Біологія, 6 клас
Тема 4. Різноманітність рослин (12 год)
Урок №49
Тема. Покритонасінні. Дводольні та однодольні покритонасінні
Мета: - вивчити загальну характеристику Покритонасінних рослин; акцентувати увагу на спільні і відмінні ознаки Голо- і Покритонасінних; вивчити характерні риси Одно- і Дводольних квіткових рослин;
Тип уроку: формування нових знань; комбінований
Методи:
словесний – бесіда;
наглядний – таблиця «Характерні ознаки Дводольних та однодольних рослин»;
практичний – складання порівняльної таблиці у робочому зошиті, класифікація кімнатних рослин на Дводольні та Однодольні;
інтерактивні – робота в парах.
Матеріали і обладнання: таблиця «Характерні ознаки Дводольних та однодольних рослин»; кімнатні рослини для роботи в парах
Очікуваний результат.
Учні називають:
- загальні ознаки класів Однодольні та Дводольні;
описують:
- основні риси організації квіткових рослин;
впізнають:
- Однодольні та Дводольні рослини в природі.
Структура уроку з хронометражем
Етап уроку |
Орієнтовний час, відведений на його виконання |
І. Організаційний момент. |
2 хв. |
ІІ. Перевірка д/з. |
8 хв. |
ІІІ. Актуалізація теми. |
2 хв. |
ІV. Вивчення нового матеріалу.
|
26 хв. 5 хв. 15 хв. 6 хв. |
V. Підсумок уроку. |
3 хв. |
VІ. Оцінки за урок, коментарі. |
3 хв. |
VІІ. Д/з |
1 хв. |
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Перевірка д/з.
Усне опитування.
ІІІ. Актуалізація теми.
Бесіда.
ІV. Вивчення нового матеріалу.
V. Підсумок уроку.
Складання переліку кімнатних рослин класу Однодольні та класу Дводольні
VІ. Оцінки за урок, коментарі.
Самооцінка за формулою:
Д/з |
+ |
порівняльна таблиця |
+ |
визначення рослини |
= |
оцінка за урок |
0-6 балів |
|
0-4 бали |
|
0-2 бали |
|
|
VІІ. Д/з: § 43, вивчити, на запитання відповідати усно;
інд. «Дводольні/Однодольні рослини степу»
Додаток 1
Інклюзивне навчання
Картка для перевірки д/з в учнів з особливими потребами
Додаток 2
Інклюзивне навчання
Картка для вивчення нового матеріалу учнем з особливими потребами
Намалюй відповідні малюнки та зроби підписи.
|
Клас Однодольні |
Клас Дводольні |
Кількість сім’ядоль |
|
|
Коренева система |
|
|
Наявність камбію у стеблі |
|
|
Тип жилкування |
|
|
Життєві форми |
|
|
1