Урок "Використання графічних побудов у мові програмування Python за допомогою модуля turtle"

Про матеріал
Наведені приклади створення графічних побудов мовою програмування Python за допомогою модуля turtle з використанням випадкових чисел, розгалужень, циклів.
Перегляд файлу

1. Програма «Сніжки»

 

 

2. Програма «Кольоровий горох»

 

 

 

3. Програма «Дощ»

 

 

 

4. Самостійно зробити таке:

 

 

  1. Лінії

  1. За тим самим принципом скласти програми, що реалізують наступне

  1. Віяло 1

 

 

 

  1. Віяло 2

xp=0  yp=200 yk=-200

  1. Придумати своє віяло
  2.  Ряд кіл

  1. Експериментуючи з радіусом кола, скласти програми, що реалізують наступне

  1. Експериментуючи з координатами та радіусом, скласти програми, що реалізують наступне

 

 

 

doc
Додано
1 березня 2019
Переглядів
1446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку