11 травня о 15:00Вебінар: Закінчення навчального року: документи, звіти, аналіз, планування та власний емоційний стан

Урок в 1 класі. Навчання грамоти Тема "Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.Списування друкованого речення."

Про матеріал
Ознайомити учнів з великою рукописною буквою Щ, формувати вміння писати велику букву Щ,слова з нею; застосовувати знання про вживання великої букви.
Перегляд файлу

1 клас

 

  Навчання грамоти

 

 

Тема. НАПИСАННЯ ВЕЛИКОЇ БУКВИ Щ, СКЛАДІВ, СЛІВ І РЕЧЕНЬ З ВИВЧЕНИМИ БУКВАМИ. СПИСУВАННЯ ДРУКОВАНОГО РЕЧЕННЯ

Мета:

-формувати предметні компетентності: мовна – ознайомити учнів з великою рукописною буквою Щ, формувати вміння писати велику букву Щ,слова з нею; застосовувати знання про вживання великої букви;

 мовленнєва - уміння будувати  усні і  зв'язні висловлювання, які відображають знання учнів про предмет розмови, їхні думки,почуття, наміри; складати розповідь за малюнком;

 соціокультурна -здатність вирішувати за допомогою мови різні навчальні та життєві проблеми,

діяльнісна - удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, писати ручкою, списувати ре­чення,

 навчально-інформаційні — здатність самостійно працювати з підручником, розвивати спо­стережливість, кмітливість;

-формувати ключові компетентності: вміння вчитися, загальнокультурна-уявлення про Батьківщину, компетентності спілкування державною мовою, здоров’язбережувальна- сприяти дотриманню норм гігієни читання й письма.

 

 

Обладнання: цеглинки LEGO; картки до гри «Знайди слово», для роботи в парах.

 

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Освітні галузі: мовно-літературна, громадянська, соціальна і здоров'язбережувальна.

 

Хід уроку

І.ВСТУПНА ЧАСТИНА

  1.     Організація класу
  2.     Бесіда

 

  • Яку букву вивчили попереднього уроку?
  • Що цікавого ви знаєте про цю букву? (Вона позначає два звуки.)
  • Назвіть звуки, що вона позначає.
  •  

3. Робота над чистомовкою

Ща-ща-ща— піймали ляща.

Щу-щу-щу— ложка до борщу.

 Ще-ще-ще — дуже смачно, дайте ще.

 

  1.     Гра «Знайди слово»    використанням  цеглинок  LEGO)

 

Умови гри: учні читають слова, обирають, яке з них відповідає малюнку; піднімають угору цеглинку відповідного кольору.


5.Звуковий аналіз слів. Робота в парах

 

 Прочитайте слова. Залишіть ті з них, у яких буква «ща» стоїть у другому складі. Поставте наголос.

 

 

 

 

щит

щось

борщик

щоб

щогла

дощик

щось

щілина

щодня

щічка

ліщина

щебетання

 

 

 

 Складіть речення з одним із цих слів.
II.ОСНОВНА ЧАСТИНА

1.Робота за сторінкою зошита (с. 53)

1) Бесіда за малюнком.

 Що ви бачите на малюнку? (Монумент Незалежності колона, увінчана фігурою жінки (Бе­
регині) з калиновою гілкою в руках.)

  • Чи знаєте ви, де знаходиться цей монумент?
  • Що він символізує?
  • Чи доводилося вам бувати біля цього монумента? Коли? З ким і з якої нагоди?
  • Які ще визначні місця в Києві вам відомі?

 

  • Якими є люди, які живуть у вільній, могутній державі? (Щасливими.)
  • Уявіть слово щасливими першим словом у реченні. Як би ви його записали? (З великої букви.)
  • Сьогодні на уроці письма ми навчимося писати велику букву Щ.

2) Аналіз елементів, з яких складається велика рукописна буква«Щ». Розглядання її зразка на плашці
вгорі сторінки.

  1.     Письмо елементів на малюнку олівцем.
  2.     Письмо великої рукописної літери«Щ».

 

 У контейнері з манною крупою;

  • у повітрі;
  • у робочих рядках зошита.

5)Читання та запис назв сіл з буквою«Щ».

6.Фізкультхвилинка

2.Продовження роботи у зошиті

1) Робота над реченнями (с. 53).

  • Читання речень.
  • Бесіда.

 

  • Який розділовий знак стоїть у кінці речення?
  • Пригадайте з уроку читання, що ж таке Батьківщина.

 Списування речення.

 

 Гра «Заверши речення».

 

  • Прочитайте речення. Яке слово потрібно вставити? (Україна.)
  • З якої букви запишемо це слово? Чому?
  • А як пишеться перше слово в реченні? (З великої букви.)
  • Запишіть речення.

2) Робота над реченнями (с. 54).

 Читання речень.

' •Словникова робота: щедрий і скупий.

 Запис речень рукописними літерами.

3) Гра«Утвори слово».

 Читання слів.

  •   Словникова робота.
  •   Складання речень з утвореними словами та їхній запис у зошиті.

Зорова гімнастика

4) Розгадування ребуса.

  •   Запис слова-відгадки.
  •   Складання речення з ним.

5) Гра«Знайди помилку».

  •   Читання речення та виявлення помилки.
  •   Запис речення.
  •    

III.ЗАКЛЮЧНАЧАСТИНА

  1. Бесіда

 

  • Яку букву вчилися писати?
  • Навіщо потрібна велика буква? (Щоб записувати імена, прізвища, клички тварин, назви міс, сіл, перше слово в реченні.)

 

2. Рефлексія

Вправа«Скажи одним  реченням»

Дітям пропонують набір тверджень, що вони повинні доповнити.

 

  •   Сьогодні я дізнався(лася)... •Я навчився(лася)...
  •   Було цікаво... •У мене вийшло...
  •   Було важко... •Я зміг(змогла)...
  •   Я виконував(ло) завдання... •Я спробую...
  •   Я зрозумів(ла), що... •Мене здивувало...
  •   Тепер я можу... •Мені захотілось...

       Я відчув(ла), що...

 

 

Завдання для цікавої перерви

 

 З'єднай букву із зображенням предмета, на який вона схожа.

docx
Додано
24 березня
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку