Урок узагальнення знань "Різноманітність рослин"

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 6 класу по темі "Різноманітність рослин" створена для контролю знань з даної теми та містить різнорівневі завдання.
Перегляд файлу

6 клас. Контрольна робота по темі: «Різноманітність рослин»

Варіант І

І рівень (1 бал)

Виберіть одну правильну відповідь

1. Водорості відносяться до: а)вищих рослин, б)нижчих рослин,  в)голонасінних,       г)покритонасінних

2.  Видозмінений вкорочений пагін голонасінних, який утворює пилкові мішки або насінні зачатки: а)квітка,    б) плід,    в) шишка,    г)насінина

3. Насінні рослини, у яких пилок вловлює приймочка маточки: а) вищі спорові,    б)покритонасінні,    в)водорості,    г) голонасінні

4.  Ознаки рослин класу однодольні: а) стрижнева коренева система, б) дугове жилкування,     в) тричленна квітка,    г)прості листки

ІІ рівень (2 бали)

Встановити відповідність

5. Встановити відповідність між рослинами та родинами до яких вони відносяться: а)шипшина,    б)пшениця,    в)перець,    г) капуста

1.капустяні,    2.злакові,    3.айстрові,    4.розові,    5.пасльонові

6.Вказати систематичне положення картоплі у системі органічного світу.

ІІІ рівень (2 бали)

Встановити послідовність

7. Встановити послідовність життєвого циклу щитника чоловічого  (папороті) починаючи із дозрівання спори: а) запліднення,   б)проростання спори,  в)утворення спорангіїв на листках, г)утворення заростка, д)висипання дозрівших спор

ІV рівень (2 бали)

8. Дати відповідь на запитання:

- Як голонасінні рослини пристосувалися до життя?

 

Варіант ІІ

І рівень (1 бал)

Виберіть одну правильну відповідь

1. Мохи відносяться до: а)вищих рослин,  б)нижчих рослин,   в)голонасінних,    г)покритонасінних

2. Голкоподібний видозмінений листок голонасінних: а)шишка, б)хвоїнка, в)ендосперм, г) заросток

3. Насінні рослини, у яких пилок вловлює приймочка маточки: а) голонасінні, б) вищі спорові, в)покритонасінні, г)водорості

4. Ознаки рослин класу дводольні: а) стрижнева коренева система, б) дугове жилкування, в) тричленна квітка, г)прості листки4

ІІ рівень (2 бали)

 

Встановити відповідність

5. Встановити відповідність між рослинами та родинами до яких вони відносяться: а)соняшник,    б)грицики,    в) яблуня,    г)картопля

1.капустяні,    2.злакові,    3.айстрові,    4.розові,    5.пасльонові

6. Вказати систематичне положення шипшини у системі органічного світу.

ІІІ рівень (2 бали)

 

Встановити послідовність

7. Встановити послідовність життєвого циклу сосни звичайної: а) запліднення, б)проростання пилкової трубки, в)утворення зиготи, г)дозрівання насіння,    д)запилення

 

ІV рівень (2 бали)

8. Дати відповідь на запитання:

- Чому покритонасінні рослини займають провідне місце на землі?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Герасименко Юлия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 квітня 2023
Переглядів
848
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку