Урок "Узагальнення знань з теми "Азія та Австралія"

Про матеріал
Розробка уроку для 10 класу. Форма проведення: урок-квест. Цікаві форми та методи роботи
Перегляд файлу

Урок __________   10 клас    Дата:_________

Тема Узагальнення знань з теми «Азія та Австралія»

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності: учні вміють розв’язувати завдання різних типів та рівнів складності, знаходити та аналізувати інформацію за картами атласу; розвивати вміння правильно розподіляти час, застосовувати набуті знання для розв’язання практичних завдань; виховувати самостійність, почуття відповідальності, впевненості у своїх знаннях.

Тип уроку: урок контролю, коригування та оцінювання знань, умінь, навичок.

Форма проведення: урок-квест

Обладнання: атласи, карта, роздатковий матеріал, презентація.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Людина, що вперше починає досліджувати,

замріяно дивиться вдалину,

де дослідник підкорює шлях до вершини пізнання.

Ви також можете туди дістатися... .

 Єдиний шлях – праця… .

На кожному уроці ми прагнемо досягти успіху. Сьогоднішній урок не виняток. Тож, для початку, посміхніться один одному і побажайте успіху. До речі, про успіх. Це важливо в житті людини? Ви хотіли б бути успішними людьми? А що потрібно, щоб досягти успіху в житті?

А де це все можна здобути? Кожен день, проведений в школі, кожен урок наближає вас до великого успіху. І сьогоднішнє заняття – це ще один крок до нього. А урок наш ми проведемо у формі квесту. Кожна станція – дасть змогу первірити свої знання.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

Сьогодні ми з вами здійснимо уявну подорож до країн Азії та Австралії. А з чого починається будь-яка мандрівка? На мою думку, зі збору рюкзака, а в нашому випадку – ваші знання. Саме від наповнення рюкзака залежатиме успіх нашої мандрівки.

Розпочнемо збір «багажу знань» із географічної розминки. Вона включає в себе виконання 1 завдання. Вам потрібно згадати сторони горизонту, щоб правильно рухатися заданим маршрутом. Правильно виконане завдання  відкриє малюнок транспорту, яким ми здійснимо нашу подорож.

Станція 1. Географічна розминка

Від позначки СТАРТ пройдіть  3 кроки на Пн.Зх., потім 5 кроків на Сх., 2 кроки на Пн.Сх., 2 кроки на Пн., 2 кроки на Сх., 2 кроки на Пд, 2 кроки на Сх., 2 кроки на Пд. Сх., 5 кроків на Сх., 3 кроки на Пд.Зх., 12 кроків на Зх. ( 1 клітинка 1 крок)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станція 2. Знайомство з країнами (випереджальне завдання для груп)

 Кожна команда (група) представляє свою країну згідно теми дослідження

Команда 1 – Японія. Острови Кюсю і Хокайдо: контрасти Японії (результат дослідження представити у вигляді постера).

Команда 2 – Китай. Унікальність економічної системи Китаю (результат дослідження представити у вигляді статті на сайті школи чи блозі)

Команда 3 – Індія. «Коридори зростання» в Індії (результат дослідження оформити  у вигляді лепбука)

Команда 4 Австралія. Канберра – політико-адміністративний центр країни (результати дослідження оформити у вигляді буклета)

 

Станція 3. «Острівна географія»

Відповідь на запитання  (перша буква з слова-відповіді) вказує на завдання, яке потрібно виконувати наступнім.

  1. Один із символів країни, найвища вершина Японії – (гора Фудзіяма)
  2. Природний приріст населення Китаю в останні десятиліття характеризується зниженням смертності та (народжуваності)
  3. Головною галуззю тваринництва Австралії є (вівчарство)
  4. Материк Австралію, острів Тасманію та численні дрібні острови Тихого та індійського океанів охоплює країна в Південній півкулі (Австралійський Союз)
  5. «Ніппон» - так свою країну називають японці. Перекладається як (Схід Сонця)
  6. Янцзи – повноводна річка, на якій  побудована ГЕС «Три ущелини» (Одна з найбільших у світі)
  7. Австралія має недостатні запаси внутрішніх вод, тому типовими для материка є струмки та річки, що періодично пересихають, які називаються (Кріки)
  8. Важливими споживчими та експортними сільськогосподарськими продуктами Індії є … .(Прянощі)
  9. Країна розвиненої роботехніки (Японії)
  10.  Світове місто, головний економічний центр Індії (Мумбай)

 

Станція 4. «Зроби невідоме – відомим»

  1. Токайдо – найбільший мегаполіс в Японії.
  2. Хаб – вузловий аеропорт
  3. «Система довічного найму» - працівники в Японії працюють на фірмі з початку вступу на роботу і до закінчення строку договору про працю.
  4. «Діамант в короні англійської королеви» - Індія
  5. Рупія – грошова одиниця Індії
  6. «Мертве серце Австралії» - озеро Ейр
  7. Великий Бар’єрний Риф – велике скупчення коралових островів біля північно-східних берегів Австралії
  8. «Невідома Південна Земля» - Австралія, так її називали мандрівники
  9. «Японське диво» - скорочення дитячої смертності
  10. Тадж-Махал – храм в Індії
  11. «Священна тварина» - корова та велика рогата худоба. Її вважають священною в Індії
  12. Батат – солодка картопля

 

Станція 5. «Географічний тест»

Відскануй  QR-код наданий вчителем, перейди за посиланням і розв’яжи тест онлайн

 

ІІІ. Рефлексія

Самооцінювання

 Оцініть свій внесок у досягнення мети уроку та впишіть свій особистий код в одну з колонок

Рівень власних досягнень

Зрозумів (ла), але не можу застосувати

 

 

Зрозумів (ла), але не зможу пояснити іншому

Зрозумів (ла), можу застосувати та пояснити

 

 

   На початку уроку ми бажали один одному успіху. Як ви вважаєте ми його досягли? Тоді ви зробили крок до великого життєвого успіху. Я щиро вам цього бажаю.

 

IV. Домашнє завдання

  1. Хмара слів «Країни Азії та їх столиці»

Із переліку країн спробуйте знайти якомога більше країн Азії та відповідно їх столицю.

C:\Users\User\Downloads\wordcloud.jpg

  1. Підготувати повідомлення «Відкриваємо Америку разом з Х. Колумбом»
docx
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку