Тема. Віднімання від двоцифрового числа всіх десятків, одиниць (85-80; 85-5)
Мета:
навчальна: закріпити вміння віднімати від двоцифрового числа одноцифрового в межах 100 без переходу через розряд;
корекційна: корегувати мислення;
розвивальна: розвивати любов до предмету, мислення;
виховна: виховувати розуміння ролі математики в житті людини.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: підручники, планшети, комп’ютер
Хід уроку
1. Організаційний момент
2. Контроль, корекція і закріплення знань
1) Перевірка домашнього завдання
2) Математичний диктант
3. Розвиток математичних знань
Робота з підручником (Математика 4 клас , Н. М. Чекурда):
№40 (Обчисли)
24+(65-60)=
5+(38-8)=
2+(25-5)=
34+(75-5)=
4+(48-8)=
2+(67-7)=
Задача 58
Діти зібрали в саду 48 кг яблук, а груш – на 8 кг менше. Скільки кг груш зібрали діти?
Постав питання так, щоб задача розв’язувалася двома діями.
Фізкультхвилинка
Корекційна вправа
Виконання вправи в навчальному середовищі LearningApps
4. Підсумок уроку. Рефлексія
Я навчився….
Мені сподобалося…
5. Домашнє завдання
Ст.. 9 №45(Скласти приклади і розв’язати їх)