Урок "Відкриваємо переставний закон додавання. Обчислення прикладів зручним способом. "

Про матеріал
Мета: сприяти формуванню в учнів поняття переставний закон додавання; вчити обчислювати приклади зручним способом, складати рівності і нерівності зі поданих чисел; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

Тема: Відкриваємо переставний закон додавання. Обчислення прикладів зручним способом.

Мета: сприяти формуванню в учнів поняття переставний закон додавання; вчити обчислювати приклади зручним способом, складати рівності і нерівності зі поданих чисел; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до математики.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент    

-        Покажіть, будь ласка, за допомогою зображень смайликів свій настрій до роботи. Діти, мені приємно, що у вас чудовий настрій. Я бажаю вам  з таким  настроєм  працювати до кінця уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Налаштування на урок.

-        Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. До нас завітали герої вашого

улюбленого мультфільму "Маша і Ведмідь". Вони пропонують спочатку розв'язати цікаві задачі.

         Робота з віялом.

  1. У садок до годівниці

Прилетіло дві синиці,

Потім ще чотири птиці.                                                                                       Скільки птиць на годівниці? ( 2 + 4 = 6 )

  1. П'ять кошенят пісок копають,

На сонці троє засмагають,

А двоє бавляться в траві.

То скільки їх? Скажіть мені. ( 5 + 3 + 2 = 10 )

  1. Мчаться на санчатах

Четверо малят.

Троє з них – дівчатка,

Скільки ж тут хлоп'ят? ( 4 – 3 = 1 )

   - Маша дуже хоче знати:

-  як називаються компоненти при додаванні?

2. Усний рахунок

 

- Полічіть від 1 до 10

- А тепер навпаки

- Назвіть сусідів числа …

- Назвіть попереднє та наступне число…

 

Фізкультхвилинка

 

ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом

 

  1. Робота з підручником (с. 54 )

-        Подивіться, що Маша передала нам! (яблука)

Завдання № 1   Мені потрібні 3 дитини (Роздаю яблука)

-        Скільки жовтих яблук  у першої дитини? Скільки червоних яблук у другої дитини ?

-        Скільки всього яблук? Який приклад склали? 3 + 2 = 5

-        А якщо я поміняю місцями 1 і 2 доданок…

-        Скільки червоних яблук  у першої дитини? Скільки  жовтих яблук  у другої дитини?

-        Скільки всього яблук? Який приклад склали? 2 + 3 = 5

 

       Від зміни місць доданків сума не міняється.

-        Сьогодні на уроці ми будемо вчитися додавати числа в будь- якому порядку, переставляти їх місцями.

 

Завдання № 2 у підручнику (Доміно)

 

-        Погляньте на доміно, скільки кісточок на фіолетовій стороні? Скільки кісточок на помаранчевій стороні? Який можна скласти вираз?

-        А якщо я поміняю місцями, складіть вираз! Сума змінилась? Чому?

      Від зміни місць доданків сума не міняється.

Підручники можете закрити та покласти на край парти.

Фізкультхвилинка

  1. Робота з дидактичним матеріалом:

(Вчитель працює на дошці, а діти з індивідуальним дидактичним матеріалом, квадратики)

Покладіть на парті 4 сині квадратики та 3 жовті,

-        Скільки предметів ви бачите? (7)  Поміняємо місцями. Скільки предметів на столі?  Чому кількість не змінилася?

Висновок:  Від перестановки чисел результат не змінився.

  1. Первинне закріплення.

Робота у зошиті на с. 50

-        Давайте допоможемо Маші та ведмедю знайти пари рукавичок.

V. Підсумок уроку

    - Отже, підсумуємо.

     Вправа «Незакінчене речення»

  • При додаванні числа можна ……..  переставляти.
  • Від перестановки доданків ………. сума не змінюється.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 березня
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку