Конспект уроку з основ здоров'я для 6 класу на тему: "Подбай про свою безпеку"

Про матеріал

Розробка уроку з основ оздоров'я для 6 класу.

Мета уроку: Ознайомити учнів із сучасним уявленням про безпеку людини та її життєдіяльності. Навчити найпростішим діям у разі потрапляння у небезпечну ситуацію. Надати змогу відпрацювання навичок володіння собою, аналізу ситуацій і прийняття рішень.

Перегляд файлу

Урок-тренінг 6 клас.

Подбай про свою безпеку.

Мета: Ознайомити учнів із сучасним уявленням про безпеку людини та її життєдіяльності. Навчити найпростішим діям у разі потрапляння у небезпечну ситуацію. Надати змогу відпрацювання навичок володіння собою, аналізу ситуацій і прийняття рішень.

Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні повинні вміти: 

  •   розрізняти поняття безпека життя і безпека життєдіяльності;
  •   називати щонайменше п’ять небезпечних ситуацій;
  •   називати порядок дій при потраплянні в небезпечну ситуацію;
  •                     демонструвати два прийоми самоконтролю для подолання бурхливих емоцій; називати телефони рятувальних служб («101», «102», «103», «104»).

 

Обладнання і матеріали

  •   аркуші паперу формату А2 і А3;
  •   олівці, фломастери, маркери;
  •   ножиці, скотч, клей.

Що підготувати заздалегідь

  •   нічого.

 

Стартові завдання

  1.      Привітайте учнів назвіть тему і завдання уроку.

 

Сонячне привітання

  Сонечко сяє (учасники підносять руки вверх і створюють мерехтіння),

Сопілочка грає (імітують гру на сопілці),

Річка тече (плавні хвилясті рухи від себе двома руками),

Човник пливе ( хвилі однією рукою вправо, іншою вліво).

Правим веслом загрібаємо( коло правим плечем).

 Лівим веслом  загрібаємо( лівим плечем)ю

Радо всіх зустрічаємо( розводять руки в сторони)ю

Людина давно живе не в природі, а мешкає в середовищі,

зміненому під впливом її діяльності.

 Безпечне середовище, яке воно? Як правильно діяти у разі небезпеки? Як попередити небезпеку?

Ці та інші питання розглянемо на сьогоднішньому уроці-тренінгу.

 

  1.      Актуалізація теми, бесіда.

- Як ви розумієте вислів « Безпека щоденного життя»?

- Які небезпеки найчастіше трапляються у щоденному житті?

- Хто з вас потрапляв у небезпечну ситуацію? Як це сталося?

 

3. Інформаційне повідомлення ( зачитують волонтери).

    В усі часи існування людства старше покоління передавало наступному знання і навички уникання небезпек-безпеки життя. У прадавні часи - це захист від диких звірів,несприятливих погодних умов і стихійних лих. Згодом люди навчилися непогано захищати себе від природних небезпек. Але натомість з'явилися небезпеки,пов’язані з життєдіяльністю самих людей. Це - небезпеки на дорогах, у побуті, на виробництві, а також екологічні небезпеки, які виникають через те, що люди забруднюють навколишнє середовище, роблять його непридатним для свого життя.

   Отже, людина постійно перебуває  у приховано небезпечному середовищі, завжди існує можливість виникнення небезпеки.

 

4. Нагадування правил (2 хв.)

    - які з наших правил допоможуть уникати небезпеки в повсякденному житті?

 

5. Мозковий штурм.

    Діти називають асоціації зі словом.» небезпека».

( Створення асоціативного куща). 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Робота з таблицею « Види небезпек.» Класифікувати небезпеки за походженням.

7.Робота в групах. (10хв.)

Изображение лєночка 007Об’єднайте учасників у три групи.(«101», «102»,  «103»). Руханка -гра» Молекула». Запропонуйте учасникам уявити себе атомами, які хаотично рухаються в просторі. Потім скомандуйте « Пожежа». Обєднуються учасники під номером «101». Інші продовжують рухатись. Команда «Міліція» об’єднуються учасники під номером «102». Команда « Швидка допомога» об’єднуються учасники під номером «103».

Завдання групам:

Скласти перелік можливих небезпек  і визначити порядок дій в одній із наведених ситуацій. ( Презентація робіт.)   

 

              « Дві жабки».

Одного дня дві жабки упали в глечик зі сметаною. Одна з них подумала, що це кінець , і загинула. А друга почала борсатися, аж поки збила масло. І вистрибнула з глечика.

У будь-якій складній ситуації треба боротися до кінця. Той , хто здається завжди програє. Той ,хто продовжує боротися, дістає шанс.

8.Демонстрація(5хв.) Підготовлені помічники демонструють прийоми, які допомагають вгамувати бурхливі емоції і запобігти виникненню паніки. Решта учасників повторюють за ними.

9. Зворотний зв'язок.(3хв.)  Продовжіть фразу….» На цьому тренінгу  мені найбільше запам’яталося…»

10. Прощання.( Віночок побажань.)

     Покласти праву руку на ліве плече сусідові й продовжити фразу:» Я бажаю, щоб у твоєму житті не…». По завершенні заплющити очі й подумки побажати всього найкращого тим, кого ви любите.

   Потім усі хором прощаються.

                 Життя у кожного єдине,

                  Неповторне, лиш одне,

                  А ти у світі цім людина

                  І хай біда тебе мине.

Домашнє завдання

Підручник, § 2, завдання «Перевір себе» на с. 17. Зошит-практикум, завдання 1, 2 (с. 8—9).

 

 

 

 

docx
Додано
7 січня 2018
Переглядів
8528
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку