Урок в 10 класі на тему: Особливості роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій.

Про матеріал

Мета:

ü навчальна: сформувати поняття: зв'язані об'єкти; розглянути: особливості роботи з графічними об'єктами; створення зв'язків між об'єктами;

ü розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

ü виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп'ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

Перегляд файлу

10 клас                                                         ____________ (дата)

 

Тема: Особливості роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій.

Мета:

  • навчальна:  сформувати поняття: зв’язані об’єкти; розглянути: особливості роботи з графічними об’єктами; створення зв’язків між об’єктами;
  • розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

 

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку

 

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

 

ХІД УРОКУ.

 

І. Організація класу до уроку

1) Привітання із класом

2) Повідомлення теми і мети уроку

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

Обговорення

  1. Що є основою дизайну?
  2. Які вимоги до кольорового оформлення ви знаєте?
  3. Поясніть, що таке стилі.
  4. Як створити нову публікацію в  Publisher2010.

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Особливості роботи з графічними об’єктами

Робота з графічними об’єктами (за аналогією з роботою в програмі PowerPoint):

  1. вставка графічних зображень (рисунків, фотографій тощо);
  2. вставка картинок та їх редагування;
  3. властивості графічних зображень;
  4. панель об’єктів;
  5. створення та редагування рисунків за допомогою автофігур;
  6. додавання об’єктів WordArt;
  7. додавання об’ємних ефектів та тіней.

 

Створення зв’язків між об’єктами

Робота з текстовими блоками:

  1. створення текстового блоку;
  2. зміна розмірів;
  3. властивості об’єкту;
  4. додавання тексту до автофігур;
  5. зв’язування текстових блоків.

Під час зв’язування текстових блоків текст, що не вміщується в одному блоці, «перетікає» в наступний. Ланцюжок зв’язаних блоків може розміщуватися на декількох сторінках.

 

Зв’язані текстові блоки слід використовувати для:

  • y  продовження статті в іншому блоці;
  • y   створення стовпців різної ширини;
  • y  перенесення тексту з області переповнення в інший блок.

Для зв’язування текстових блоків клацніть усередині блоку, що має бути першим у статті. На панелі інструментів Зв’язати текстові поля натискуйте кнопку Створити зв’язок із написом.

Покажчик миші набуде вигляду нахиленого глечика. Клацніть блок, у якому повинна продовжуватися стаття.

Тепер цей тестовий блок зв’язаний із попереднім, і в ньому з’явиться текст з області переповнювання.

Щоб зв’язати зі статтею додаткові текстові блоки, треба повторити дві останні дії.

 

  1. Формування практичних умінь і навичок

Завдання 1.   Працюємо за комп’ютером

  1. Запустіть на виконання програму Publisher2010. Використовуючи початкове вікно програми, створіть новий бюлетень на основі шаблону Фоторамка. Установіть колірну схему Море, схему шрифтів Архівна, кількість сторінок – одна. Збережіть публікацію у власній папці у файлі з іменем вправа 2.10.1.pub.
  2. Створіть у програмі Publisher2010  буклет на основі шаблону Геометрична. Установіть колірну схему Плющ, схему шрифтів Ділова 1, кількість сторінок – одна. Збережіть публікацію у власній папці у файлі з іменем вправа 2.10.2.pub.
  3. Відкрийте вказаний учите файл, наприклад Тема2\Завдання 2.10\зразок 2.10.5.pub. Використовуючи матеріали з файлу Тема2\Завдання 2.10\зразок 2.10.5.doc і фотографії весняної природи з файлів папки Тема2\Завдання 2.10, завершіть створення бюлетеня Альманах літературної творчості.
  4. Створіть у програмі Publisher2010 бюлетень, присвячений навчанню у школі за вашим профілем. Підберіть текстовий та ілюстративний матеріали. Обґрунтуйте в статтях доцільність навчання саме цього профілю. Збережіть публікацію у власній папці у файлі з іменем вправа 2.10.6.pub.

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.  (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Завдання на с. 183  підручника

Додаткові матеріали для уроку розміщені в папці

D:/10 клас/Тема 2

 


  1. Підсумок уроку

Обговорюємо

  1. Що таке бюлетень?
  2. Опишіть послідовність створення бюлетеня в Publisher2010.
  3. Як установити параметри сторінки в шаблоні бюлетеня?
  4. Як переглянути вміст певної сторінки бюлетеня?
  5. Опишіть послідовність встановлення різної кількості стовпців тексту на сторінці бюлетеня.

Рефлексія

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • Чи виникали труднощі?

 

  1. Домашнє завдання

Опрацювати параграф підручника п.2.10

 

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
1039
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку