Урок __________ 10 клас Дата:_________
Тема Узагальнення знань з теми «Азія та Австралія»
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності: учні вміють розв’язувати завдання різних типів та рівнів складності, знаходити та аналізувати інформацію за картами атласу; розвивати вміння правильно розподіляти час, застосовувати набуті знання для розв’язання практичних завдань; виховувати самостійність, почуття відповідальності, впевненості у своїх знаннях.
Тип уроку: урок контролю, коригування та оцінювання знань, умінь, навичок.
Форма проведення: урок-квест
Обладнання: атласи, карта, роздатковий матеріал, презентація.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Людина, що вперше починає досліджувати,
замріяно дивиться вдалину,
де дослідник підкорює шлях до вершини пізнання.
Ви також можете туди дістатися... .
Єдиний шлях – праця… .
На кожному уроці ми прагнемо досягти успіху. Сьогоднішній урок не виняток. Тож, для початку, посміхніться один одному і побажайте успіху. До речі, про успіх. Це важливо в житті людини? Ви хотіли б бути успішними людьми? А що потрібно, щоб досягти успіху в житті?
А де це все можна здобути? Кожен день, проведений в школі, кожен урок наближає вас до великого успіху. І сьогоднішнє заняття – це ще один крок до нього. А урок наш ми проведемо у формі квесту. Кожна станція – дасть змогу первірити свої знання.
ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
Сьогодні ми з вами здійснимо уявну подорож до країн Азії та Австралії. А з чого починається будь-яка мандрівка? На мою думку, зі збору рюкзака, а в нашому випадку – ваші знання. Саме від наповнення рюкзака залежатиме успіх нашої мандрівки.
Розпочнемо збір «багажу знань» із географічної розминки. Вона включає в себе виконання 1 завдання. Вам потрібно згадати сторони горизонту, щоб правильно рухатися заданим маршрутом. Правильно виконане завдання відкриє малюнок транспорту, яким ми здійснимо нашу подорож.
Станція 1. Географічна розминка
Від позначки СТАРТ пройдіть 3 кроки на Пн.Зх., потім 5 кроків на Сх., 2 кроки на Пн.Сх., 2 кроки на Пн., 2 кроки на Сх., 2 кроки на Пд, 2 кроки на Сх., 2 кроки на Пд. Сх., 5 кроків на Сх., 3 кроки на Пд.Зх., 12 кроків на Зх. ( 1 клітинка 1 крок)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Станція 2. Знайомство з країнами (випереджальне завдання для груп)
Кожна команда (група) представляє свою країну згідно теми дослідження
Команда 1 – Японія. Острови Кюсю і Хокайдо: контрасти Японії (результат дослідження представити у вигляді постера).
Команда 2 – Китай. Унікальність економічної системи Китаю (результат дослідження представити у вигляді статті на сайті школи чи блозі)
Команда 3 – Індія. «Коридори зростання» в Індії (результат дослідження оформити у вигляді лепбука)
Команда 4 – Австралія. Канберра – політико-адміністративний центр країни (результати дослідження оформити у вигляді буклета)
Станція 3. «Острівна географія»
Відповідь на запитання (перша буква з слова-відповіді) вказує на завдання, яке потрібно виконувати наступнім.
Станція 4. «Зроби невідоме – відомим»
Станція 5. «Географічний тест»
Відскануй QR-код наданий вчителем, перейди за посиланням і розв’яжи тест онлайн
ІІІ. Рефлексія
Самооцінювання
Оцініть свій внесок у досягнення мети уроку та впишіть свій особистий код в одну з колонок
Рівень власних досягнень |
||
Зрозумів (ла), але не можу застосувати
|
Зрозумів (ла), але не зможу пояснити іншому |
Зрозумів (ла), можу застосувати та пояснити
|
На початку уроку ми бажали один одному успіху. Як ви вважаєте ми його досягли? Тоді ви зробили крок до великого життєвого успіху. Я щиро вам цього бажаю.
IV. Домашнє завдання
Із переліку країн спробуйте знайти якомога більше країн Азії та відповідно їх столицю.