Урок "Вечірка до Дня народження"

Про матеріал
Урок-огляд знань з теми "День народження" для 2 класу (НУШ).У даній розробці Ви знайдете різноманітні завдання, вірші. " Ідея -це нова комбінація старих елементів. Немає нових елементів. Є тільки нові комбінації"(Гордон Драйден). Якщо бажаєте, скористайтесь моєю ідеєю!
Перегляд файлу

ПОКРОВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний комплекс»

 

 

 

Відкритий урок з англійської мови в 2 класі

на тему:

 

 

«Вечірка

до Дня народження»

 

 

 

Підготувала:

вчитель англійської мови

Астаніна І.Д.

 

 

 

 

 

 

2019/2020

 

Урок англійської мови в 2 класі (НУШ)     

ТЕМА: Урок-огляд знань з теми «День народження».           

МЕТА:

  • активізувати вживання вивченої тематичної лексики;
  • повторити вивчені пісні та вірші;
  • вдосконалювати навички діалогічного  мовлення;
  • практикувати учнів у вживанні граматичної структури I am dancing (Present Continuous);
  • вдосконалювати граматичні навички вживання неозначеного артикля A/An;
  • організувати роботу над міні-проєктом;
  • розвивати пам'ять, логічне мислення, спостережливість, уважність, старанність;
  • розвивати креативність та артистизм;
  • виховувати інтерес до вивчення англійської мови;
  • виховувати потребу в саморозвитку та самовдосконаленні.

 

ОБЛАДНАННЯ: підручник О.Карп’юк для 2 класу, вірші, флеш-картки, тематичні малюнки «День народження», аудіозаписи пісень, іграшка Міньйон, вітальні листівки, мультфільм, картки з назвами фруктів, граматична таблиця “Present Continuous”, іграшкові телефони, квадрат слів, коробка з іграшками.

 

ТИП УРОКУ: урок перевірки та оцінювання досягнень компетентностей. 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА.

  1. Організаційний момент. Привітання. Емоційне налаштування.
  1. Good morning to уou!
  2. Glad to see you!
  3. Are you sleepy / scared / hot / cold / tired? (Учні рухами показують слова, які означають той чи інший стан і говорять: No! No!)
  4. Are you OK / happy / super? (Показують рухами і промовляють: Yes!)
  5. It’s time to think.

It’s time to speak.

It’s time to show.

Ready! Steady! Go!

  1. Актуалізація опорних знань. Гра «Скринька запитань». Мовленнєва зарядка. Використання опорних табличок з ключовими словами.

T--- P1 P2 P3      1. What is your name?

                        2. What is your surname?

                        3. What are you?

                        4. Where is your house?

                        5. Where are you from? 

                        6. Are you special?

  

Action Rhymes:

                           I am special,                               I am from America.

                           Look at me!                                I am from Spain.

                           I am special,                               I am from England.

                           Yes, it’s me!                               I am from Ukraine!

 

  1. Повідомлення теми і мети уроку.

Teacher: Yes, kids. You are special. And today is a special day too. Today we have got a lot of guests. So let’s have a party!  Сьогодні особливий день. У нас багато гостей. То ж давайте влаштуємо вечірку!

You are smart kids. So today we are having the best party. It’s a birthday party!

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

  1. Vocabulary Presentation and Practice.

 Гра «Подивись і відгадай». Робота з флеш-картками.

Teacher: What’s this? (It’s a cake, a candle, a birthday party, a birthday hat, a present, a birthday boy, birthday girl, a balloon, a star)

 

  1. Створення асоціативного куща “Presents”. What presents can a birthday boy or a birthday girl get?

  1. Вечірка до дня народження. (На   стільчику сидить іграшка Міньйон. На голові – святковий капелюх, поруч – кекс із свічечками.)

Teacher: It’s a birthday boy. Meet Minion. He’s got a birthday today. What a birthday hat! What a birthday cake! How old is he? Look at the candles! 1, 2, 3… He is three. But he is not happy. He is sad. Why? No friends… No presents… Let’s help him!

 

  1. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Гра “Present Hunt”. Teacher: Choose a present from the magic box and congratulate Minion on his birthday.

E.g. Hello, my name is … It’s a present. It’s a cat (book, chocolate, car, ball, etc.)

   8. Physical activity. Ми-друзі. Інтерактивна вправа «Долонька

       до долоньки».

      Teacher: Let’s make a circle and sing a song of friendship. (“The 

       more we get together…”          

  1. Grammar practice. Вживання граматичної структури I am dancing. (Present Continuous)

Гра «Розмова по телефону».

Teacher: Phone your friends and ask them what they are doing at the  birthday party. Pair work.

 

E.g. P1:5-43. Hello, Ellia. How are you? What are you doing?

       P2: Hello. I am OK. I am dancing.               

               

  1.   Vocabulary presentation and practice. Уживання слів-назв

фруктів та артикля a/an.

        Teacher: At the party we’ve got a lot of food, drinks, fruits. So now  

      we’ll divide  into two teams – girls and boys - and get  coins naming this or that fruit using  A or AN correctly. Зараз ми проведемо змагання двох команд. Ви повинні назвати фрукт, правильно вживаючи артикль А або АN. За кожну правильну відповідь ви отримаєте монетку.

        A – mango, cherry, kiwi, strawberry, banana,  peach, plum, pear.

        AN – apple, apricot, orange.

   11. Робота в парах. Розвиток навичок діалогічного мовлення та акторських здібностей.  Діалог «Мама та дитина». Уживання слів CAN/CAN’T  та артикля A/AN.

BABY: Can I have an apple?        MUMMY:  You can have an apple.

         Can I have a plum?                        You can have a plum.

         Can I have an orange?                    You can have an orange.

         And a chewing gum?                      You can’t have a chewing gum.

 

   11. Перегляд тематичного мультфільму. (ENGLISH SINGSING THEME HAPPY BIRTHDAY). Співбесіда після перегляду.

 

   12. Writing. Word square. Знаходження «смачних» слів у поданому квадраті слів.

 

   

 DOWN: bread, cheese, cookies, eggs.

 ACROSS: fruit, ham, vegetables, juice.

a

v

b

F

r

u

i

t

C

o

H

a

m

b

n

h

u

i

o

o

z

x

x

v

b

n

h

m

o

E

e

B

p

C

o

f

h

u

k

g

c

r

b

h

m

l

y

o

i

g

V

e

g

e

t

a

b

l

e

s

b

a

i

e

g

f

e

t

s

l

t

d

o

s

p

y

r

y

n

y

r

y

i

e

l

l

c

n

a

r

s

i

l

p

J

u

i

c

e

o

 

 

 

 

 13. Тренування вживання структур Do you like…? Yes, I do / No, I  

  don’t.        

  E.g. Do you like bread? Do you like cheese?  Do you like cookies?

 

 14. Робота з флеш-картами. Впиши пропущену букву в слово кросворду і наш іменинник отримає гарне побажання.

Teacher: Write down the missing letter and the birthday boy will get a super wish.

H

A

P

P

I

N

E

S

S

  

   E.g. hаm, apple, plum, pear, ice-cream, nut, egg, salad, strawberry.

  15. Проєктна робота. Написання вітальної листівки імениннику.

   E.g. DEAR MINION,

           HAPPY BIRTHDAY TO YOU!

           LOVE, _______!

 

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  16. Підведення підсумків. Рефлексія.

       Teacher: You worked hard on the lesson. You were super. You were cute and smart. Great job! Will you show your mood? How are you now? Зобразіть ваш настрій за допомогою смайликів (учні малюють посмішку смайлику або зображують його сумним)

    17. Physical Activity. “Good-bye” Song. Презентація прощальної пісні. Teacher: Our party is over. We should say “Good-bye”.

        Clap your hands,

        Spin around,

        Jump up high,

        OK.

        Clap your hands,

        Sit down,

        Stand up,

        1,2,3,4.

       Good-bye, good-bye, see you again.

       Good-bye, good-bye, see you, my friends.

       Good-bye, good-bye, I have fun today.

        I have fun today.

 

      18.Закінчення уроку.

       The lesson is over. Good-bye.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

      

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
24 березня 2021
Переглядів
1639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку