Урок "Узагальнення знань за рік"

Про матеріал

Розробка уроку має на меті узагальнити знання учнів за всіма темами, що вивчалися протягом року; повторити та систематизувати нові поняття; сформувати розуміння здоров'я, як найвищої цінності; закріпити вміння та навички практичного застосування набутих знань; виховувати бережливе та дбайливе ставлення до свого здоров'я та здоров'я оточуючих; налаштувати учнів на активний і корисний відпочинок під час канікул.

Перегляд файлу

Основи здоров’я 6 клас

Урок № 35

Дата: ____

Тема: Узагальнення знань за рік

Мета: узагальнити знання учнів за всіма темами, що вивчалися протягом року; повторити та систематизувати нові поняття; сформувати розуміння здоров’я, як найвищої цінності; закріпити вміння та навички практичного застосування набутих знань; виховувати бережливе та дбайливе  ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих; налаштувати учнів на активний і корисний відпочинок під час канікул.

Обладнання: мультимедійне обладнання, стікери, маркери, аркуші А4, плакати, картки із завданнями, смайлики.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизація знань.

Хід уроку

  1. Організаційний етап.

Привітання та перевірка готовності присутніх учнів  до початку уроку.

  1. Актуалізація опорних знань учнів.

Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями завдань для узагальнення знань.

Пояснення учням ходу уроку, правил яких учні повинні дотримуватися при роботі у групах, пояснення системи оцінювання завдань.

Учні заздалегідь поділились на дві команди, обрали капітана та виконали випереджальні завдання.

Вправа «Привітання».

Кожна команда вітає команду-суперницю та бажає здоров’я та перемоги.

  1. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

Вправа «Смайл».

Всі учні оцінюють своє самопочуття  і настрій за шкалою від 1 (дуже погано) до 10 (дуже добре) відповідно до свого настрою обирають смайлик.

Вправа «Здоров’я це …»

Кожен учень пише декілька слів на стікерах, що для нього здоров’я і прикріплює на плакаті, що роміщений на дошці.

  1. Узагальнення знань.

1.Здоров'я - це найвища цінність, яка є у будь-якої людини. Здоров'я дорожче всіх багатств. Про це і повідають нам прислів'я та приказки про здоров'я, а також про те, що за здоров'ям потрібно слідкувати і берегти його. Крім того прислів'я закликають до боротьби з шкідливими звичками.

Вправа  «Ерудит».

Командам пропонується обговорити прислів’я, дати пояснення.

Команда№1. «Здоровий жебрак щасливіший від хворого короля».

Команда№2. «Доки здоров'я служить, то людина не тужить».

2. Вправа «Так – Ні»

Завдання для команди №1.

1.Солодощі найкорисніші дитячі продукти.

 2.Довкілля – це жива і нежива природа.

3.Погодні умови впливають на здоров'я людини.

4.Перебування на свіжому повітрі корисне для здоров'я.

5.Загартована людина завжди похмура.

6.Дієтичне харчування важливе для всіх членів родини.

7.Обов'язки членів родини залежать від віку.

8.Перед снов корисно провітрити кімнату.

9.Фізичний розвиток залежить від статі.

10.Шкідливими називаються звички, які караються законом.

Завдання для команди № 2

1.Навколишнє середовище впливає на здоров'я людини.

2.Харчування підлітків має бути калорійним.

3.Уживання наркотиків викликає психічну й фізичну залежність.

4.Душевне благополуччя – це мир і злагода в родині.

5.Усі небезпечні ситуації залежать від людини.

6.Причиною перевтоми є активний відпочинок.

7.Раціональне харчування необхідне всій родині.

8.Конфлікти допомагають вирішити спірні питання.

9.Загартована людина майже не хворі.

10.Під час стресу може прискорюватися серцебиття.

3.Вправа «Впізнай мене».

Кожна команда отримує  по чотири малюнки із життєвими ситуаціями.

 Завдання: - впізнати ситуацію та дати пораду як її вирішити.

4.Вправа «Рятувальник»

Команда №1 має скласти пам'ятку «Надання першої медичної допомоги при харчових отруєннях».

Команда №2 має скласти пам'ятку «Правила особистої гігієни».

5. Презентація.

Кожна команда мала випереджальне завдання. Учні мали вдома виготовити рятувальні засоби з підручних матеріалів. Завдання на уроці презентувати рятувальні засоби, а іншій команді оцінити їх практичність у застосуванні.

  1. Підбиття підсумків.

«Закінчи речення»

  • Жити щасливо – це…

Оцінити свій стан і настрій в кінці уроку.

Підбиття підсумків уроку, обговорення та виставлення оцінок.

Побажання здоров’я та успіху учням.

 

 

docx
Додано
26 березня 2018
Переглядів
1609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку