 

Спосіб життя

 

 

10. Проаналізуйте роль прокаріотів у живій природі.                            (2 бали)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шатнюк Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
1 листопада 2021
Переглядів
4340
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку