Тема. Векторний графічний редактор. Алгоритм побудови зображення
Мета: надати уявлення про принципи побудови й опрацювання векторних зображень. Ознайомити із засобами графічного редактора, вбудованого в середовище офісних програм.
Тип уроку: комбінований (засвоєння нових знань, формування умінь та навичок).
Обладнання: комп'ютери, підручники.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація і корекція опорних знань
На минулих уроках ми почали вивчення нової теми «Комп’ютерна графіка». Я сьогодні попрошу вас пригадати та відповісти на питання:
Завдання на картках.
З’єднайте лініями вид комп’ютерної графіки та його особливість.
III. Мотивація навчальної діяльності
■ Бесіда
Учитель ставить учням такі запитання.
IV. Вивчення нового матеріалу
Лекція вчителя
■ Розповідь учителя (з демонстрацією роботи графічного редактора, вбудованого в Microsoft Word)
VI. Використання знань у стандартних умовах
Практичне завдання
Учні за комп'ютерами виконують прості операції з графічними об'єктами. Створюють листівку до Дня Валентина.
Інструктаж з техніки безпеки.
Інструктивна картка
V. Сприйняття й осмислення набутих знань
VII. Контроль і корекція знань
Інтерактивна гра «Назви відмінності»
Ми вже знаємо, що таке растрова та векторна графіка.
Прошу вас об’єднатись у дві групи. Одна група назве переваги та недоліки растрової графіки, а інша переваги та недоліки векторної графіки.
На допомогу, для систематизації відповіді у вас є таблиці, які треба заповнити.
|
Переваги |
Недоліки |
Растрова |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Переваги |
Недоліки |
Векторна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VIIІ. Рефлексія
Сьогодні свято всіх закоханих. На завершення уроку прошу на символічних бланках написати мені телеграму з привітанням та з описом того, що найбільше запам’ятав на уроці.
Кому________________________________________________
Вітаю зі святом та бажаю______________________________
_____________________________________________________
На уроці я дізнався (запам’ятав, мені сподобалось)________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
VIII. Домашнє завдання
Проаналізувати матеріал на с. 218—227;
Відповісти на запитання на с. 226 (1—10);
Додаткове завдання
Інтерактивна гра «Так — ні»
Учитель називає поняття, якщо воно належить до векторної графіки, учні піднімають руки.
Растр, контур, обведення, роздільна здатність, тло, глибина кольору, реальне відображення світу, пікселізація, зміна розмірів без зміни якості, великий розмір файла, малий розмір файла, графічний примітив, піксель,
Слайд 1 Слайд 2
Слайд 3 Слайд 4
Слайд 5 Слайд 6
Слайд 7 Слайд 8
Слайд 9 Слайд 10
Слайд 11 Слайд 12
Слайд 13 Слайд 14
Слайд 15
2. Заповни таблицю «Види комп графіки»