6 клас. Контрольна робота по темі: «Різноманітність рослин»
Варіант І
І рівень (1 бал)
Виберіть одну правильну відповідь
1. Водорості відносяться до: а)вищих рослин, б)нижчих рослин, в)голонасінних, г)покритонасінних
2. Видозмінений вкорочений пагін голонасінних, який утворює пилкові мішки або насінні зачатки: а)квітка, б) плід, в) шишка, г)насінина
3. Насінні рослини, у яких пилок вловлює приймочка маточки: а) вищі спорові, б)покритонасінні, в)водорості, г) голонасінні
4. Ознаки рослин класу однодольні: а) стрижнева коренева система, б) дугове жилкування, в) тричленна квітка, г)прості листки
ІІ рівень (2 бали)
Встановити відповідність
5. Встановити відповідність між рослинами та родинами до яких вони відносяться: а)шипшина, б)пшениця, в)перець, г) капуста
1.капустяні, 2.злакові, 3.айстрові, 4.розові, 5.пасльонові
6.Вказати систематичне положення картоплі у системі органічного світу.
ІІІ рівень (2 бали)
Встановити послідовність
7. Встановити послідовність життєвого циклу щитника чоловічого (папороті) починаючи із дозрівання спори: а) запліднення, б)проростання спори, в)утворення спорангіїв на листках, г)утворення заростка, д)висипання дозрівших спор
ІV рівень (2 бали)
8. Дати відповідь на запитання:
- Як голонасінні рослини пристосувалися до життя?
Варіант ІІ
І рівень (1 бал)
Виберіть одну правильну відповідь
1. Мохи відносяться до: а)вищих рослин, б)нижчих рослин, в)голонасінних, г)покритонасінних
2. Голкоподібний видозмінений листок голонасінних: а)шишка, б)хвоїнка, в)ендосперм, г) заросток
3. Насінні рослини, у яких пилок вловлює приймочка маточки: а) голонасінні, б) вищі спорові, в)покритонасінні, г)водорості
4. Ознаки рослин класу дводольні: а) стрижнева коренева система, б) дугове жилкування, в) тричленна квітка, г)прості листки4
ІІ рівень (2 бали)
Встановити відповідність
5. Встановити відповідність між рослинами та родинами до яких вони відносяться: а)соняшник, б)грицики, в) яблуня, г)картопля
1.капустяні, 2.злакові, 3.айстрові, 4.розові, 5.пасльонові
6. Вказати систематичне положення шипшини у системі органічного світу.
ІІІ рівень (2 бали)
Встановити послідовність
7. Встановити послідовність життєвого циклу сосни звичайної: а) запліднення, б)проростання пилкової трубки, в)утворення зиготи, г)дозрівання насіння, д)запилення
ІV рівень (2 бали)
8. Дати відповідь на запитання:
- Чому покритонасінні рослини займають провідне місце на землі?